Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ey man nice ik zou graag weer mee wille helpen want ik heb nu weer een redelijk werkende pc en nog vrijetijd ook.

Dus als iemand met aan een 'goede' versie van 3ds kan helpen de pm mag gebruikt worden.

Geplaatst:
Ey man nice ik zou graag weer mee wille helpen want ik heb nu weer een redelijk werkende pc en nog vrijetijd ook.

Dus als iemand met aan een 'goede' versie van 3ds kan helpen de pm mag gebruikt worden.

welke versie heb je nodig? 8 is het handigst tog ?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik laat jullie ff een update zien van mijn lots, nog steeds niet getextured

csupdatecr3.jpg

csmsp1bz5.jpg

csmp2eg9.jpg

csmp3dc1.jpg

abbia un giorno piacevole!

Bewerkt: door Tim

Whoei in bestanden graaien is leuk :puh:

Een oude hoed die staatje misschien wel goed.

Voor alle PhotoShoppers jullie mogen dit in jullie werk gebruiken zolang het niet buiten MS valt =D

,K

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:
OMGWTFBBQ!!!!!!!!! Tim goes uberstyle modeling. :D

Nou zoals ik altijd zeg, het kan altijd beter. Zelfs het mooiste kan je nog uitbreiden. Ik kon hier ook nog wat vensterbanken maken, maar dat is extreem veel werk, en ook past het niet echt goed bij de soort stijl van gebouwen, ingame zullen ze ook niet zo opvallen, omdat ze iedere keer zegmaar worden herhaald op het gebouw.

Nice Tim maar ik heb 1 opmerking

de steunbalken van de reclame borden op het dak van het middelste gebouw zien er vrij onnatuurlijk uit als je dat fixt zijn je lots weer eens uber geiltjes.

Heb nog een vet idee voor een havengebouw maar dat idee moet ik nog verder uitwerken.

ook heb ik nog een leuke opbouw voor een lot wederom moet ik een paar gebouwen nog uitwerken.

ook moet ik mijn crackfack nog afmaken alleen zal het geen crack bedrijfje meer worden maar een geld wit wasserij met de geilste verborgen grap der grappen een wasmachine met geld erin :puh:

Grats,

PS: Bijna vergeten ik was ook nog bezig met de site ik ben op de beslissing gekomen om een Cms te gebruiken.

(Content Management System)

>>> Door DaBeast: Verdomme hea, waarom wilt iedereen ineens een site maken.. Ik was al van het begin van plan om hem te maken. Ik vind dat we trouwens (nog) geen site nodig hebben.. We moeten wat dichter bij de release zitten imo..<<<

EDIT: kaas op je aars :puh: Ik heb nog niks gezien hur.

>>> Door DaBeast: Kaars in je aars :puh: . Omdat ik het nog liever geheim houd.. + we hebben nog te weinig te bieden voor nu al een site..<<<

Mischien nog een paar op of aanmerkingen welke kleur het moet krijgen?

In ieder geval welke kleur richting?? =D

Grats,

(jeuj lange post)

PSS: @Tim: Zo een soort constructie bedoel ik.

0008reclamebord.jpg

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Ik heb voor de lol ook maar ff IPB 2.3.1 uit de kast gehaald met wat plugins en ik kijk of ik er een leuke site van kan maken :7 Maar die vreselijke duitser server heeft een downtime van 25% misschien wel en kanslowse reclame :7 Bovendien werken sommige dingen niet eens maar misschien later wel XD

@Tim's geile shit:

Super gast, het ziet er egt gruwelijk uit maar als je zoals Gybrus al zei die reclame bord constructies (wat een stom woord :7 ) wat meer realistisch maakt zou het echt über pwage zijn :D

Greetz

Nice!! TIM Ziet er echt gaaf uit... :Y:Y lekker veel detail zit erin :7 goed bezig :tu:

maargoed misschien morgen komen er screens en update,s van mijn lot :*D

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Ik had nog een reclame bord gemaakt, van een nieuwe auto radio. van het merk Quairt :puh:

helemaal zelf bedacht en de tekening ook helemaal zelf gemaakt met photoshop.

billcarradio01hr5.png

alleen ik zou voor de komende borden die ik voor mijn lot ga maken. wat vuil op willen. anders is het z,n

''Nieuwe boel'' misschien dat iemand me dat kan uitleggen _O_

voorderest de borden hier zijn nice :7

Geplaatst:

Hmm, MS speelt zich af in 1978 en toen hadden ze nog niet zo moderne auto radio's.

Hmm, MS speelt zich af in 1978 en toen hadden ze nog niet zo moderne auto radio's.

zo modern is hij niet hoor het is gewoon een radio met van die draaiknoppen die je naar links en rechtst moet draaien om een andere zender te krijgen. en het is gewoon een nieuwe model en alles zag er gewoon modern uit voor die tijd. En zeker als het nieuw was. en er zit alleen een cassette en een fm radio erop :Y dus geen USB, mp3, cd speler.. :Y

misschien moet ik anders ff aan me ouders vragen of ze er wel zo uit zagen in de jaren 70 :7

billcarradio01vuilpy8.png

Hier is de versie met wat vuil erop, en hij is wat dovig. hoop dat deze versie goed is want dan kan ik dat vuil op meer van mijn borden doen. :Y

Bewerkt: door nick11123
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...