Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:
het is mooi, maar het is wel miami stijl. Eigenlijk hoeft dat niet zo verkeert te zijn, maar het is beter als je bijvoorbeeld iets maakt met dingen van een badplaats in Italie

Ik heb het hier ook al wat met Frank over gehad, en die had het me ook even verteld. Ik zal er voor in het vervolg echt rekening mee houden, dat alles een beetje een donkere mafia style moet gaan worden. Maar het stukje ''Raggazi's paradise (club) (gezellige, spontane club, waar veel jongere mensen komen, inc. Paaldansers)'', was voor mij een beetje de reden om zo'n soort reclame bord te maken, en dan vooral dat ''Paradise'', en dat er paaldansers komen. Ik ben in ieder geval erg blij dat hij nou toch nog gebruikt gaat worden, want er zat veel werk in. :7 Maar ik zal er voor in het vervolg rekening mee houden. :)

Hier is trouwens de versie met wat vuil:

sclubvuilcopymy5.png

Het vuil is wat minder goed gelukt dan de vorige keer, maarja, ik denk dat het zo toch nog wel goed genoeg is. Als iemand nog tips heeft om het mooier te maken, is dat natuurlijk altijd welkom. Ik heb nog geprobeerd wat te doen aan de ''pixelachtigheid'' van het coktailglas, maar dat was niet echt heel goed gelukt. En eigenlijk valt het ook best wel mee, je ziet het alleen als je er heel goed naar gaat kijken.

Weer netjes :Y Ik ben bezig met reclameborden voor LCS en daar moet ik ook vuil erop doen.

Hier 2 tips

Brush met een softe zwarte brush eroverheen en speel dan met de opacity zodat je wat donkere vlekken krijgt. Maak meerdere layers met allemaal verschillende percentage gehalten :)

Probeer om met je pencil van 1px kleine puntjes, streepjes te zetten zodat het lijkt alsof er kleine scheuren inzitten :) Ook vogelpoep gaat hier goed mee maar dit is best moeilijk :)

Ik zal ook eens wat proberen :puh:

Haha, goed idee dat vogelpoep. _O_ Dat ga ik ook nog eens proberen. :D

Meer borden volgen, zijn er nog borden die absoluut prioriteit hebben?

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leuke reclame bord Bart _O_ . Aleen zie ik net dat je aleen dirt hebt op de onderste layer. Gewoon een nieuwe layer aanmaken, en dan 'Layer>Aply Image' doen, en op ok drukken. En dan daar op brushen :) .

Voor de rest ziet het er bijzonder goed uit (buiten dat vuil dan even) . Dus ga zo door!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
Leuke reclame bord Bart _O_ . Aleen zie ik net dat je aleen dirt hebt op de onderste layer. Gewoon een nieuwe layer aanmaken, en dan 'Layer>Aply Image' doen, en op ok drukken. En dan daar op brushen :) .

Voor de rest ziet het er bijzonder goed uit (buiten dat vuil dan even) . Dus ga zo door!

Oké, thanks. _O_ En van dat vuil had EyeOnMe ook al wat gezegd, maar dat ging toen over het Videolandya bord:

Prachtig, goed verzonnen :Y Alleen laat het vuil ook over de tekst en de render gaan :Y

Dat doe ik ook, ik maak gewoon een aparte layer aan voor het vuil, en die zet ik boven alle andere layers. Maarja, op sommige kleuren valt vuil gewoon minder goed op dan op andere kleuren. Om te laten zien dat er wél overal vuil is, heb ik even de vuil layer op 100% gezet:

raggazisclub100vuilhc7.png

Nu zie je wel beter dat er toch echt overal vuil zit, maar om nou bij de definitieve versie de vuil-layer ook op 100% te zetten, lijkt me toch niet zo'n goed idee. :7 Dit is namelijk wel érg lelijk zo.

Iemand een oplossing om ervoor te zorgen dat je wél kunt zien dat er overal vuil zit, maar dat ik de opacity van de vuil-layer toch net zo laag kan zetten als het reclamebord dat ik hier 3 berichten boven heb gepost?

Ik wil die sigaretten winkel wel op een lot van mij plaatsen.

Was dit aan mij gericht, en zo ja, wat bedoel je er precies mee? :$

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het wel wat hebben die nieuwe van je hoor...

Maar maak meerdere vuil layers en gooi ze allemaal op een verschillende opacity :)

Geen een hoger als 90% en niet meer als 3 layers vuil...

O en niet allemaal zelfde soort vuil, gebruik anders brushes

Bewerkt: door EyeOnMe

Misschien een beetje laat, maar ik kom even vertellen dat ik op dit moment geen computer heb waarop ik kan modden.

Ik ben nu op zoek naar een pc, dus over enkele weken kan ik weer gaan modden. Sneller dan voorheen! :7

Met mijn oude computer liep me 3dsmax minimaal één keer per dag vast.

Naja, ik ben nog wel actief op het forum, met mijn moeder's laptop kan ik jullie ook wel berijken. :schater:

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

Was dit aan mij gericht, en zo ja, wat bedoel je er precies mee? :$

Uit tim zijn lijstje:

Sigaretto di promo (rookwaren winkel) (oude sfeer) :)

Geplaatst:

Ik heb wat gemaakt misschien kunnen jullie het gebruiken :Y

1190920599-620.png

Veel geweld op het reclamebord :puh:

Geplaatst:

In ieder geval komen alle winkels op mijn Corruziones square. tot nu toe is er wel wat process aan de gang geweest

Ik heb de ondergrond gemaakt, deze bestaat zegmaar uit veel trappen, dus dat is extra mooi.

Alleen zijn de gangen tussen de gebouwen redelijk smal, dit betekend dus dat je het beste een reclame bord kan maken met de letters onder elkaar, zodat die dus langs een gebouw kan 'ophangen'

Geplaatst:

om weer wat leven in dit forum te brengen heb ik toch maar besloten om een WIPje te showen van Corruziones Square. Wat dus een winkelcentrum is op CDC TIM

post-3-1190993037.jpg

post-3-1190993054.jpg

Geplaatst:
om weer wat leven in dit forum te brengen heb ik toch maar besloten om een WIPje te showen van Corruziones Square. Wat dus een winkelcentrum is op CDC TIM

Kan leuk worden, maar is nu nog weinig over te zeggen.

een paar boxen kan ik neit egt rate.. ^_^ Ga zo door iig..

Geplaatst:

Hoi,

Mischien zoals jullie weten ben ikgestopt met modden, het enige wat ik nog doe is dat ik zorg voor de hosting. Zelf doe ik eigenlijk niets met de hosting, oorspronkelijk wou ik sa-modding.nl starten maar ik heb daar geen zin meer in. Jullie hebben geluk dat de hosting tot juli 08 loopt en ik hem dus niet kan anuleren.

Nu, vind ik het zonde dat er niks op mijn hosting staat. Als er iemand is die graag een site wil maken post het dan even hier. Ik geef dus het domein sa-modding.nl weg en daarvan kunnen ook sub-domeienen worden gemaakt, inclusief webruimte.

Ik zat er nog over na te denken of we misschien een ms site zouden kunnen starten.

wel zo dat alleen de leiding en hoger content kan posten zodat er niet om de 3 minuten een doe loze post staat :puh:

mijn idee dus.

template maken (ikke)

coding (ikke)

Content management system (cute nog wat is wel geschikt)

afbeelding showen in een gans geile flash :puh: (chek mijn site voor meer informatie)

en dat was het dan wel weer :puh:

Grats,G

EDIT:

Wie ontdekt de woordgrap?? :puh:

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Ik zie de woordgrap niet, maar ik zou ook best willen meehelpen met de site :engel: Ik weet zelf het een en ander van HTML en dat soort grapjes enzoiezo vind ik het leuk om te werken met sites enzo.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
een doe loze post
:7

Ik kom even melden dat ik een nieuwe computer heb!

Dus ik ben weer actief. :dans:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...