Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

te laat, het SCM gedeelte is net afgerond, de trailer is dus klaar om opgenomen te worden, en hij word dan natuurlijk bewerkt :D

Greetz,

Black Force

Geweldig man :D You rock 8) En natuurlijk ga ik hem geweldig bewerken :engel:

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik typ dit op m'n ps3,

ik ben blij dat ik gister de scm heb afgemaakt want vandaag vond m'n pc het blijkbaar een mooie dag om te overleiden, hij doet dus niks meer.

jullie horen wel wanneer ik weer op de pc ben.

Greetz,

black force

UPDATE: hoi, ik typ dit op mijn pc die het weer doet, ik heb hem ongeveer zelf gemaakt :puh:

iig, ben back :puh:

Greetz,

Black force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

tjah dat is waar ook, alleen na 300 meter afstand zie je die strepen. en een LOD Is meestal 1500 meter. of hoger.

en dan moet ik 2 moddelen ook nog maken :puh:

nja het is wel een goed idee :)

Het leuke aan GTA modden is dat bijna alles kan..

Dat betekend dus dat jij gewoon zelf die afstanden kan veranderen in de ide ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens na zitten denken over de paths en iedereen die GTA MS op zijn computer heeft staan weet dat op sommige stukken de auto's als raketten langs en 'zweven' ze eigenlijk. Zijn dit niet een soort overblijfselen van de oude paths ofzo? Is het niet mogelijk om de paths helemaal leeg te maken en dan opnieuw te beginnen?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens na zitten denken over de paths en iedereen die GTA MS op zijn computer heeft staan weet dat op sommige stukken de auto's als raketten langs en 'zweven' ze eigenlijk. Zijn dit niet een soort overblijfselen van de oude paths ofzo? Is het niet mogelijk om de paths helemaal leeg te maken en dan opnieuw te beginnen?

Greetz :sigaar:

Als het goed is heb je andere nodes.dat bestanden gekregen bij je MS versie, daarin zitten nieuwe paths. Als je nodes verwijderd heb je gewoon geen paths meer. Alleen de tram hoort te vliegen door de lucht..

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

chocolade vabriek. 85% klaar.

ziet er geweldig uit Kees! KutGW

en omdat kees een mooi screentje heeft gestuurt laat ik ook ff wat screentjes zien van een gedeelte van CS, wat al bijna af is (met texturen)

csmsp4ba6.jpg

csmp5li1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...