Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

t is ook nog lang niet klaar. maar ik wist niet echt of ik het mooi moest vindne of lelijk. dus poste ik hem maar ff. ook vint ik dat het hier steets stiller word dus extra reden om maar weer s wat te posten :D

Klopt, dat is wel jammer maar met zo'n instelling blijft het wel gezellig :D

Over je huis; het ziet er mooi uit, het mist nog wat details maar daar ben je al mee bezig dus dat zit wel snor :)

Goed werk, ga zo door Kees! :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeer nice hoor Kees, add alleen even een hekje bij die balkons. Owja, plaats je huis ook wat dichter bij de stoep, of maak er een tuin omheen. ;)

Keep it up man!! :D

t is ook nog lang niet klaar. maar ik wist niet echt of ik het mooi moest vindne of lelijk. dus poste ik hem maar ff. ook vint ik dat het hier steets stiller word dus extra reden om maar weer s wat te posten :D

:tu::tu: Je huis is super :tu::tu:

Wil je er nog reclame op?

Alstublieft reageren, en zeggen in welke type bestand ik het moet zetten.

Vriendelijke Groet,

Photoshopper Gameznerd

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig, maar het is niet de bedoeling dat je dit soort dingen hier post.

Het liefste hebben we dat je je artwork creaties plaatst in het Artwok topic. Ook denk ik niet dat we dit kunnen gebruiken in MS, kijk voor dingen die mensen graag hebben ook ff in het artwork topic in ons normale forum :)

greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Grappig, maar het is niet de bedoeling dat je dit soort dingen hier post.

Het liefste hebben we dat je je artwork creaties plaatst in het Artwok topic. Ook denk ik niet dat we dit kunnen gebruiken in MS, kijk voor dingen die mensen graag hebben ook ff in het artwork topic in ons normale forum :)

greetz :sigaar:

Bedankt,

Dat topic zocht ik al

Groeten Gameznerd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat te denken aan een boot, waar je op kan gaan staan en dan word je naar een ander gebied aan het water gebracht. Dit gebied is dan naar keuze.

Ik hoop dat jullie zoiets kunnen gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer nice hoor Kees, add alleen even een hekje bij die balkons. Owja, plaats je huis ook wat dichter bij de stoep, of maak er een tuin omheen. ;)

Keep it up man!! :D

t is ook nog lang niet klaar. maar ik wist niet echt of ik het mooi moest vindne of lelijk. dus poste ik hem maar ff. ook vint ik dat het hier steets stiller word dus extra reden om maar weer s wat te posten :D

:tu::tu: Je huis is super :tu::tu:

Wil je er nog reclame op?

Alstublieft reageren, en zeggen in welke type bestand ik het moet zetten.

Vriendelijke Groet,

Photoshopper Gameznerd

dat denk ik niet he. heb je ooit reclame gezien op een vila ??

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je voortaan ook iets rustiger aan doen met al je posts, je moet niet zomaar 3 keer achter elkaar posten.

En Tim, heb je hem zomaar aangenomen zonder ons ervan op de hoogte te houden, of met ons te overleggen?

Is een 'Wie mag lid worden topic' niet handig?

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je voortaan ook iets rustiger aan doen met al je posts, je moet niet zomaar 3 keer achter elkaar posten.

En Tim, heb je hem zomaar aangenomen zonder ons ervan op de hoogte te houden, of met ons te overleggen?

Is een 'Wie mag lid worden topic' niet handig?

is daar een topick voor dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel fijn als er eerste overlegt wordt wanneer je een lid met slechts 1 post aanneemt. Eigenlijk is het opzich niet zo erg maar hij krijgt ook gelijk toegang tot het prive forum en daar vind ik het wat riskanter. Ik zal even Gameznerd via pb op de hoogte bregen van de gang van zaken bij MS.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...