Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Zeer zeer netjes =O
Prachtig, goed verzonnen :Y Alleen laat het vuil ook over de tekst en de render gaan :Y

Thanks allebei. _O_ En EyeOnMe, het vuil gaat ook over de tekst en de render, maar dat zie je niet zo goed, omdat de tekst en de render allebei redelijk donker zijn. Ik heb gewoon een aparte layer voor vuil gemaakt, en die boven alle andere layers gezet. Vergelijk het maar met het echte leven (stom voorbeeldje :7 ): Als je een wit shirt of witte schoenen of iets anders wits aanhebt, wordt dat véél sneller vies dan dat je een zwart shit of zwarte schoenen of iets anders zwarts aanhebt. :puh:

Meer borden volgen, ik ben nu bezig met het bord van Raggazi's paradise. 8)

EDIT: Oké, het bord van Raggazi's paradise is af, en ik ben er eerlijk gezegd best trots op. :) Ik heb alles in dit plaatje zelf gemaakt, geen renders of iets dergelijks gebruikt, alleen brushes, tekst, en een zelfgemaakte vector. Dit is het geworden:

ragazzisparadiseln5.png

(Lettertype van Vice City :D)

Er zit echt meer werk in dan je denkt, dat coktail glas bijvoorbeeld, heb ik helemaal zelf vectorized. Dit was het plaatje orgineel: Klik (ik heb het middelste glas gebruikt).

Ik hoop dat jullie het wat vinden. :) Vuil enzo heb ik nog niet gedaan, omdat ik eerst wou kijken of jullie het mooi zouden vinden. Het coktail glas is wat pixel achtig, maar dat kan nog wel veranderd worden.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeer zeer netjes =O
Prachtig, goed verzonnen :Y Alleen laat het vuil ook over de tekst en de render gaan :Y

Thanks allebei. _O_ En EyeOnMe, het vuil gaat ook over de tekst en de render, maar dat zie je niet zo goed, omdat de tekst en de render allebei redelijk donker zijn. Ik heb gewoon een aparte layer voor vuil gemaakt, en die boven alle andere layers gezet. Vergelijk het maar met het echte leven (stom voorbeeldje :7 ): Als je een wit shirt of witte schoenen of iets anders wits aanhebt, wordt dat véél sneller vies dan dat je een zwart shit of zwarte schoenen of iets anders zwarts aanhebt. :puh:

Meer borden volgen, ik ben nu bezig met het bord van Raggazi's paradise. 8)

EDIT: Oké, het bord van Raggazi's paradise is af, en ik ben er eerlijk gezegd best trots op. :) Ik heb alles in dit plaatje zelf gemaakt, geen renders of iets dergelijks gebruikt, alleen brushes, tekst, en een zelfgemaakte vector. Dit is het geworden:

ragazzisparadiseln5.png

(Lettertype van Vice City :D)

Er zit echt meer werk in dan je denkt, dat coktail glas bijvoorbeeld, heb ik helemaal zelf vectorized. Dit was het plaatje orgineel: Klik (ik heb het middelste glas gebruikt).

Ik hoop dat jullie het wat vinden. :) Vuil enzo heb ik nog niet gedaan, omdat ik eerst wou kijken of jullie het mooi zouden vinden. Het coktail glas is wat pixel achtig, maar dat kan nog wel veranderd worden.

het is mooi, maar het is wel miami stijl. Eigenlijk hoeft dat niet zo verkeert te zijn, maar het is beter als je bijvoorbeeld iets maakt met dingen van een badplaats in Italie

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen.

Ik ben bezig met Corruziones square, dat is een winkelcentrum geplaatst op de lot 10, 12, en 13

Tot nu toe heb ik alleen nog maar wat basisvormen. Maar ik geloof idd dat het texturen en zonodig bewerken wel een tijdje zal duren. Daarom zoek ik eigenlijk mensen die mee willen werken aan Corruziones quare, en daar ook voldoende tijd in kunnen stoppen. Het aantal gebouwen wat je moet texturen zal per lot opgedeelt worden. Dus ik heb bijvoorbeeld lot 12, en iemand anders lot 10

post-3-1190565334.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen.

Ik ben bezig met Corruziones square, dat is een winkelcentrum geplaatst op de lot 10, 12, en 13

Tot nu toe heb ik alleen nog maar wat basisvormen. Maar ik geloof idd dat het texturen en zonodig bewerken wel een tijdje zal duren. Daarom zoek ik eigenlijk mensen die mee willen werken aan Corruziones quare, en daar ook voldoende tijd in kunnen stoppen. Het aantal gebouwen wat je moet textures zal per lot opgedeelt worden. Dus ik heb bijvoorbeeld lot 12, en iemand anders lot 10

Dit zou je bij alle lots zo moeten doen :) Dan krijg je geen op-elkaar-lijkende gebouwen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weer netjes :Y Ik ben bezig met reclameborden voor LCS en daar moet ik ook vuil erop doen.

Hier 2 tips

Brush met een softe zwarte brush eroverheen en speel dan met de opacity zodat je wat donkere vlekken krijgt. Maak meerdere layers met allemaal verschillende percentage gehalten :)

Probeer om met je pencil van 1px kleine puntjes, streepjes te zetten zodat het lijkt alsof er kleine scheuren inzitten :) Ook vogelpoep gaat hier goed mee maar dit is best moeilijk :)

Ik zal ook eens wat proberen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen.

Ik ben bezig met Corruziones square, dat is een winkelcentrum geplaatst op de lot 10, 12, en 13

Tot nu toe heb ik alleen nog maar wat basisvormen. Maar ik geloof idd dat het texturen en zonodig bewerken wel een tijdje zal duren. Daarom zoek ik eigenlijk mensen die mee willen werken aan Corruziones quare, en daar ook voldoende tijd in kunnen stoppen. Het aantal gebouwen wat je moet textures zal per lot opgedeelt worden. Dus ik heb bijvoorbeeld lot 12, en iemand anders lot 10

Dit zou je bij alle lots zo moeten doen :) Dan krijg je geen op-elkaar-lijkende gebouwen :)

ja idd. jullie hebben ook weer andere, betere textures en ramen als mij. Maar ja, te veeel verschil kan natuurlijk ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer netjes man. :D Overigens is dit ons watermerk dat we al een tijdje gebruiken hoor:

mslogoid4.png

Maar ik bedoel voor echt alle screens, ook 3DSmax renders enzo... zodat overal gelijk al duidelijk wordt gemaakt dat het copyright stuff is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de blog gekeken heb naar de laatste shitload aan afbeeldingen, zie je dat daar altijd dat watermerk van Wazuup gebruikt word. ;)

Greetz :sigaar:

ja maar niet bij alles en je ziet ook wel eens hele andere logo's enzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...