Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

screens van die metro?

btw die andere zien er ook GAAF uit

jawel, maar deze zijn nog erg WIP. En nog niet getextured, en het metrostation ziet er tot nu toe ook niet helemaal geweldig uit. Maar ik geef denk ik toch een screen. Er komt ook nog een hoop genericks in:

post-3-1189364214_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij blastovs eiland heb bijvoorbeeld wazuup 4 lots, harstikke leuk maar ist niet en beetje te veel van het goede?

Je mag er zo ééntje van me overnemen hoor, zolang er maar wat mee gebeurt. ;)

En mooi zo Galiorix.

Link to comment
Delen op andere websites

Big-Bear, ik ben nu bezig met het eiland van blastov. Ik plak er nog een paar lots bij en ik werk het af zodat het een eiland wordt. Die lots worden allemaal kaarsrecht. Dus als je klaar bent met het lot dat je van Wazuup krijgt heb ik nog een lotje voor je. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik snap het eigenlijk niet hea. Niemand die zit er mee dat mijn lots relief bevatten, behalve big bear. Ik bedoel. niet dat ik je wil gaan afzijken beer, maar andere leden kunnen de lot zo recht maken en klagen er niet om.

Ik denk dat jou manier van modellen niet gepast is voor de opbouw van mijn lots. En het is eigenlijk helemaal niet noodzakelijk dat iedere lot een apparte dff heeft, vind ik zelf

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik snap het eigenlijk niet hea. Niemand die zit er mee dat mijn lots relief bevatten, behalve big bear. Ik bedoel. niet dat ik je wil gaan afzijken beer, maar andere leden kunnen de lot zo recht maken en klagen er niet om.

Ik denk dat jou manier van modellen niet gepast is voor de opbouw van mijn lots. En het is eigenlijk helemaal niet noodzakelijk dat iedere lot een apparte dff heeft, vind ik zelf

misschien ben ik wel een zeikerd? Maar in mijn ogen moet je een Lot zelf kaarsrecht maken, of je wilt gewoon een hoger gelegen niveau hebben, kijk ik kan er een box op plaatsen, maar op sommige plekken ziet dat er niet uit, tis gewoon veel moeite.

@ Twenty: Dat is mooi om te horen

@ Wazuup: Ik zeg wel wanneer ik het nodig heb want momenteel nee beetje druk nmoet nog aan school wennen enzo:p

Link to comment
Delen op andere websites

Deze kwaliteit is zo veel beter Tim, super. Vergeet alleen geen 90 graden bochten te maken in je gebouw voor de variatie.

Nou deze zal nog recht blijven, er it wel een beetje vorm in. Aan mijn volgende lots zal ik ervoor zorgen dat mijn gebouwen niet allemaal boxie zijn, ik heb de perfecte plannen

Link to comment
Delen op andere websites

k was vandaag vrij van school :dans: dus ben besig geweest met mijn huiz. heb de hele tweede teager opniew gemaakt. omdat er iets niet goed gegaan was met oplsaan. ik heb nu 3 backup's dus zal niet weer gebuuren.

dit huiz is nu 95% moet nog 1 kamer doen en een aantal dingen texturen. moet straks nog ff een garage naast moddelen en dan de tuin nog.

total proces is denk t 75%

henkie8ln0.jpg

henkie10dn9.jpg

op de 2e etage heb ik een niewe kluis gemaakt en het kamertje waar de blueprints en map lag heb ik opniwe gemaakt. en is nu wel wat beter geworden.

henkie9ey2.jpg

EDIT

een regenpijp ding er bij gemaakt :)

henkie11yb2.jpg

EDIT

een aantal klijne maar tog belangrijke dingetjes gefikst

henkie12gz2.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Geile Blueprint.

gemaakt in autocad.(ook van autodesk)

op school.

en ik moet het gewoon even showen.

autocadky7.png

Grats,G

>>> Door DaBeast: Lang leven Tensor en Caddy++ :dans: . Autocad is voor mietjes :7 .<<<

EDIT: ;O AutoCad is best geil hor.. zeker als je weet dat je van een blueprint een 3d dingk kunt maken =D

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...