Tim Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Hey Ik heb hier een waardeloos WIPje van mijn getextuurde gebouwen. dat ene gebouw is in proces achteruit gegaan, omdat mijn .max corrupt was geworden. nouja, wat het laat zien is daarentegen niet echt waardeloos. Maar dit is gewoon geen grote update. En die achterste gebouwen zijn bubuged met een texture, moet je niet op letten Bewerkt: 25 oktober 2007 door Tim
Wazuup Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Dat ziet er erg netjes uit hoor, niets waardeloos.
DaddyPimp Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik wou effe vragen of de graffiti textures die ik had gemaakt (o.a. voor Wazuup) al gebruikt zijn, lijkt me leuk om die ingame te zien
Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 en een betonnen vloer kan ik wel heel erg mooi gaan texturen maar dan ga je van ver af en dan is het weer een grote blokkerige ding. dus ik weet het anders ook niet.ik zal wel kijken wat ik kan doen. Daarom hebben we 2 models: - Een voor dichtbij & Een voor verweg.
Tim Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 en een betonnen vloer kan ik wel heel erg mooi gaan texturen maar dan ga je van ver af en dan is het weer een grote blokkerige ding. dus ik weet het anders ook niet.ik zal wel kijken wat ik kan doen. Daarom hebben we 2 models: - Een voor dichtbij & Een voor verweg. haha, thnx for the tip bradley. Inderdaad kun je in de LOD de UVW groter maken
Tim Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik wou effe vragen of de graffiti textures die ik had gemaakt (o.a. voor Wazuup) al gebruikt zijn, lijkt me leuk om die ingame te zien nee nog niet. Maar ze zien er eigenlijk nog niet duister genoeg uit. De graffiti moet met andere shit ondergespoten zijn. en vies zijn. (vieze muur). dat de muren waar graffiti op komt, allemaal vervallen en oud zijn.
DaddyPimp Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik wou effe vragen of de graffiti textures die ik had gemaakt (o.a. voor Wazuup) al gebruikt zijn, lijkt me leuk om die ingame te zien nee nog niet. Maar ze zien er eigenlijk nog niet duister genoeg uit. De graffiti moet met andere shit ondergespoten zijn. en vies zijn. (vieze muur). dat de muren waar graffiti op komt, allemaal vervallen en oud zijn. Jha okay da valt wel te maken.. maar als iemand anders met m'n textures aan de gang gaat wil ik eigenlijk wel eerst toestemming.. omdat er toch wel wat werk in zit natuurlijk. >>> Door Wazuup: Das no problemo.<<<
nick11123 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 tjah dat is waar ook, alleen na 300 meter afstand zie je die strepen. en een LOD Is meestal 1500 meter. of hoger. en dan moet ik 2 moddelen ook nog maken nja het is wel een goed idee
gybrus Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Benk weer was een week weg dus niet veel gedaan wel een paar leuke ideeën gekregen =D (neem je verdomme de laptop mee om te modden vergeet je de software ) naja, ,K
Black Force Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hey, Ik weet niet of dit hier gepost had moeten worden, maar ik doe het toch maar even. Ik ben gister begonnen met het SCM scripten van de trailer, er is al een aardig stuk af en wazuup was er zeer tevreden over, dus helemaal goed, vandaag ga ik weer verder met de SCM code en zal proberen de code vandaag 100% af te ronden Greetz, Black Force
Black Force Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Dit is de iets voor de SCMers. Ik zelf weet niet of dit mogelijk is, maar het is misschien het proberen waard.In ieder geval een leuk idee greetz dit is imo voor mij wel mogelijk om te maken, maar ben niet 100% zeker, maar mogelijk is het zeker. Greetz, Black Force
Wazuup Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 ...er is al een aardig stuk af en wazuup was er zeer tevreden over, dus helemaal goed... Indeed.
gybrus Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 ...er is al een aardig stuk af en wazuup was er zeer tevreden over, dus helemaal goed... Indeed. Whoei. een preview? ,K
Wazuup Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Nee, pas als ik de videoeditor versie release.
Tim Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb misschien een idee voor de trailer. Kijk ik zat er laast aan te denken, om met de camera te pannen over crowning hills. Met een mistrieus muziekje. Maar naderhand komt Citá di Corruzione steeds dichter in de buurt. En dan begint de muziek harder, en dramatischer te worden. En is dan op zn hoogtepunt wanneer je over Cita di Corruzione heen gaat. En dan komen allemaal actiescenes zoals politiegevechten e.d. mobwars, geschiet... en dan heel dramatische muziek
Recommended Posts