Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb nu echt een texture nodig en ik kan het niet vinden. het moet een texture zijn van een hek net zo iets als dit.

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG

en ik heb een tut nodig voor het maaken van alpha!

hoop dat iemand mij kan helpen.

het word voor mijn vila wijk dus het moet wel een beetje zierlijk zijn.

hek heb ik nu al. moet aleen nog een tut hebben.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, de gebouwen op lot 7 zijn gerenoveert. Ik hoef nog alleen maar een UVW bug te fixen, daarna komt het ingame, ^_^ , en uiteraard geef ik dan ook weer screens vrij.

lot7fwiply8.jpg

lot7fwip2cd4.jpg

lot7fwip3eg5.jpg

en wat gegevens van mijn gebouwen:

*gebouwen links langs hoog gebouw: 2817 poly's

*Hoog gebouw: 3365 poly's

*langwerpig hoekgebouw (achter hoog gebouw en andere gebouwen): 5138 poly's :cab:

Natuurlijk kan het nog highpoly'er. Maar ik geloof dat deze poly count het beste is, er komen nog een 100tal polygonen bij wanneer ik er nog een aantal ramen en deuren maak in de onderverdieping.

Kortom: niet te highpoly, maar ook niet te lowpoly. Met andere woorden: MS kwaliteit!

post-3-1189545289.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig Tim, sinds je High Poly werkt zien je gebouwen er nóg beter uit! KUTGW!

Greetz :sigaar:

nou zo geweldig waren ze eerst ook niet hoor. Ik weet nog niet zeker of ik lot3 ook op dezelfde manier ga renoveren (dus dat ik de gebouwen een hogere polycount geef), maar ik zie wel. Veel maakt het eigenlijk niet uit, want je moet het vooral hebben van de lightning, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe meer polies, hoe beter je lightning. :D

Inderdaad daar heb je gelijk in. Maar toch ziet het er niet slecht uit wanneer het low poly is. Misschien is heel erg highpoly een beetje teveel van het goede

In ieder geval ga ik nu beginnen aan mijn lot 10, daarna 11, 12 en 13. Nadat ik natuurlijk mijn lot7 ingame heb gezet.

Voor de lots 10, 11, 12, 13 zal ik niet inspiratieloos zijn. Ik heb mijn plannen voor die lots al op papier uitgewerkt, dus dat komt helemaal goed

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...