Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

ik heb nog geen dinge gespiegeld hoor. k weet niet wat wazuup denkt dat ik gespiegeld heb.

k doe altijd gewoon t opjeckt selecteeren en dan ctl + V en dan op de juiste plek zetten.

kan iemand mij nu uitleggen hoe alpha werkt ??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi Tim, alleen ik vind het alleem meer van hetzelfde, je booleant\cut-extrude elk raampje, waardoor je steeds hetzelfde effect krijgt en er geen variatie in zit. Maak bijvoorbeeld is vensterbankjes. Voeg ook details zoals regnpijpen\dakgoten toe. Je kunt ook altijd de muren opvrolijken met generics.

Ik weet trouwens een leuk idee, ik wou het ooit gaan doen maar omdat ik gestopt ben is het er dus niet van gekomen. Ik wou een keer een gebouw maken met ramen en vensterbankjes, op veel vensterbankjes wou ik dan plantenbanken plaatsen met plantjes erin, moeilijk en kost veel mapwerk. Maar het resultaat is denk ik prachtig, nog nooit is dit eerder gezien in gta modding.

Heeft er hier iemand trouwens een xbox 360 ?

Link to comment
Delen op andere websites

@Blastov: Ik heb geen X360, een maat van mij wel. Als ik genoeg geld een ga ik er waarschijnlijk wel een aanschaffen, of een PS3 :7

Maar met van die plantenbakjes en dergelijke zou super zijn maar zoals je al zei; enorm veel werk. Ik heb het in veel mods nog niet gezien dus het zou ooit wel kunnen, maar eerst moeten we ons denk ik concentreren op het grotere werk zoals de lots zelf en dan pas de details :)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi Tim, alleen ik vind het alleem meer van hetzelfde, je booleant\cut-extrude elk raampje, waardoor je steeds hetzelfde effect krijgt en er geen variatie in zit. Maak bijvoorbeeld is vensterbankjes. Voeg ook details zoals regnpijpen\dakgoten toe. Je kunt ook altijd de muren opvrolijken met generics.

Ik weet trouwens een leuk idee, ik wou het ooit gaan doen maar omdat ik gestopt ben is het er dus niet van gekomen. Ik wou een keer een gebouw maken met ramen en vensterbankjes, op veel vensterbankjes wou ik dan plantenbanken plaatsen met plantjes erin, moeilijk en kost veel mapwerk. Maar het resultaat is denk ik prachtig, nog nooit is dit eerder gezien in gta modding.

Heeft er hier iemand trouwens een xbox 360 ?

oke bedankt voor de tip, Alleen ik moet wel weten welke namen die genericks van die plantjes allemaal precies hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

lol blastov ik dacht daar vandaag net aan om zon plantenbak te maaken aan de raamen xD. maar hiervoor heb ik denk t ook alpha nodig en ik weet nog steets niet hoe dat moet :@

en wrm wil je weeten wie er een XboX heeft ?

wrm ben je eigelijk gestopt blastov ??

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er hier iemand trouwens een xbox 360 ?

Aber naturlich :)

Ik heb een Xbox360! :7

Wat zijn jullie gamertags ? :)

En wie van jullie 2 wil een token (code) voor de Call of Duty 4 BETA ?

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat wel goed maar momenteel heb ik neit zoveel tijd door school werk. Aangezien we nog tot 2008 hebben ( :7 ) heeft het niet de hoogste prioriteit , toch?

Aan de liedjes en dergelijke hoefd niks meer gedaan worden , vooral de host van het radio station , Frank. Aangezien ik Frank ben zeg maar , kan je helaas er niks aan doen ;)

Greetz :sigaar:

laat mij het radiostation afmaken, en doet gij uwen frank. En denk eens na wat voor zender we nog kunnen maken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een lekker makkelijk 'Afwezig' Sigje.

mafiastorieskg2.png

En ik blijf voorlopig ook nog even afwezig. BTW dat Vendeta Rock logo ziet er zeer vet uit. Hoe verander je de radiologo's overigens???

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...