Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ik wil mijn bankrekening wel opofferen voor een domein naam, www.mafiastories.nl of www.gtamafiastories.nl maar alleen als we bezoekers krijgen. Als al die shit uberkanslows niet bezocht word, dan geen domein naam van Galiorix :7

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil mijn bankrekening wel opofferen voor een domein naam, www.mafiastories.nl of www.gtamafiastories.nl maar alleen als we bezoekers krijgen. Als al die shit uberkanslows niet bezocht word, dan geen domein naam van Galiorix :7

Greetz :sigaar:

laten we eerst maar een template maken he :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil mijn bankrekening wel opofferen voor een domein naam, www.mafiastories.nl of www.gtamafiastories.nl maar alleen als we bezoekers krijgen. Als al die shit uberkanslows niet bezocht word, dan geen domein naam van Galiorix :7

Greetz :sigaar:

laten we eerst maar een template maken he :)

keesj had jij niet nog een template gemaakt ooit??

grats

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil mijn bankrekening wel opofferen voor een domein naam, www.mafiastories.nl of www.gtamafiastories.nl maar alleen als we bezoekers krijgen. Als al die shit uberkanslows niet bezocht word, dan geen domein naam van Galiorix :7

Greetz :sigaar:

laten we eerst maar een template maken he :)

keesj had jij niet nog een template gemaakt ooit??

grats

ja dat klopt :) die staat nog steets online. ff weer opsoeken.

EDIT

gevonde.

http://home.planet.nl/~hiddi131/index.html

maar nu ik hem beter bekijk. vint ik hem eigelijk niet zo geweldig meer. een niewe zou beter zijn.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er super uit en ik heb dat filmpje van Jarno al gezien; dat is echt super, dat móéten we gewoon in de trailer hebben :D

Greetz :sigaar:

die schreens zien er super uit wazuup.

maar dat filmpje kan ik niet vinden. kan iemand een link geven ? of staat die op youtube ?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik ben nieuw, ik weet niet of ik meekan helpen maar ik heb wel een paar gave ideeën.

Ik heb nog nergens gezien dat iemand om een metro vroeg dus ik dacht: Een metro is wel op zijn plaats. :Y

Ook wou ik weten of er ook een haven komt met een drugsdealer, en het illegale goederen vervoeren.

Graag Reactie op PB,

Vriendelijke groet Gameznerd

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er super uit en ik heb dat filmpje van Jarno al gezien; dat is echt super, dat móéten we gewoon in de trailer hebben :D

Greetz :sigaar:

die schreens zien er super uit wazuup.

maar dat filmpje kan ik niet vinden. kan iemand een link geven ? of staat die op youtube ?

En ik dan? :cry:

>>> Door Wazuup: Klopt mensen, Twenty heeft het meeste hieraan gedaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

Zoals ik jullie al eerder had verteld ben ik bezig met een Winkelcentrum, namelijk corruzions square. Corruziones square is verdeeld over 3 lots (lot10, 12 13).

Zelf heb ik al basisvormen die later worden aagepast en getextured. En ik zoek dus actieve leden die mij daarmee willen helpen :7 . Let er wel op dat Corruziones square alleen maar uit winkels bestaat. Dat betekend dat de onderkant van het gebouw alleen bekleed mag zijn met winkels. dus geen achterdeuren ofzo.

Ook lijkt he me verstandig dat alle modelling aandacht in MS naar mijn eiland toe gaat. Want dat vind ik ten slotte nu even het belangrijkste eiland, omdat blastovs eiland nog niet een helemaal af is. En de basis van mijn eiland wel. Het is denk ik beter als deze als eerste volkomt, omdat hier ook de meeste lots te huur zijn.

Ik heb voor de mensen die geintereseert zijn een download toegankelijk gesteld van Corruziones square. De gebouwen zijn al gemodelleert. Ik wil wel dat je, wanneer je dus winkels op de onderverdieping maakt, wat detail toebrengt, het liefst zo bij alle winkels dat bijvoorbeeld de deuren wacht verder naar binnen staan. Dus niet vlak en plat op de muur.

Tot nu toe heb ik lot 13, en 12. Gebouwen zijn in groepjes verdeeld. aan een bepaald groepje gebouwen kun je werken.

hier een kaart:

exportinfomscsle3.jpg

(down)DOWNLOAD 3ds max scene (v8)

CS download CorruzionesSquare.zip

categorie 1, is al gedeeltelijk aangewerkt door mij, ook bij catagorie 2. Kies maar een catagorie van gebouwen die je wilt texturen, (p.s. export info staat ook op het kaartje)

cat1: vij

cat2: NICK

cat3: TIM

cat4: vrij

cat5: vrij

Met vriendelijk groet: Tim ^_^

bedankt als jullie me mee willen helpen met Corruziones square

P.S. Je moet wel rechtermuisknop, unhide all kiezen. zodat je gebouwen unlocked. Had ze vergeten te unlocken voordat ik het uploade :7

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

deze keer geen interiuur.

gemaakt uit 1box

nu ongeveer 65%

hankievb1.jpg

even segen of je het mooi/goed vint. want ik weet niet echt wat ik er van moet vinden...

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer nice hoor Kees, add alleen even een hekje bij die balkons. Owja, plaats je huis ook wat dichter bij de stoep, of maak er een tuin omheen. ;)

Keep it up man!! :D

t is ook nog lang niet klaar. maar ik wist niet echt of ik het mooi moest vindne of lelijk. dus poste ik hem maar ff. ook vint ik dat het hier steets stiller word dus extra reden om maar weer s wat te posten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...