Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Wat zijn jullie gamertags ? :)

En wie van jullie 2 wil een token (code) voor de Call of Duty 4 BETA ?

Gamertag weet je al :puh:

En ja ik wil die Cod 4 token wel graag :Y

Heb je daar BTW Gold voor nodig? Ik neem aan van wel hè?

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

1- Wat is je nickname? Ninoke

2- Heb je GTA San Andreas* ja (geld toch niet voor ps'ers :puh: )

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshoppen (het liefst sigs maken)

4- Kun je models in GTA SA zetten?/

5- Met welk tekenprogramma werk je?photoshop 7.0

Ik lzzt zometeen wel even een werkje zien ik ga het eerst ff opzoeken :)

De sig

Deze staat ook in het artwork en gifts voor MS :D

Ik hoop dat ik een kans krijg want ik zou graag nog veel leren over MS :Y

PS:deze sig is in 5min in elkaar geflatst ga nu proberen een nieuwe te maken ik ga eerst een goeie render zoeken :)

Greetz :cya:

Je kan mijn huidige Halo sig ook eens checken ik vind hemzelf wel gelukt :)

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

He ninoke, om eerlijk te zijn moet ik je zeggen dat sigs op dit moment erg overbodig zijn. Het staat een beetje raar als we singatures bijvoorbeeld gebruiken op reclame borden. Daarom wil ik je eigenlijk vragen of je reclame posters wil maken. Want daar is nu heel veel vraag naar.

Je mag zelf verzinnen welke aspecten erop komen. (alleen engels of italiaanse tekst). Maar er mag bijvoorbeeld niet Mafia Stories op staan, want een mod hoefd niet in zijn eigen mod gepromoteert te worden.

veel succes: als je reclame dingen kan maken, dan ben je aangenomen

Link to comment
Delen op andere websites

He ninoke, om eerlijk te zijn moet ik je zeggen dat sigs op dit moment erg overbodig zijn. Het staat een beetje raar als we singatures bijvoorbeeld gebruiken op reclame borden. Daarom wil ik je eigenlijk vragen of je reclame posters wil maken. Want daar is nu heel veel vraag naar.

Je mag zelf verzinnen welke aspecten erop komen. (alleen engels of italiaanse tekst). Maar er mag bijvoorbeeld niet Mafia Stories op staan, want een mod hoefd niet in zijn eigen mod gepromoteert te worden.

veel succes: als je reclame dingen kan maken, dan ben je aangenomen

Ok,maar ik zou graag wel een render willen hebben en ik moet weten wat voor stijl of ding erop moet dan kan ik veel makkelijker werken :Y

PS:Ik heb ooit eens een reclamebord gemaakt voor de de gang die inmiddels gestopt is Kwark is Dope hij staat op de download database :)

Hier is ook linkie: De link

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien het neit in het engels is en de gang gestop is lijkt het me erg overbodig natuurlijk. Maar ik had ff de screen bekeken en het ziet er wél goed uit :)

Greetz en succes nog :sigaar:

Ik had een oude Rolls Royce in gedachten (je weet wel uit 1931 zo een maffiachtig ding) maar ik vind nergens er een plaatje van :S )

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zaak dat er géén echte merken in komen maar net als in GTA San Andreas etc. zelf bedachte merken. De auto kan je er dan nog wel opzetten, je zal dan waarschijnlijk ook een eigen naam voor die auto moeten bedenken denk ik.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zaak dat er géén echte merken in komen maar net als in GTA San Andreas etc. zelf bedachte merken. De auto kan je er dan nog wel opzetten, je zal dan waarschijnlijk ook een eigen naam voor die auto moeten bedenken denk ik.

Greetz :sigaar:

Ik weet al iets :Y

Doe oude bak die denise heeft :D

Ik heb iets gemaakt (wel een beetje rap rap)

Ja ik heb gauw een prentje gepakt van de hustler,de volgende keer als ik een reclamebord moet maken moet je me een render geven dat is dan veel makkelijker voor mij :Y

Het reclamebord

Greetz :cya:

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

OK, we zoeken dus fotoshoppers die reclame borden willen maken, op dit moment is er geen vraag naar singatures. En singatures als reclame in de mod staat ook raar

Ik heb wat gesproken met ninoke (over dit forum), hij zei dat hij een render nodig had om een goed reclamebord te kunnen maken.

@ninoke: bedoel je dus een render van mijn lots, of hoe wil je het precies doen. Wil je bijvoorbeeld een render hebben van een auto of een wapen ofzo, of wil je eigenlijk een render hebben van een gebouw zodat je kunt kijken wat voor soort reclame het beste op dat bord staat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best weer eens wat gaan maken voor MS :Y

EDIT

Een render in photoshop(?)

Gewoon een screen van MS of niet? Welke tekst moet erop of moet het gewoon een reclamebord zijn met zelfverzonnen op echte-lijkende producten zijn?

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...