Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Twenty ik geloof dat dit toch jou lot is op het industriegedeelte?. van CDC TIM?. Ik haal het een beetje uit de weg.

Let erop dat dit wel een fabriek moet worden, in ieder geval geen flatjes ofzo

>>> Door DaBeast: Geen afbeeldingen quoten mops :7 .<<<

Bewerkt: door Tim
  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat weet ik hoor, Tim. :7

Dat hoogste gebouw wordt gewoon een kantoor gebouw, dat mag toch wel?

Dat gebouw ernaast word een fabriek.

En vooral ook omdat het gebouw het dichste bij staat bij het gedeelte erboven, het staat dus niet zomaar tussen een paar fabrieken in. Want het lijkt me een beetje raar dat je precies een rechte grens hebt.

Maargoed, als jullie het niet vinden kunnen dan haal ik het wel weg.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:
Goedenavond allemaal,

ik ben zojuist gevraagd door wazuup gevraagd om voor Mafia stories een tailer. en ik heb dat aanbod geaccepteert, ik ga dus, de trailer van mafia stories, volledig in SCM maken. Ik begin als ik terug ben van vakantie, dat is a.s. woensdag/donderdag.

Hopelijk vind iedereen het leuk dat is dit ga doen :Y

Greetz,

Black Force

natuurlijk vinden wij dat helemaal geweldig ^_^ , meer kwaliteit, meer vreugde

oke, dat is zeer mooi om te horen, maar ik ga nu zometeen op vakantie naar parijs, daarom ben ik ook zo vroeg :puh:

mja, tot woensdag/donderdag,

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Is goed maar eerst me 3ds aan de gang krijgen en dan sa er opzetten.

Geplaatst:

Hey, ik heb een inimini update van Corruziones square. Dit verwachten we dus ook van de andere gebouwen.

texturesedpx1.jpg

Geplaatst:
Hey, ik heb een inimini update van Corruziones square. Dit verwachten we dus ook van de andere gebouwen.

*geile afbeelding*

Nice, de texturing pwnt ass :D

Geplaatst:
Dat weet ik hoor, Tim. :7

Dat hoogste gebouw wordt gewoon een kantoor gebouw, dat mag toch wel?

Dat gebouw ernaast word een fabriek.

En vooral ook omdat het gebouw het dichste bij staat bij het gedeelte erboven, het staat dus niet zomaar tussen een paar fabrieken in. Want het lijkt me een beetje raar dat je precies een rechte grens hebt.

Maargoed, als jullie het niet vinden kunnen dan haal ik het wel weg.

opzich heb je volkomen gelijk. Maar het gedeelte boven industriegedeelte is wel een woonwijk. In ieder geval komen daar huizen, flatjes weet ik nog niet.

En het kantoorgebouw mag best. Alleen dan moet het wel een beetje bij het industriegedeelte passen. Dus niet harstikke modern met blauwe ramen enzo. Maar bijvoorbeeld een grijze muur, met wat kleinere raampjes. Die je niet zo gauw ziet op een hoog flatgebouw ofzo

Geplaatst:

Mijn lot is eindelijk af, hij hoeft alleen nog op het eiland geplaatst te worden. Screens, I hope u like it, :engel:

lot9cr01le6.jpg

lot9cr02un7.jpg

lot9cr03sr4.jpg

lot9cr04ec9.jpg

lot9cr05hs8.jpg

lot9cr06rr4.jpg

lot9cr07qx0.jpg

lot9cr08xq9.jpg

lot9cr09fl0.jpg

lot9cr10dv1.jpg

lot9cr11wq2.jpg

lot9cr12mj2.jpg

lot9cr13vi2.jpg

dat was het dan wel weer voor vandaag :7

Geplaatst:
Pure harde PWNAGE nick, super man. Keep it up, het is geweldig :D

Woehh Yo!, serieus man, die shit 0wnt dude. Stuur me ff heel gauw die shit, dan neuk ik ze op het eiland.

Geplaatst:

Zeker mooie models! Je begint de boel te kennen zie ik _O_ . De models zien er leuk en gevariert uit, echt top. Blijf zo door doen, en ms is in no-time klaar :D .

Aleen even een minpuntje; De textures van de garage poorten vind ik iet wat onrealistisch. Deze zou ik eventueel nog veranderen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

doe mij lot 20 maar.

(ik weet dat ik verder nog niks ingame heb van de rest van mij. maar dit laat ik zeker niet zitten.)

ik ga hier een chokolade en ijs vabriek maken.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Ik vind textures niet mooi, de een is wel goed geuwved de ander zo uitgerekt als het maar kan, en ze passen ook niet echt bij mekaar, misschien ken je dat veranderen met pre-lighten ofzo. Modeling is goed texturing moet beter.

Owja ik ben met MS gestopt leaders

>>> Door DaBeast: Weeral? :N <<<

Ik vind textures niet mooi, de een is wel goed geuwved de ander zo uitgerekt als het maar kan, en ze passen ook niet echt bij mekaar, misschien ken je dat veranderen met pre-lighten ofzo. Modeling is goed texturing moet beter.

Owja ik ben met MS gestopt leaders

>>> Door DaBeast: Weeral? :N <<<

Bedankt voor de tip,s maar wil jij mij misschien aanwijzen waar het ''heel erg'' uitgerekt is. :?

en hoe bedoel je texture,s passen niet goed bij elkaar moet ik dan alles in steen dezelfde steen texture doen?

en ja de steen texture,s zijn krap geuvwd dus van ver af is het niet mooi maar van dichterbij wel. maar ik kan het ook verder uitrekken en dan zie je van dicht bij heel vaag en van veraf mooi. Maarja als ik het eiland van MS bekijk en de gebouwen zie ik overal steen texture,s en die zijn ook heel dicht geuvwd dat het van veraf een beetje streeperig word. Maargoed ik weet het anders ook niet hoor. en een betonnen vloer kan ik wel heel erg mooi gaan texturen maar dan ga je van ver af en dan is het weer een grote blokkerige ding. dus ik weet het anders ook niet.

ik zal wel kijken wat ik kan doen. :Y

Bewerkt: door nick11123
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...