Big-Bear Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Keesie toch, je hebt zeker naar mijn scene gekeken:p Wel eruug netjes
kees1991 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Keesie toch, je hebt zeker naar mijn scene gekeken:p Wel eruug netjes ja inderdaat big-bear gybrus is dat ding ook nog in 3d of gewoon plat ??
kees1991 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) ik heb nu echt een texture nodig en ik kan het niet vinden. het moet een texture zijn van een hek net zo iets als dit. http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG en ik heb een tut nodig voor het maaken van alpha! hoop dat iemand mij kan helpen. het word voor mijn vila wijk dus het moet wel een beetje zierlijk zijn. hek heb ik nu al. moet aleen nog een tut hebben. Bewerkt: 11 september 2007 door kees1991
gybrus Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Kun je omzetten naar 3d =D maar waarom moeilijk doen als ik hem al heb gemoddeld xD grats
Tim Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Nou, ik ben blij dat er nu daadwerkelijk wat meer tempo in GTA MS is gekomen, ga zo door mensen.
Wazuup Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Netjes kees, zorg er wel voor dat je anti-bug moddeld, dus geen mirror shit enzo gebruiken anders neuk je je interieur met bugs.
Tim Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Beste mensen, de gebouwen op lot 7 zijn gerenoveert. Ik hoef nog alleen maar een UVW bug te fixen, daarna komt het ingame, , en uiteraard geef ik dan ook weer screens vrij. en wat gegevens van mijn gebouwen: *gebouwen links langs hoog gebouw: 2817 poly's *Hoog gebouw: 3365 poly's *langwerpig hoekgebouw (achter hoog gebouw en andere gebouwen): 5138 poly's Natuurlijk kan het nog highpoly'er. Maar ik geloof dat deze poly count het beste is, er komen nog een 100tal polygonen bij wanneer ik er nog een aantal ramen en deuren maak in de onderverdieping. Kortom: niet te highpoly, maar ook niet te lowpoly. Met andere woorden: MS kwaliteit! Bewerkt: 11 september 2007 door Tim
Wazuup Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Netjes Tim, deze shit moet zo snel mogelijk ingame. En met je prelightining gaat dat er zeker super uitzien. Keep it up!
Galiorix Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Geweldig Tim, sinds je High Poly werkt zien je gebouwen er nóg beter uit! KUTGW! Greetz
Tim Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Geweldig Tim, sinds je High Poly werkt zien je gebouwen er nóg beter uit! KUTGW!Greetz nou zo geweldig waren ze eerst ook niet hoor. Ik weet nog niet zeker of ik lot3 ook op dezelfde manier ga renoveren (dus dat ik de gebouwen een hogere polycount geef), maar ik zie wel. Veel maakt het eigenlijk niet uit, want je moet het vooral hebben van de lightning, toch?
Wazuup Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Hoe meer polies, hoe beter je lightning.
Tim Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) Hoe meer polies, hoe beter je lightning. Inderdaad daar heb je gelijk in. Maar toch ziet het er niet slecht uit wanneer het low poly is. Misschien is heel erg highpoly een beetje teveel van het goede In ieder geval ga ik nu beginnen aan mijn lot 10, daarna 11, 12 en 13. Nadat ik natuurlijk mijn lot7 ingame heb gezet. Voor de lots 10, 11, 12, 13 zal ik niet inspiratieloos zijn. Ik heb mijn plannen voor die lots al op papier uitgewerkt, dus dat komt helemaal goed Bewerkt: 12 september 2007 door Tim
kees1991 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ja inderdaat tim kijk maar naar mijn lot 11. die is heel er hight poly. siet er goed uit.
kees1991 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wat bedoel je met mirro chit ??
Tim Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 wat bedoel je met mirro chit ?? Wazzuup bedoeld dat je geen dingen in 3ds max moet spiegelen, want dat werkt niet ingame, dat probleem heb ik ook met de treinrails
Recommended Posts