Tim Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 hey, weer een screentje van Corruziones Square ingame. De gebouwen zien er van dichtbij erg kaal uit, en ik wou dat oplossen met een regenpijp enzo. Maar de vraag is nu juist of ik dat wel zou doen, en of het realitisch is dat het bij hoge gebouwen is? grats
nick11123 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 nice tim, het schiet al aardig op. KUTGW!! ik heb alleen nog ff een vraagje ? weet iemand hoe je mooi doorzchitbare raam texture,s maakt??
DaBeast Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Heb sinds zaterdag avond eindelijk mijn nieuwe comp. Maar het heeft me werkelijk een eeuwigheid geduurt voordat ik alle bestanden had overgezet en geinstaleert. Nu zijn eindelijk bijde windows geinstaleert (XP home 32Bit en Vista Ultimate 32Bit), nu aleen nog alle bijkomende programma's zoals Photoshop, 3DS Max, enz. En dan kan ik eindelijk weer verder doen aan mijn lot en mijn dingen hervatten. Voor degene die mijn specs willen weten: Core2Quad 4X 2.4GHZ 2X 2GB ram (Kingston,@800mhz) Asus P5N-e SLI moederbord NVidia Geforce 8800 GTX 768MB 2X DVI Emermax 650Watt Samsung 500GB SATA De rest is minder belangrijk, zoals mijn LG dual layer dvd brander, enzovoort.. Vriendelijke groeten, DaBeast
Galiorix Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Wouw, van zo'n computer kan ik alleen maar dromen Veel succes met de dingen die je nog moet doen
Twenty Eyes Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik ben verder gegaan met me lot.
Tim Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik ben verder gegaan met me lot. Dat ziet er echt super uit Twenty, lekker mafia en donker. Keep it up!
Wazuup Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Zoals jullie wel wisten is er druk aan de trailer gewerkt. Hiervoor heeft Black Force de SCM gemaakt. Nu willen wij hier nog voor half november (forumawards) deze trailer uitbrengen. Ik ga met admins overleggen om hem op de frontpage proberen te krijgen. Nu heb ik alleen een editors versie liggen, dit zijn alle fragmenten aan elkaar geplakt. Deze moeten de editors zelf in stukjes knippen en er iets moois van maken. Ook de audio heb ik voor jullie gezocht. DOWNLOAD Wachtwoord: H4Mster89 De download bevat: Intro Tune Main Theme Scenes Logo Jullie mogen je eigen inspiratie erin gooien, maar het intro ligt vrijwel vast. Hiervoor is een appart stukje muziek, genaamd intro_tune bijgeleverd. De trailer begint met ''GTAGames.nl & The GTA Mafia Stories team'' en op het volgende scherm ''Present...'', en vervolgens fade het logo in. Dan kun je naar mijn mening het beste de trailer beginnen met de scene van de trein, terwijl de muziek erin knalt. Voorbeeld: Zwaar verneukte kwaliteit, en ook het logo aan het einde moet je even wegdenken, dit was maar een testje. Maar dat jullie een idee krijgen. Als je het kunt, mag je ook zelf met je video-bewerkings programma een MS logo maken ipv de bijgeleverde. Maar zorg dat het er goed uitziet. De resolutie moe ongeveer 480x360 blijven, en zoals jullie misschien zien zit er één scene bij die fullscreen is en niet zoals de gescripte SCM stukjes. Ik hoop dat jullie er van de bovenkant en onderkant wat af kunnen schermen met zwart zodat het klopt met de andere stukjes. Het zou btw ook cool zijn als jullie bij dat politie gevecht schietgeluiden zetten. Die van SA vond ik was genaaid. Dus, laat jullie inspiratie er op los, effecten, teksten tussendoor (zorg voor goed gespellt engels!), zie maar wat jullie doen. Ik wil het wel graag zo snel mogelijk hebben, want de forumawards trekken natuurlijk veel aandacht en ik wil die daarvoor nog opeisen. Forumawards zijn half november btw. Mensen die zouden gaan editten: Jorge_F Galiorix Twenty Eyes .Antonio DaBeast 007 RoadRunner Heel veel succes, maak er iets moois van. Iedere editor maakt zijn eigen trailer, de beste wordt onze officiele. Steek er dus veel zorg in en je ziet je trailer terug op de gtagames frontpage, gtaforums.com etc etc. Heel veel succes, laat snel van je horen, en vragen kunnen in dit topic! LET OP:Probeer er echt wat van te maken, en probeer je beeld af te stemmen op je audio. In de audio zit namelijk veel gevoel, harder zachter, sneller langzamer, probeer je video daar op af te stemmen. Mvg, Frank
Tim Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik ook. BTW ik heb ook nog wat videomateriaal uit een zelfgemaakt trailertje van GTA MS. De mooie stukjes kan ik ook erin zetten.
Bradley H. Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 hey,weer een screentje van Corruziones Square ingame. De gebouwen zien er van dichtbij erg kaal uit, en ik wou dat oplossen met een regenpijp enzo. Maar de vraag is nu juist of ik dat wel zou doen, en of het realitisch is dat het bij hoge gebouwen is? Regenpijpen zal ik niet doen, het is sowiezo maar een klein detail en je schiet er niks mee op... Een aanrader is misschien airco´s op te hangen of TV schotels/antennes. Ziet er trouwens prima uit je screen. ik heb alleen nog ff een vraagje ? weet iemand hoe je mooi doorzchitbare raam texture,s maakt?? Texture lichtblauw en de alpha lichtgrijs, vervolgens kun je ermee doen wat je wilt. Ik ben verder gegaan met me lot. Opzich is het wel oké, je zult alleen moeten verbeteren in je UVW... Als je alles eventjes 3 keer zo groot uvw´t, zul je een onmenselijke verbetering zien. Let op!! SA houdt niet van teveel pixels te dicht op elkaar.
Galiorix Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Mijn eerste 1st complete render is af, ik ga nu verder met het verfijnen van het geluid en het aanpassen van verschillende dingen.
Galiorix Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) dubbelpost Mag ik een soort 'release' datum erin pleuren, zoals 'Coming to you in 2008' of een iets preciezere? En mag ik zelf gemaakt ingame materiaal toevoegen, al is het maar een klein beetje? Ik ben na zo'n 4 uur werk al redelijk ver maar moet nog veel met de audio doen. [edit]Ik ben weer zo'n 2 tot 3 uur bezig geweest en het begint serieus ergens op te lijken. De video en audio sporen zijn er in totaal 28, met 1 centrale voor de video en de meeste zijn sporen voor allemaal verschillende audio, van schietgeluiden tot de muziek en nog veel meer. Als 'climax' heb ik op het einde 'An offer you can't refuse'. Ik heb hem nu in über kwaliteit gerendert (HD, een Pixel Aspect Ratio van 1.000 , 1280x720) maar ik render hem later natuurlijk ook in de opgegeven groote. Bewerkt: 9 november 2007 door Galiorix
Wazuup Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Hoe kun je hem nou weer in een grotere resolutie hebben gerenderd dan wat ik je heb gegeven? Let op dat de final toch niet meer dan 50mb moet zijn, we willen het wel een beetje downloadbaar houden voor het publiek.
Galiorix Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Tja, professionele software hè. Ik houd de instellingen voor de final version wat klein, maar mag ik ook een HD versie uitgeven? Kan ik hier een render posten voor commentaar zodat hij nog aangepast kan worden of niet? Bewerkt: 9 november 2007 door Galiorix
Tim Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Beste mensen, nadat Frank mij de files had gegeven ben ik meteen aan de slag gegaan. En ik heb er na mijn inzien wel iets moois van kunnen maken http://rapidshare.com/files/68559506/MST-TIM.rar.html --> wachtwoord = H4Mster89 @galiorix: Ik zal summer 2008 in je trailer zetten Bewerkt: 9 november 2007 door Wazuup
Recommended Posts