Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Nee, nog niet maar het zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn, dat is ook zo met Super Leden etc. Wij hebben zelf nog niks van hem gezien ofzo en hij word zomaar aangenomen. Ook lijkt het niet allemaal helemaal duidelijk :7

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, nog niet maar het zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn, dat is ook zo met Super Leden etc. Wij hebben zelf nog niks van hem gezien ofzo en hij word zomaar aangenomen. Ook lijkt het niet allemaal helemaal duidelijk :7

Greetz :sigaar:

Na het probleem is dat Gamesnerd met mij contact had opgenomen via PB, is was een beetje te vlug. ik was haastig ook opzoek naar mensen die iets konden maken voor corruziones square

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk ben ik het er eigenlijk niet mee eens, hij heeft nog maar 1 post.

En z'n eerste werk is niet slecht ofzo, maar het is ook niet bruikbaar.

Waarschijnlijk gebruikt hij paint, en heeft hij geen photoshop.

Tim denkt waarschijnlijk, alle handjes helpen. Maar dat kán ten kosten gaan van de kwaliteit van GTA Mafia Stories.

Op dit moment gaat het niet zo héél erg soepel met GTA Mafia Stories. Het kan allemaal wel een beetje sneller. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we binnenkort weer met z'n allen aan het werk zijn in herfstvakantie.

Ik vind het opzich niet zo heel erg slecht van Tim, maar het is een beetje lullig dat we niet echt mogen meebeslissen.

Ik ga even een topic openen over wie er lid mag worden van GTA Mafia Stories. Dat lijkt me nodig...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nog een ideetje, het is wel een detail, maar zou echt sjick zijn voor de afwerking. Je weet wel als je CJ een tijdje laat staan dan zingt hij "Ain't nuthing but a g-thang baby, two loked-out g's going krazy "van dr.dre en Snoop. Dit zou ik graag vervangen zien door het stukje van een tarrantella dat ze in the godfather the game altijd fluiten. ( komt ook voor in radio del mundo )

grtz Leone ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooie screens Tim. Die eerste is echt prachtig, ik moet er bijna van huilen. :cry:

Nee, grapje. Je hebt goed je best gedaan. Ik vind dat je er goed op bent vooruit gegaan vergeleken met je andere lot. Je gebruikt nu bijvoorbeeld extrude bij ieder raam en je zorgt voor verschillen in de hoogte van gebouwen.

Het is echt topwerk. Goed gedaan!

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de dakranden wat veranderen, lijkt me wat beter uitzien

het is ook nog BETA he.

siet er inderdaat goed uit tim. super.

snap ik ja, maar als we geen tips geven wordt het ook niet beter he.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de dakranden wat veranderen, lijkt me wat beter uitzien

het is ook nog BETA he.

siet er inderdaat goed uit tim. super.

snap ik ja, maar als we geen tips geven wordt het ook niet beter he.. :puh:

das wel goed ja. maar ik seg aleen maar ff dat het nog wip is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...