Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:
Alledrie je col files zijn geneukt (1kb), eerst converten naar editable mesh voordat je gaat exporteren. Owja, en 3 collfiles, twee dff? Das best raar.

ow dan ben ik 1 dff vergeten er bij te doen. oke die coll werkt dus niet. maar warom doet de dff het niet dan ?

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Whaaa er flikkerd een dude van het dak ;O

Ziet er netjes uit hoor keep it up

Grat

EDIT: Bijna vergeten!!

Oooh you touch my tralala, my ding ding dong =D

>>> Door Wazuup: Gunther. :D<<<

En nu weer on-topic

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Dit is voorlopig mijn 'site' maar ik ben al een beetje aan het modden en de skin komt pas later. Maar de mofricaanse server waar het forum op draait zuigt puur, met vage crashes enzo. Dus ik ga ff opzoek naar een andere. BTW die reclame moet je ook niet opletten, die is echt kanslows :7

Door die Unreal Portal kan je een helemaal custom voorpagina maken met veel mogelijkheden, ik heb de Blog plugin, download base en Galerij erin. Ook handige member teams software heb ik al geinstalleert maar er moet nog veel aan gebeuren.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Als je alles eruit kan slopen behalve downloads en gallerij (dus ook het forum zelf) en van de frontpage een CMS maakt ziet het er wel netjes uit (op een goeie server, dabeast.net).

Geplaatst:
Als je alles eruit kan slopen behalve downloads en gallerij (dus ook het forum zelf) en van de frontpage een CMS maakt ziet het er wel netjes uit (op een goeie server, dabeast.net).

Dat is helaas onmogelijk :( Ik doe dit gewoon voor de lol dus het boeit me eigenlijk niet of hij wel of niet ingebruik genomen word :7

Geplaatst:

Hej

bedankt voor de tip. :Y maar ik ga het voorlopig nog niet veranderen. omdat het toch niet zo zwaar opvalt ingame dus. maargoed bedankt voor de link. ik zal er wel veel aan hebben. :D

Ik heb een nieuwe bord gemaakt komt ook op mijn lot en hij is al ingame. Pedro,s clothing

pedrogu7.jpg

hoop dat het wat is. het is zegmaar een reclame dat er 20% korting op alle kleren daar zijn.

maar ik vond het wel moeilijk om te bedenken want ja wist nooit echt hoe z,n bord er nouw uit moet zien voor een kleren winkel :puh: maargoed op een ofandere manier als ik dat woord Pedro hoorde dacht ik aan groen :cab:

Geplaatst:

Zou er mischien een geupdate lijst van de lots kunnen komen?

Ik ben nu 3ds aan het downloaden dus binnen een paar dagen zal ik wel aan de slag gaan. :cya:

Geplaatst:
Zou er mischien een geupdate lijst van de lots kunnen komen?

Ik ben nu 3ds aan het downloaden dus binnen een paar dagen zal ik wel aan de slag gaan. :cya:

Je kan nu ook lots huren op het industriegedeelte. zie daarvoor bestemde topic,. Hiervoor moet je wel de nieuwe MS update installeren.

P.S. deze is neit helemaal in orde, het kan zijn dat SA crahsed. Iig moet je dan Wazzuup.ide, ipl weghalen uit de GTA.dat. werkt het dan nog niet, dan moet je ff kijken bij andere IPL, en IDEs,

excuses voor dit ongemak. Maar ik heb de fouten nog niet gevonden

Geplaatst:

Goedenavond allemaal,

ik ben zojuist gevraagd door wazuup gevraagd om voor Mafia stories een tailer. en ik heb dat aanbod geaccepteert, ik ga dus, de trailer van mafia stories, volledig in SCM maken. Ik begin als ik terug ben van vakantie, dat is a.s. woensdag/donderdag.

Hopelijk vind iedereen het leuk dat is dit ga doen :Y

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Goedenavond allemaal,

ik ben zojuist gevraagd door wazuup gevraagd om voor Mafia stories een tailer. en ik heb dat aanbod geaccepteert, ik ga dus, de trailer van mafia stories, volledig in SCM maken. Ik begin als ik terug ben van vakantie, dat is a.s. woensdag/donderdag.

Hopelijk vind iedereen het leuk dat is dit ga doen :Y

Greetz,

Black Force

natuurlijk vinden wij dat helemaal geweldig ^_^ , meer kwaliteit, meer vreugde

Geplaatst:

Ik ben begonnen met me lot! :dans:

Het is niet veel, maar het is gewoon een beginnetje.

Het modden gaat nu een stuk sneller, met mijn nieuwe computer.

Dus ik zal ook sneller klaar zijn dan voorheen.

De screens zijn aardig groot, ik hoop dat het geen probleem is. :7

lot1jj8.png

lot2lk5.png

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...