Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:
Dit gesprek voorzetten in het artwork topic aub.

Maar ik vraag of ik kan joinen ALS....jaja....reclamebordmaker :D

photoshopper dus ^_^

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ziet er erg goed uit :Y Maar misschien wat meer objecten rond en/of op het gebouw :)

Maar kan je misschien wat meer afwissling in je gebouwen maken en misschien ook gebouwen die half kapot zijn enzo...

want nu ziet er het best saai uit enzo...

Geplaatst:
Ziet er erg goed uit :Y Maar misschien wat meer objecten rond en/of op het gebouw :)

Maar kan je misschien wat meer afwissling in je gebouwen maken en misschien ook gebouwen die half kapot zijn enzo...

want nu ziet er het best saai uit enzo...

oke bedankt voor je reactie op mijn lot. Er staan idd al wat genericks om het gebouw heen, alleen de screen is zo genomen dat je het niet ziet

Op mijn volgende lots zal ik wel wat kapotte krotten neerzetten

Geplaatst:
Dit gesprek voorzetten in het artwork topic aub.

Maar ik vraag of ik kan joinen ALS....jaja....reclamebordmaker :D

photoshopper dus ^_^

oke, bedankt dat je voor ms reclame borden wil maken ^_^

We wensen je veel succes, en je bent nu dus: aangenomen. Doe goed je best :Y

Geplaatst:

Hallo, als er een vlak lot beschikbaar is zou ik dat mogen hebben, ik ben namelijk van plan om 1 groot industrie bedrijf te maken, wat denk ik misschien wel een heel lot kan in beslag nemen. Als het me lukt veel van die dingen waar ja aan kan klimmeren, zodat er heel wat is te beleven;)

Geplaatst:
Hallo, als er een vlak lot beschikbaar is zou ik dat mogen hebben, ik ben namelijk van plan om 1 groot industrie bedrijf te maken, wat denk ik misschien wel een heel lot kan in beslag nemen. Als het me lukt veel van die dingen waar ja aan kan klimmeren, zodat er heel wat is te beleven;)

Oke, ik zal zo snel mogelijk ervoor zorgen dat je op het industriegedeelte kunt modellen

Geplaatst:

Mijn gamertag, The Bullfighter.

En die beta lijkt me geweldig! Maar ik heb op dit moment geen Gold. :N

Is het een multiplayer of een singleplayer demo?

Mickey, wat is jou gamerstag dan? Ik heb hem niet. :7

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben de afgeloopent tijd besig geweest met het modellen van 3/4 huizen. 1 is nu voor zon 90% klaar. en ik wou hem graag laten zien. er moeten nog een paar klijne dingen getexturt worden en dan nog een paar detais toe voegen.

henkie11qb7.jpg

henkie12nz9.jpg

henkie13tb4.jpg

henkie14sf1.jpg

henkie15fz2.jpg

henkie17yq4.jpg

henkie16ff8.jpg

info

het huiz is gemaakt uit 45 boxen en 2 plane's. antal poly's is nog niet bekent.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Mooi kees kutgw!!, het ziet er echt goed uit. Ik denk dat dit huis zeker een plekje mag hebben op het middengedeelte van mijn eiland.

Je hebt echt wel mooie, oude, textures gebruikt. Het heeft iets weg van een best wel oud verlaten huis. Prima mafia sfeer

Ik ben nu bezig met lots toe te wijzen op het industriegebied. zodat jullie (ook non actieve) leden, aan de slag kunnen

Geplaatst: (bewerkt)

CDC TIM lot verhuur industrie gedeelte

(non-active members mogen hier ook lots huren)

citatiminduslotsnbrsxk1.jpg

lot14: VRIJ

lot15: kees1991: WIP

lot16: VRIJ

lot17: VRIJ

lot18: Nick11123

lot19: Twenty Eyes: WIP

lot20: Kees1991

lot21: VRIJ

lot22: VRIJ

-ID nummers zijn per persoon ingedeelt, dus iedere lot heeft appart aantal ID nummers zie topic

-Gelieve om de 2 weken een render laten zien, wanneer mogelijk

-vervolgens gelden dezelfde regels als in het andere lot verhuur topic (van CDC LEFT (TIM))

zie topic

-Dit gebied is alleen bestemd voor industrie

opmerking: Wegens een crash in SA is dit gedeelte ingame nog niet aangepast. Dit proberen we zo spoedig mogelijk te verhelpen. Ondertussen kan je dus nog niets handig en goed ingame krijgen, maar je kunt in ieder geval wel aan de slag met het modelleren

hier kun je de .max downloaden, (let op 3ds max 8 file)

CDC Industrial Lots

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

is dit ook het gebied waar mijn vila's mogen komen te staan ??

zo ja wil ik gaag lot 22 en lot 21 willen. op lot 21 kan dan mooie 1 huiz staan en op lot 22 kunnen er mooi 2 staan. maar dat weet ik nog niet zek want ik kan niet goed inschaten hoe groot d loten zijn. is er al een MAX bestand ?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...