Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hoe kom ik op de FTP nadat ik op de link klik en ik de log-in moet invullen? :7

Ik ben nog even bezig met het toevoegen van wat geluiden om het af te maken en daarna nog een beetje het volume van verschillende ding bijwerken. Daarna upload ik hem op de FTP maar niet als final :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb hem ook bekeken en het is jammer dat het niet zo super is. Sorry.

----------

Over naar mijn progress:

Ik ben voor een groot deel tevreden maar ik ben toch niet helemaal zeker of het hem wel word zoals ik hem nu heb. Ik moet voor een uurtje ofzo weg, daarna render ik hem in een gangbaar formaat en kunnen jullie hem bekijken.

Ik ben zo goed als klaar met audio, de tekst is nog niet definitief af.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn eerste versie van mijn zieke creatie:

Klikkerdeklik,klik,klik!

De kwaliteit is bijna (ja, bijna) om van te huilen, maar altijd nog beter als de bekende MovieMaker shitty kwaliteit :7

Er komt bij de final version een über kwaliteits versie in normale beeld verhouding en een über kwaliteits versie in breedbeeld, voor de liefhebber :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn eerste versie van mijn zieke creatie:

Klikkerdeklik,klik,klik!

De kwaliteit is bijna (ja, bijna) om van te huilen, maar altijd nog beter als de bekende MovieMaker shitty kwaliteit :7

Er komt bij de final version een über kwaliteits versie in normale beeld verhouding en een über kwaliteits versie in breedbeeld, voor de liefhebber :puh:

Hij ziet er mooi uit. Maar ik wil wel ff wat zeggen over de overgangen. Met dat ombladeren vind ik wel mooi. Alleen in het begin hoor je zon schrijf geluidje. En het lijkt me dus beter wanneer je de titelanimatie weergeeft als typmachine, of een of ander effect wat echt op schrijven lijkt.

Ook vind ik de overgang tussen de eerste scene en die scene met de auto niet zo mooi. Dat het in een keer overbelicht word,. Ik vind het mooier als je dus gewoon een overgang maakt. En zoals mij het eerst stukje dat die auto op de grond vliegt weg haalt. Zodat het er wat rustiger uitziet. Want zo komt het niet overeen met de muziek

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, daar heb ik wat aan. Ik was eigenlijk niet helemaal tevreden over de tekst, dat klopt. Ik heb nou een idee wat ik kan doen, maar heb jij misschien ook een passend fond? Ik had voor deze speciale overgang gekozen omdat die er bij mijn eigen gemaakt films altijd wel goed uit ziet. Vanwege de toch wel pixeligheid van een game komt hij niet zo lekker uit de verf door alles heel lelijk weg te doen. Ook dat moet ik nog even vervangen.

Ik ga tenminste weer aan de slag :D

Greetz :sigaar:

[edit]BTW, hoe vonden jullie mijn geluid? :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, daar heb ik wat aan. Ik was eigenlijk niet helemaal tevreden over de tekst, dat klopt. Ik heb nou een idee wat ik kan doen, maar heb jij misschien ook een passend fond? Ik had voor deze speciale overgang gekozen omdat die er bij mijn eigen gemaakt films altijd wel goed uit ziet. Vanwege de toch wel pixeligheid van een game komt hij niet zo lekker uit de verf door alles heel lelijk weg te doen. Ook dat moet ik nog even vervangen.

Ik ga tenminste weer aan de slag :D

Greetz :sigaar:

[edit]BTW, hoe vonden jullie mijn geluid? :D

Het geluid was prachtig, heel mooi afgestemd. vooral dat geluid van de wind op alcatraz vond ik mooi. Als ik jou was zal ik the godfather fond gebruiken, of iets wat er een beetje oud uitziet. p.s. ik za de laatste scene nog voor die alcatraz scene zetten, dat komt mooier over.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand die 0.7.0 op MegaUpload o.i.d. kunnen zetten? Want ik had die wel op mijn computer staan maar kan hem nu niet meer vinden en moet ff MS Updaten :7

Greetz :sigaar:

sorry voor de late reactie :7 , Maar deze versie van MS doet het nu ook niet meer bij mij. Alleen CDC van ms 0.6.8 doet het, alleen die is erg oud. Binnenkort komt er een update uit van Citá di Corruzione Tim, en lots Tim. let er wel op dat alleen de citaleft en de tim het doen, doordat er blijkbaar iets is met de ID nummers. We vragen je persoonlijk of je de IDE nummrs van jou IPL en IDE wil veranderen, naar de ID nummers die voor jou zijn toegewezen

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je zeggen dat ik het zeer zeer mooi vindt, daarom noem ik even alleen de punten die beter kunnen:

- Het font

- Het overgangs effect van scene 1 naar scene 2 is te futuristisch

- Alarmgeluid van de Politie kun je weglaten

- Text aan het einde is te langdradig, Welcome to Cita (ook even goed spellen met accenten op letters) kan over het de laatste scene heen gezet worden. Dán faden naar het logo, en dan Coming Summer 2008. Laat een offer you cant refuse maar achterwege.

Verder zeer nice! Vooral alcatraz en de geluiden zijn super.

Link to comment
Delen op andere websites

Was helemaal vergeten hier te posten :7

Ik zal dat alarm geluid wel weg halen, moet het alarm geluid van de Enforcer ook weg?

Is het font wat ik 2 posts hier boven heb laten zien wel goed?

Tekst heb ik al aangepast, maar zal ik nog even een beetje mergen met de laatste scene.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...