gybrus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 ik weet het bureau stinkt ga ik change details komen en ik d8 dat ik nog in die toren zat. en die deuren naja wordt ook gechanged greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) hier mijn uiteindelijke tankstation.!! ----- 1* 2* ----- hier mijn haven voor lot 8.!! 1* 2* ----- En nu neem ik even rust deze dag Bewerkt: 20 april 2006 door Lionel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 De Muren en Pilaren veel dunner maken, en op realistische grote werken, dat mannetje past 100000 keer in die garage deur. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 het is een haven :O Dus grote garages voor de boten :O een zeil jacht past moeilijk in een auto garage . die pilaren maak ik denk ook wel ietsjes dunner Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 zo interieur textures heb ik nu af de bug in mijn huis fixen en details neerzetten op het bureau. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Heh, ik wou net een haven maken . Nou heb ik voor niets 2 lots gehuurt . Edit: Gybrus, ziet er top uit *gaat door de deur van de trappen en valt naar beneden*. Doe zo verder . Greetz Bewerkt: 20 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Ziet er mooi uit. Maar de uv map van het bureau vind ik niet zo mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) ik vindt het ook niet mooi ga ik morgen fixen en dan deel ik ook men halve gebouw opnieuw op. >>> Door dabeast: En jij laat me zomaar stikken in de trappenhal? <<< Greets gybrus >>> Door Ewoud: 2de edit: @Gybrus Allereerst verwijder nooit meer een mod edit.. van een moderator of hoger. Next time is warn. Deze tag is alleen voor (g)mods en admins. Dus leden die de groep moderater, g moderater of admin hebben mogen deze tag gebruiken. Dabeast is ook geen moderator of hoger, dus dit geldt ook voor jouw dabeast. <<< Bewerkt: 21 april 2006 door Ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Zie mijn edit hierboven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) ooh sorry ik heb het geedit. greets gybrus Nog een editje. ik heb het gebouw nu bugy les ingame en de kelder.(ondergrondse gangen.) ik ga nu het omhulsel ommoddelen en ingame zetten en dan nog es testen interieur een beetje aanpassen genericks klaar en voertuigen. screen. Bewerkt: 21 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Ik ben toch moderator op dit gedeelte? Ik dacht dat ik ze mocht gebruiken . Edit: Gybrus, ziet er aleen maar beter en beter uit . Greetz . Bewerkt: 21 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 lijkt of ik vandaag helemaal niks goed doe het spijt me erg ewoud en jouw mod edit die gewist is ging perongeluk ben nogal druk met men lot. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb mijn model bewerkt en wat dingen toegevoegd: Ik heb twee nieuwe screens gemaakt: Voorkant Achterkant Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) lol een lift aan de buitenkant Haaha. mooi gedaan maar dat raam heb je geloof ik gewoon met een plane gedaan.. maakt niet uit. ik heb nu ook de bodem ingame. Goed zo gybrus en het beste zonder bugs maar die onzichtbare muur... die mis ik nu wel eigenlijk lol nee dat was een geintje die is dus ook weg. dat hele ding is met een meter ofzo verhoogd.. uhmm ja met 1 meter. screen dat maffe huisje is effe weg... dat is omdat ik dat tot interieur toevoeg denk ik. nee ik zet hem op mijn bodem anders krijg ik weer gezijk met men lot. screen. Bewerkt: 21 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Gybrus die Textures Sucken ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts