Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ziet er al goed uit. Maar het is ook mooi, als je die bierpul wat meer laat versmelten met de omgeving. Dus bijvoorbeeld als een soort blauwmerk, dat je het er niet uitflapt zeg maar.

trouwens voor dat gemorste bier kun je zwart/bruine/witte spetters doen op het bord zelf. maar dan moet het wel zo worden gedaan dat het ingame niet lijkt dat het bord van zichzelf vies is.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik laat jullie ff een updatje zien. Later ga ik het texturen, als alle gebouwen gemodelt zijn.

Maar dat texturen is wel een tijdrovend zaakje. Dus ik zoek leden die willen meehelpen. zie de topic hierover in het subforum.

ubercsownageib3.jpg

Edit:

Ik kon het weer eens niet laten, en moest gewoon weer een update laten zien van mijn supergeile sh*t.

uberownage2rt9.jpg

Bewerkt: door Tim

Zal ik voor onze nieuwe site een IPB 2.3.1 forum verzorgen?

Greetz :sigaar:

[edit] Ik heb ff een hosting acount opgezet bij Funpic.org. Daar plaats ik een IPB 2.3.1 forum op en ik ga kijken of ik daar iets van kan maken :D

Bewerkt: door Galiorix

Ok, ik kijk wel wat ik er mee doe. Kun je al wat meer over dat beeldmateriaal vertellen waar je mee bezig bent? :*D

Geplaatst:

Ik neem allemaal stukjes voor de MS trailer op, als ik alles heb mogen verschillende mensen een trailer ervan maken. De best bewerkte/mooiste etc word de officiele trailer, waar ik een big-happening van maak.

Wie ó wie zou dat worden? :7 Dat is zowat mijn werk dus piece a cake 0_0 Maar ik ben niet vies van een beetje competitie, dus als er iemand anders het tegen mij op wil nemen voor de beste MS trailer (wat ik als een echte eer zie om te mogen doen) dan neem ik die uitdaging graag aan :engel:

Word er nog gebruik gemaakt van die geile SCM shit die Jarno op het MR.Green forum gepost had?

P.S. Excuses voor mijn arrogantie, mocht iemand dat vinden :7

Geplaatst:

Ik wil ook wel een trailer in elkaar zetten met wat beeldmateriaal.

Dan geef ik Galiorix ook eens wat competitie. ^_^

Geplaatst:

Jorge_F waarschijnlijk ook en volgens mij had .Antonio ook interesse. Legt het niveau alleen maar hoger. Dat van Jarno staat ook nog steeds op de planning btw.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...