Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:

zo heb ik dus lot 18 gehuurd en zo heb ik bedacht om een staalfabriek te gaan bouwen. Alleen weet ik echt niet hoe zoiets eruit moet zien maarja heb dus wat uit me eigen hoofd gemaakt. Dus dit is het ervan geworden. hij is voor 90% klaar alleen de schaftkeet moet nog ff met meubeltjes erin en nog wat kleine verberingen. :Y

hoop dat het wat is _O_ screens..

lot18cr01xx5.jpg

lot18cr02ow5.jpg

de rollen staal. die ongv bij de 800 poly,s zijn :D

lot18cr03le6.jpg

De staal walser, die ff alle platen perst en dan een rolletje van maakt :Y

lot18cr05nm3.jpg

Interieur, MET steunbalken aan het plafo.. srry moest gewoon ff overdrijven.

lot18cr04yc5.jpg

De grote bak vol met oud ijzer dat allemaal word gerecylced

lot18cr06xt1.jpg

Het recycle systeem met verbrandings kamer enz. heb er ff uitleg bij gedaan anders is het gewoon niet te begrijpen.

lot18cr07if2.jpg

en de bovenkant van de opslag plaats. waar ook die balken zijn. en het schafthokje zit er ook in :puh:

lot18cr08id8.jpg

dat was het dan... screens en update,s volgen nog :dans:

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
zo heb ik dus lot 18 gehuurd en zo heb ik bedacht om een staalfabriek te gaan bouwen. Alleen weet ik echt niet hoe zoiets eruit moet zien maarja heb dus wat uit me eigen hoofd gemaakt. Dus dit is het ervan geworden. hij is voor 90% klaar alleen de schaftkeet moet nog ff met meubeltjes erin en nog wat kleine verberingen. :Y

hoop dat het wat is _O_ screens..

...

dat was het dan... screens en update,s volgen nog :dans:

haha leuk bekeken, en het ziet er niet onrealistisch uit. Alleen van die staalrollen begrijp ik niet. Want volgens mij kun je van een staalrol geen platte plaat maken dmv uitrollen. Wel kun je het platpersen :cya:

Geplaatst:

ik heb toen ik klein was ooit op tv zoiets gezien ze rollen het dan gewoon op en dan verkopen ze het aan fabrikanten enz. en dan worden er auto,s enzo van gemaakt. ik denk dat het wel uitterollen valt :7

maargoed gaat toch om het idee :Y

Geplaatst:

hij is super geworden nick. en die staal rollen dat koplt wel. gin ff google'n en vond dit.

060921afb2tcm3167215ht1.jpg

Geplaatst:

Hey, ik heb een update van corruziones square. Een gedeelte ervan staat nu probleemloos ingame.

cs1sw6.jpg

cs2pv0.jpg

cs3rw6.jpg

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ff een flauw updatje, met o.a. dank aan Nick11123

csnewrl6.jpg

csnew2bi8.jpg

hier een sreentje om te zien dat het mooi highpoly is

csnew3vw0.jpg

grats :cya:

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Tim, het is echt prachtig. Maar ik zie heel vaak een beetje dezelfde setting. Altijd wat donkere texturen met bakstenen. Maakt het mooi, maar ik denk dat je van MS nog iest beter maakt, als je de omgeving verschillend maak. Anders gaat het snel vervelen, en missen mensen misschien wel fantastische momenten.

KUTGW :eten:

Dat ziet er wel weer fijn uit, goede mafia stijl, niet te hoge gebouwen, ga zo door.

Idd zijn te hoge gebouwen niet mafia stijl. Maar daarentegen speelt GTA MS zich wel af rond 1980. Dat betekend dat er niet alleen maar van die miniflatjes zijn van 4 tot 6 verdiepingen hoog, zoals in the Godftahter.

Maar ik ben niet van plan om wolkenkrabbers te maken.

Het hoogte gebouw tot nu toe op mijn lot is ongeveer 65 meter hoog

Tim, het is echt prachtig. Maar ik zie heel vaak een beetje dezelfde setting. Altijd wat donkere texturen met bakstenen. Maakt het mooi, maar ik denk dat je van MS nog iest beter maakt, als je de omgeving verschillend maak. Anders gaat het snel vervelen, en missen mensen misschien wel fantastische momenten.

KUTGW :eten:

Ja, bedankt voor het compliment. Nou ik kan in ieder geval wat muren plamuren (dus dat de muur van beton is). Maar ik ben altijd bang dat het te erg vloekt bij de donkere gebouwen. En ik kan eigenlijk niet zegmaar,lichtere, en modernere textures doen. Want dan klopt het geheel niet meer.

Het moet allemaal bij elkaar pas. Maar als ik donker op licht doe. (ookal past het bij elkaar) dan valt het te erg op. En dan houdt ik me eigenlijk niet aan het mafia thema

Maar wat had jij dan in gedachte?

Edit:: btw hier heb ik nog een screen

cshq1jl3.jpg

Geplaatst:

Echt nice tim :Y alleen die billboard is dat nog steeds die ene met dat rare constructie achterop ?? want die zouw ik nog misschien verbeteren. :Y

goed mijn staalfabriek ingame :) en hij is helemaal bugloos!!! :D:D

en Cj is niet meer zo zwart. dankzij Wazuup die mij dit uitlegde :Y

screens,.

het hele fabriek(je)

lot1803el8.jpg

Het interieur alleen ben ik op een ofandere manier niet zo tevreden over de balk texture,s :{ het overheerst een beetje met de rest.

lot1805bi8.jpg

De plaatpersmachine.. of wat het dan ook is :puh:

lot1801vr8.jpg

Het dakje van het schafthok en control kamer. alleen mijn raam texture,s zijn mislukt :cab:

lot1802dc0.jpg

ik ben aardig tervreden erover alleen weet iemand misschien hoe je doorzichtbare en goede raam texture,s maakt. want nu zie je het niet. let er wel op dat het nog in WIP is. er moet nog een billboard en andere details komen.

Geplaatst:

Zozo, dat ziet er nice uit man. Ik heb eigenlijk weinig op te merken behalve zoals je zelf al zei, die balk textures. Verander die even (andere textuur en UVW) en het is zeer goed. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...