Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi ziekenthuis twenty

Zelf ben ik ff bezig geweest met lot 7 op Citá di Corruzione, dit lot is nu bijna klaar. Ik hoef alleen nog maar een gebouw highpoly te modelleren, en ik kan beginnen aan mijn andere lots :D

moet nog wel ff de raamtextures fixen

post-3-1189289147.jpg

post-3-1189289151.jpg

post-3-1189289156.jpg

post-3-1189289160.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit ogenjongen, niks op aan te merken.

Tim, ik heb 2 suggesties...

- Niet alle gebouwen moeten perse dezelfde hoogte hebben, een beetje variatie in hoogte zorgt ervoor dat het minder eentonig word ondanks de textures bijna hetzelfde te zijn.

- Je dak textures, deze UVW moet echt groter, laten we zeggen 4x4 tot 6x6, dit is ook gevoelwerk... Maar dit is echt te klein.

Voorderest KUTGW, owja voor ik het vergeet, nog een tip:

- Vergeet in je coll die trap niet te fixen, door een schuine plane te gebruiken i.p.v trappen.

@Metrotunnel, gaan jullie een metro modellen? Of word het zoiets als de schipholtreintunnel ofzo?

Jongens, ik ga met pensioen :7

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit ogenjongen, niks op aan te merken.

Tim, ik heb 2 suggesties...

- Niet alle gebouwen moeten perse dezelfde hoogte hebben, een beetje variatie in hoogte zorgt ervoor dat het minder eentonig word ondanks de textures bijna hetzelfde te zijn.

- Je dak textures, deze UVW moet echt groter, laten we zeggen 4x4 tot 6x6, dit is ook gevoelwerk... Maar dit is echt te klein.

Voorderest KUTGW, owja voor ik het vergeet, nog een tip:

- Vergeet in je coll die trap niet te fixen, door een schuine plane te gebruiken i.p.v trappen.

@Metrotunnel, gaan jullie een metro modellen? Of word het zoiets als de schipholtreintunnel ofzo?

Jongens, ik ga met pensioen :7

Nouja, bedankt voor je suggesties bradley. Maar de gebouwen zijn ook ieder een andere hoogte, dat lijkt alleen zo vanwege het perspectief. Ik heb trouwens nu screens van dezelfde gebouwen ingame: nogwel zonder Prelightning

lot7ring1dz8.jpg

lot7ring2jp1.jpg

lot7ring3sn4.jpg

greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een idee om is een totale shot te maken van wat er nu allemaal is? En zoals jorge al zgt, modellen doe je voor je plezier man, tis geen game, je moet geen deadline gaan stellen je krijgt allemaal troep en bugs, net zoals bij een echt spel, het hoeft niet 1 2 3 af te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik wil wel meehelpen, maar der zijn nou ook niet veel goede lots, die van jou tim zijn niet recht, je krijgt objecten wat niet een lot is, maar meerdere zijn, je hebt je eiland in 3ds niet als lots opgedeeld, maar gewoon als delen, dat modeld heel kut.

Bij blastovs eiland heb bijvoorbeeld wazuup 4 lots, harstikke leuk maar ist niet en beetje te veel van het goede?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je commentaar Bear. :7

Ik heb het ziekenhuis een beetje realistischer gemaakt.

De ramen zijn nu een stuk realistischer en het ziekenhuis oogt groter.

En er zit helemaal geen fietsenstalling in mijn lot, je bedoelt waarschijnlijk die paaltjes.

Ik heb even een screen van dichtbij gemaakt, zodat je het duidelijker ziet.

untitled6ro5.jpg

untitled5kz7.jpg

untitled7zt5.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...