Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Was helemaal vergeten hier te posten :7

Ik zal dat alarm geluid wel weg halen, moet het alarm geluid van de Enforcer ook weg?

Is het font wat ik 2 posts hier boven heb laten zien wel goed?

Tekst heb ik al aangepast, maar zal ik nog even een beetje mergen met de laatste scene.

Greetz :sigaar:

ik denk dat wazzuup de sirens bij de enforcer bedoeld. In de schietscene, is het juist goed dat er sirenes zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook een filmpje gemaakt. :7

Het wachtwoord is gewoon hetzelfde als alle andere filmpjes in dit topic.

Klik hier.

Edit: Doet Jorge trouwens ook mee?

twenty mooi filmpje. Maar de aftiteling en de begin titels zijn zo geen mafia stijl. dat vind ik echt jammer. Voorderest ziet het er mooi uit,

@galiorix: Ik kijk er naar uit om jou laatste creatie van de trailer te zien. met de verbeterde punten

Link to comment
Delen op andere websites

Vond het een interesante keuze voor de titels en het was zeker niet slecht. Het was behalve de animatie alleen een beetje standaart, het font tenminste. Verder niet slecht. Ik ben de laatste tijd begonnen met het modellen van auto's en converteren, dus aan renderen kwam ik niet toe. Het project heb ik al wel verbeterd dus ik neem ff tijd om tussendoor te renderen.

Greetz :sigaar:

*link verwijderd ivm beschadigde upload*

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem 1 keertje bekeken en hij is wel goed, maar er kan nog erg veel aan gebeuren. Ik wil niet doen alsof ik de baas ben, maar je hebt je voor het grootste deel niet echt aan de opdracht gehouden. Je hebt de muziek niet gebruikt, de intro tekst is anders en het logo word ook niet gebruikt. Ook is het begin niet zo als Wazuup het eigenlijk wou.

De trailer moet beginnen met ''GTAGames.nl & The GTA Mafia Stories team'' en op het volgende scherm ''Present...'', en vervolgens fade het logo in. Dan begint de trailer met de scene van de trein, terwijl de muziek erin knalt.

Een flinke lijst met dingen waar je je aan moest houden en dat is niet gebeurt. Jammer, want met het materiaal wat je gekregen heb kun je al erg veel.

Verder was alles wel goed maar toch had ik er nog niet helemaal het goede gevoel bij, mede door de muziek.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Galiorix, je doet nu wel de baas.

Het leuke hieraan is dat iedereen zijn eigen draai aan de trailer kan geven.

Die regels vind ik zelf ook bullshit, want als het een geilere trailer is, dan is het een geilere trailer, punt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, maar dan had ik mijn trailer ook anders gemaakt als ik me toch niet aan die regels hoef te houden :duh:

Misschien had ik niet die hele post over die regels hoeven plaatsen, als het eigenlijk toch geen zin heeft :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Stel de trailer is niet helemaal volgens de regels maar wel erg goed, logisch dat hij wel gewoon geplaatst gaat worden. Jullie maken het, dus logisch dat jullie zelf de baas zijn over jullie creaties. Ik probeer jullie alleen de goede kant op te sturen, dat we zometeen geen Hard-Rock onder de video krijgen. En Galiorix, ik weet niet hoe verschrikkelijk anders jij je video gemaakt zou hebben als die paar regeltjes er niet waren..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...