Wazuup Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Als je slim bent hou je het rond de 1000, maar waarschijnlijk trekt SA 1400 ook wel.
Tim Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Nee kees, dit is het industriegedeelte, hier komt alleen industrie. Ik zal wel ff een link geven naar de .max file, dat was ik vergeten. Zie de post hierboven, zodat het in de toekomst ook overzichtelijk is. @twenty: is goed. Ik hoop dat je echt stikt van de inspiratie Bewerkt: 17 september 2007 door Tim
Bradley H. Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Kees, ziet er grappig uit, maar als je boolean hebt gebruikt kun je meer bugs verwachten dan je lief is.
kees1991 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 ik heb niet 1x de bolean tool gebruikt aleen maar cut create extrude bevel en alpha en dat wast wel zon betje
kees1991 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Als je slim bent hou je het rond de 1000, maar waarschijnlijk trekt SA 1400 ook wel. ja maar 1000 valt nog wel mee. dan doe ik het gewoon in 8 delen. mijn ruzen rad die is echt tering hoog in poly's en die kan ik zelf nog niet eens in 20 delen. dit zal ik in 35 delen moeten doen of ik moet een niewe coll gaan neuken. k weet nog ff niet wat ik daar me gaa doen. ik wil dat lot eiglijk wel snel klaar hebben :| die huizen op dat lot vallen nog wel me in de poly's. mischien doe ik dat rad wel weg en zet ik er een markt neer of zo. met een stuk of wat kraampjes. en dan kun je daar dan wapens kopen. dat werkt wel met scm maar das wel makelijk want je moet gewoon de code van dat wapen huiz geval copieeren en dan de cordinaten veranderen. maar weet ik nog niet zeker hoor.
Wazuup Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Voor dat rad kun je de COL rebuilden met een cilinder die je schuin plaatst. Dan heb je voor he bovenste gedeelte slechts iets van 20 polygonen.
Tim Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 MS version 0.7.0 update. Ondertussen is er al een release van MS 0.7.0. Maar deze staat niet in de begin post van dit topic. Maar een appart. Ik release nu voor jullie een update, maar deze kan misschien ook werken op MSv0.6.5 updates: *Update CDC TIM, inc industrial lots (de aanpassing van het gebied) (WIP) * High poly update van lot7 *metrostation lot7 (nog geen fatsoenlijke metrolijn aangelecht) (WIP) *ID nummers zijn aangepast, Models hebben nu ID nummers die zijn toegepast op de desbetrefende MS leden Bugs: *gat bij Industrial lots (word aangepast) *Verschillende lightning effecten per gebouw (word aangepast) Sinds dat ik ID nummers heb aangepast zijn er toch een aantal fouten gemaakte in bepaalde IPL en IDEs, Maar dit waren gelukkig alleen de IDs van alctraz en/of Lynxcity, en/of Madore (nog niet getest). Daarom zijn een aantal eilanden die nu nog niet van toepassing zijn, uit MS gehaald (dit verandert) MSv0.7.0update
Galiorix Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Heb ik release 0.6.9 gemist of kan ik mijn 0.6.8 ook gewoon updaten met deze? En zoja hoe? Moet ik weer een Clean Sa kopieeren en daar die shit overheen plakken? Greetz
kees1991 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 tim. het werkt niet. ik heb alle ms versies gedownload en geinstaleerd. tot de laatste update toe. daarna die van jou geinstaleerd en dan crasht die.
Tim Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 tim.het werkt niet. ik heb alle ms versies gedownload en geinstaleerd. tot de laatste update toe. daarna die van jou geinstaleerd en dan crasht die. dat is vreemd. Ben je misschien vergeten de GTA.dat in de DATA map te plaatsen. Ik heb geen problemen met deze versie van Mafia Stories
kees1991 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) tim.het werkt niet. ik heb alle ms versies gedownload en geinstaleerd. tot de laatste update toe. daarna die van jou geinstaleerd en dan crasht die. dat is vreemd. Ben je misschien vergeten de GTA.dat in de DATA map te plaatsen. Ik heb geen problemen met deze versie van Mafia Stories neen. dat ben ik niet vergeeten :S werkt die bij de anderen hiero wel ?? Bewerkt: 19 september 2007 door kees1991
Ninoke Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Yu, Ik ben dus door Tim aangenomen om reclameborden te maken wel 1 probleem :O Ik moet weten van wat ik reclame moet maken en hoeveel borden en ik moet plaatjes hebben en de tekst die erop moet zo kan ik veel makkelijker werken!
Twenty Eyes Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Het lijkt me handig als je al je reclameborden in dit topic plaatst. Maar nu even een paar antwoorden op je vragen. Je moet eigenlijk gewoon reclameborden maken die je rond 1965-1975 gewoon op straat zou kunnen tegenkomen. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat we je een plaatje sturen en een tekstje en dat jij dat eventjes in elkaar verwerkt. Dan hadden we het natuurlijk zelf ook kunnen doen. Als je reclameborden wilt maken lijkt me het makkelijk als je daar zelf wat voor bedenkt. Plaatjes mogen geen copyright bevatten, dus daar moet je voor oppassen. Je kunt daarom het best stock's gebruiken. Hier kun je bijvoorbeeld stock's vandaan halen. Als je plaatjes wilt gaan gebruiken van die site dan vragen ze je wel of je lid wilt worden. veel succes verder. Bewerkt: 19 september 2007 door Twenty Eyes
Wazuup Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Fuck de copyrights, het is maar een GTA mod hoor geen groot commercieel project. Alleen design size is wel belangrijk.
Recommended Posts