gybrus Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 en daar kom je nu mee maar dat zijn men textuurs niet das paint die ze verf*ckd last screen van men moddels de genericks komen morgen. Greets Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Het ziet er steeds mooier uit, ga zo door Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 @ Gybrus. Doe eens rustig. Hoe moet ik weten dat ze met Paint zijn gemaakt ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) mijn 300 post hiervoor waren ook met paint naja. ik heb genericks gead en ik ga nu es kijken hoe ik vechiles add. ik maak het me wel moeilijk voor ms. screens als het lukt zo. greets gybrus EDIT ik wordt steeds beter. ooh ik plaats inplaats van tanks een paar patriots. die heten geloof ik PATRIOT. effe chekken EDIT:raar 1 patriotje komt niet opdagen... naja zet ik wel eentje minder neer. greets gybrus Bewerkt: 22 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 Gebruik is wat verschillende textures het zijn alleen maar grijze donkere textures. Voorderest ziet het er top uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 Als je new game doet, begin je met een wapen(ik weet de naam niet). Maar het wapen is onzichtbaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 Nice >>> Door Matiscus: Gelieve niet zulke onnuttige antwoorden te posten. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 Die bug weet ik, het komt opeens bij me op hoe ik het kan fixen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Krijg net pas lucht van deze mod hier mijn verzoekjes... Deagle/Desert Eagle M4 Ak47 M31 RS2 Pump Action Pistol Grip Shotgun M31 RS2 Riot Shotgun Succes met de mod, Can't wait... Bewerkt: 23 april 2006 door Yohan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Is het mogelijk de vliegtuigen uit San Andreas te plaatsen in VC ? En zijn er al screens van de auto's.. ? Suc6 mensen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 niet echt allemaal mafia wapens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Onze enige wapen modeller is Crusader, dus het zal niet echt opschieten Yohan, de 4de en de 5de vind ik wel vet Ik zal er is eens met Crusader over praten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Is het mogelijk de vliegtuigen uit San Andreas te plaatsen in VC ?En zijn er al screens van de auto's.. ? Suc6 mensen... Goed idee, ik ben van plan om een airport te maken. Ik heb ook uitgevonden waar je vliegtuigen kan laten vliegen en landen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) allemaal een applaus voor blaster style dat je hebt uitgevonden hoe dat gaat!!!! greet gybrus bij die airport mag ik dan helpen? mischien een idee om er een haven naast te bouwen om dan per boot verder te gaan stukje verhaal lijn. gozer land daar maar krijgt probs het is een te hevige storm om met een boot te gaan hij moet daar w8 ten op een helli met een oude bekende erin die vliegt een beetje over heel mafia land en land dan ergens. Bewerkt: 23 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) lol gisteren nieuwe fotos gemaakt vergeten te posten ik maak effe eenpakketje. greets gybrus. ik edit zo mijn bericht. slechte kwalitijd maar het gaat om het idee Bewerkt: 23 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts