nick11123 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 zo heb ik dus lot 18 gehuurd en zo heb ik bedacht om een staalfabriek te gaan bouwen. Alleen weet ik echt niet hoe zoiets eruit moet zien maarja heb dus wat uit me eigen hoofd gemaakt. Dus dit is het ervan geworden. hij is voor 90% klaar alleen de schaftkeet moet nog ff met meubeltjes erin en nog wat kleine verberingen. hoop dat het wat is screens.. de rollen staal. die ongv bij de 800 poly,s zijn De staal walser, die ff alle platen perst en dan een rolletje van maakt Interieur, MET steunbalken aan het plafo.. srry moest gewoon ff overdrijven. De grote bak vol met oud ijzer dat allemaal word gerecylced Het recycle systeem met verbrandings kamer enz. heb er ff uitleg bij gedaan anders is het gewoon niet te begrijpen. en de bovenkant van de opslag plaats. waar ook die balken zijn. en het schafthokje zit er ook in dat was het dan... screens en update,s volgen nog
Tim Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 zo heb ik dus lot 18 gehuurd en zo heb ik bedacht om een staalfabriek te gaan bouwen. Alleen weet ik echt niet hoe zoiets eruit moet zien maarja heb dus wat uit me eigen hoofd gemaakt. Dus dit is het ervan geworden. hij is voor 90% klaar alleen de schaftkeet moet nog ff met meubeltjes erin en nog wat kleine verberingen. hoop dat het wat is screens.. ... dat was het dan... screens en update,s volgen nog haha leuk bekeken, en het ziet er niet onrealistisch uit. Alleen van die staalrollen begrijp ik niet. Want volgens mij kun je van een staalrol geen platte plaat maken dmv uitrollen. Wel kun je het platpersen
nick11123 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ik heb toen ik klein was ooit op tv zoiets gezien ze rollen het dan gewoon op en dan verkopen ze het aan fabrikanten enz. en dan worden er auto,s enzo van gemaakt. ik denk dat het wel uitterollen valt maargoed gaat toch om het idee
Galiorix Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Super nice Nick, het ziet er geweldig uit
kees1991 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 hij is super geworden nick. en die staal rollen dat koplt wel. gin ff google'n en vond dit.
Wazuup Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Woei lekker tempo zit erin mensen, keep it up!
Tim Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Hey, ik heb een update van corruziones square. Een gedeelte ervan staat nu probleemloos ingame.
Black Force Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Super Tim, dat ziet er allemaal keurig uit man!! Greetz, Black Force
Tim Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) ff een flauw updatje, met o.a. dank aan Nick11123 hier een sreentje om te zien dat het mooi highpoly is grats Bewerkt: 2 november 2007 door Tim
Wazuup Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Dat ziet er wel weer fijn uit, goede mafia stijl, niet te hoge gebouwen, ga zo door.
Big-Bear Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Tim, het is echt prachtig. Maar ik zie heel vaak een beetje dezelfde setting. Altijd wat donkere texturen met bakstenen. Maakt het mooi, maar ik denk dat je van MS nog iest beter maakt, als je de omgeving verschillend maak. Anders gaat het snel vervelen, en missen mensen misschien wel fantastische momenten. KUTGW
Tim Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Dat ziet er wel weer fijn uit, goede mafia stijl, niet te hoge gebouwen, ga zo door. Idd zijn te hoge gebouwen niet mafia stijl. Maar daarentegen speelt GTA MS zich wel af rond 1980. Dat betekend dat er niet alleen maar van die miniflatjes zijn van 4 tot 6 verdiepingen hoog, zoals in the Godftahter. Maar ik ben niet van plan om wolkenkrabbers te maken. Het hoogte gebouw tot nu toe op mijn lot is ongeveer 65 meter hoog Bewerkt: 2 november 2007 door Tim
Tim Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Tim, het is echt prachtig. Maar ik zie heel vaak een beetje dezelfde setting. Altijd wat donkere texturen met bakstenen. Maakt het mooi, maar ik denk dat je van MS nog iest beter maakt, als je de omgeving verschillend maak. Anders gaat het snel vervelen, en missen mensen misschien wel fantastische momenten.KUTGW Ja, bedankt voor het compliment. Nou ik kan in ieder geval wat muren plamuren (dus dat de muur van beton is). Maar ik ben altijd bang dat het te erg vloekt bij de donkere gebouwen. En ik kan eigenlijk niet zegmaar,lichtere, en modernere textures doen. Want dan klopt het geheel niet meer. Het moet allemaal bij elkaar pas. Maar als ik donker op licht doe. (ookal past het bij elkaar) dan valt het te erg op. En dan houdt ik me eigenlijk niet aan het mafia thema Maar wat had jij dan in gedachte? Edit:: btw hier heb ik nog een screen Bewerkt: 3 november 2007 door Tim
nick11123 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Echt nice tim alleen die billboard is dat nog steeds die ene met dat rare constructie achterop ?? want die zouw ik nog misschien verbeteren. goed mijn staalfabriek ingame en hij is helemaal bugloos!!! en Cj is niet meer zo zwart. dankzij Wazuup die mij dit uitlegde screens,. het hele fabriek(je) Het interieur alleen ben ik op een ofandere manier niet zo tevreden over de balk texture,s het overheerst een beetje met de rest. De plaatpersmachine.. of wat het dan ook is Het dakje van het schafthok en control kamer. alleen mijn raam texture,s zijn mislukt ik ben aardig tervreden erover alleen weet iemand misschien hoe je doorzichtbare en goede raam texture,s maakt. want nu zie je het niet. let er wel op dat het nog in WIP is. er moet nog een billboard en andere details komen.
Wazuup Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Zozo, dat ziet er nice uit man. Ik heb eigenlijk weinig op te merken behalve zoals je zelf al zei, die balk textures. Verander die even (andere textuur en UVW) en het is zeer goed.
Recommended Posts