Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, ik heb maar weer eens wat geprobeerd, maar het is helaas niet zo goed gelukt als de vorige keer. Dit keer was Shelson cafetaria aan de beurt:

shelsoncafetariaqm7.png

Foto van barkrukken opgezocht, één barkruk eruit gepakt en gerenderd, achtergrondje, en tekst... Verder wat kleur van de barkruk weggetrokken zodat het beter bij de achtergrond pastte.

Het is echt ontzettend leeg zo, er moeten echt zeker nog dingen bij. Maar ik weet dus weer niet wat... :{ Een pul bier misschien, maar dat zijn dan weer vrolijke kleuren, en dan past niet bij de stijl:

Shelson cafetaria (cafe) (ouderwets cafe, waar veel Mafia leden komen, donker en duister)

Iemand enig idee hoe ik dit bord wat meer kan vullen, maar toch het duistere en grimmige sfeertje kan behouden? Tips zijn hartstikke welkom. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er super uit BaasB :D Misschien kan je onder de tekst een bar ofzo plaatsen? Met een houten 'voorkant'.

Je kan misschien ook wel een adres o.i.d. erop kunnen zetten of een bepaalde tekst ;)

In ieder geval ga zo door, je doet het super!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ha BaasB

in ieder geval is het mooi, als je de achtegrond wat vies maakt. Je kunt iig wel een bier pul bijzetten. Als je van die middeleeuwse dingen pakt. dan staat dat wel mooi. Met natuurlijk wat bier dat je morst. Maar dan moet het bier niet geel zijn, maar donkerbruin ofzo, en de pul ook.

P.S.

Oja, ik heb nog net ff snel een slogan verzonnen in het italiaans ^_^ :

Soltanto per la gente ghiacciata, con un tatto per birra ghiacciata

Wat Italiaans is voor:

only for ice cold people, with a tact for ice cold beer

Je moet wel ff kijken welke taal je het beste vind. Ik zal wel voor engels kiezen, omdat het cafe een engelse naam heeft

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er super uit BaasB :D
ha BaasB

in ieder geval is het mooi, als je de achtegrond wat vies maakt.

Nou, ik ben blij dat jullie het toch mooi vinden! :dans: Ik had echt negatievere reacties verwacht. :7 En Tim, daar heb je gelijk in, er moet inderdaad nog vuil op. Maar dat doe ik altijd pas op het laatste. Ik bedoel, als het bord lelijk is en jullie het niks vinden, is het verspilde tijd als ik er dan al vuil op gezet heb. :puh: Daarom maak ik altijd eerst het bord zonder vuil, wacht ik even jullie reacties af, en als jullie het bord dan goed vinden, zet ik er vuil op.

Misschien kan je onder de tekst een bar ofzo plaatsen? Met een houten 'voorkant'.

Je kan misschien ook wel een adres o.i.d. erop kunnen zetten of een bepaalde tekst ;)

Ja, aan zoiets als een houten bar zat ik ook al te denken, maar het probleem is een beetje dat je op bijvoorbeeld Google afbeeldingen meestal niet het plaatje kunt vinden zoals je hem precies wilt hebben... Maarja, ik ga nog wel een keer goed zoeken, in ieder geval bedankt voor de tip. :tu:

In ieder geval ga zo door, je doet het super!

Greetz :sigaar:

Thanks. _O_

Je kunt iig wel een bier pul bijzetten. Als je van die middeleeuwse dingen pakt. dan staat dat wel mooi. Met natuurlijk wat bier dat je morst. Maar dan moet het bier niet geel zijn, maar donkerbruin ofzo, en de pul ook.

P.S.

Oja, ik heb nog net ff snel een slogan verzonnen in het italiaans ^_^ :

Soltanto per la gente ghiacciata, con un tatto per birra ghiacciata

Wat Italiaans is voor:

only for ice cold people, with a tact for ice cold beer

Je moet wel ff kijken welke taal je het beste vind. Ik zal wel voor engels kiezen, omdat het cafe een engelse naam heeft

Oké Tim, bedankt voor de tips. :) Ik zal kijken of ik wat met die tekst kan doen. En aan die bierpul zat ik inderdaad ook al te denken (zie 3 posts hierboven), maar dan had ik weer het probleem dat ik niet echt een geschikt plaatje kon vinden. :7 Als je bij Google afbeeldingen zocht op ''bier pul'', kreeg ik allemaal van die vrolijke shit met lichte kleurtjes... :puh: Maar stel dat ik een goede bier pul vindt, weet ik niet of het lukt om daar gemorst bier bij te maken. :$ Ik zal het dan wel even proberen, maar misschien is dat wat te moeilijk...

Verder wil ik nog even zeggen: Als jullie een geschikt plaatje hebben gevonden waarvan jullie denken dat het mooi past bij het reclamebord dat hier 3 posts boven staat, post het dan a.u.b.! Daar zou je me namelijk erg mee helpen, aangezien er tegenwoordig zoveel shit op internet staat dat je vaak door de bomen het bos niet meer kan zien. :7

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is wel wat pixel achtig. :$ Ik zal even kijken of dat mooi staat, in ieder geval bedankt voor je hulp! :tu: Als je nog meer geschikte plaatjes vindt, drop het hier maar allemaal. :D

EDIT: Helaas, dat wordt niet echt mooi. :N

EDIT 2: Haha, die zijn wel erg klein hè. :D Nouja, ik zal wel weer even kijken of dat mooi wordt. ^_^

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

By the way: Op deze pagina staan ook een hele hoop mooie en proffesionele foto's van bier (pullen), van hoge kwaliteit: Klik.

Paar dingetjes waar je op moet letten:

- Het moet een beetje donker zijn, zoiets als dit is te vrolijk: Klik.

- Je moet op de achtergrond letten, die je door het glas van de pul heenziet. Als de achtergrond namelijk groen is, is dat niet erg handig, aangezien het bord van Shelson Cafetaria bruin is. :7

Verder een beetje op de grootte en de kwaliteit letten natuurlijk, maar als je op die site kijkt die ik gegeven heb, zal dat geen probleem zijn. :D

EDIT:

466085138817638hg0.png

8)

Misschien dat ik er daar een van pak, maar ik zoek nu nog even verder.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk 2 bierpullen gedownload, en nu zijn mijn credits op, dus kan ik niks meer downloaden. :7 5 Nieuwe credits kopen kost $4,95, en aangezien een plaatje op minimum grootte al 1 credit kost, doe ik dat maar even niet... :7 Maarja, ik heb wat geprobeerd met één van die bierpullen, en dan kreeg je zoiets:

kleurfoutun5.png

Dan heb je een beetje dat probleem met de kleur van de pul, maar dat heb ik gelukkig een beetje kunnen verhelpen:

kleurgoedaa4.png

Nou heb ik alleen niet bepaald ruimte meer voor die tekst van Tim... :7

Nog op of aanmerkingen? De bierpul wordt waarschijnlijk nog wel verplaatst hoor, maar dit is even om te kijken of jullie het zo opzich wel goed vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de onderste het beste, misschien kan je de kruk en de bierpul zelf nog iets verkleinen en verhogen en de tekst dan daar onder doenen als tekst dan de tekst; Soltanto per la gente ghiacciata, con un tatto per birra ghiacciata. :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...