Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Wazzuup wanneer word eigenlijk bekend gemaakt welke trailer de officiele trailer van MS word. Ik vind die van roadrunner opzich niet slecht. Maar ik krijg een of ander gevoel bij de trailer als ik hem zie, van dat het eigenlijk niet zo 0wnt als ik had gedacht. Maar dat licht vooral sfeer op de beelden .Want het is nog gewoon overdag

Ik zit in ieder geval te twijfelen tussen Galiorix, en 007roadrunner

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zou je niet even wachten met het kiezen tot iedereen wat heb ingestuurd, in ieder geval totdat ik wat ingestuurd heb?

Ik ben wel bezig namelijk, maar ik maak er liever iets moois van. Dus ik ben niet binnen 1 dagje klaar :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je niet even wachten met het kiezen tot iedereen wat heb ingestuurd, in ieder geval totdat ik wat ingestuurd heb?

Ik ben wel bezig namelijk, maar ik maak er liever iets moois van. Dus ik ben niet binnen 1 dagje klaar :puh:.

Ik was er ook niet kort mee bezig :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@twenty

omg die buizen of snoeren ziet er gewoon te hip uit dude =D

@Tim

Het wordt erg netjes Tim keep it up.

Overigens heb ik nog een leuk concept voor een ms logo hier wordt nog aan gesleuteld maar er zullen binnenkort screens van komen en welicht een animatie =D

,K

Link to comment
Delen op andere websites

Bradley bedankt voor de kleine uitleg ik zal het binnenkort ff proberen :)

Tim en Twenty ziet er erg mooi uit KUTGW :Y

alleen ik kan nu op dit moment niet echt modden nja kan wel maar ik heb stage nu nog maar 2 weken en dus iedere dag om 5 uur thuis en dan heb ik dus niet echt zin om te gaan modden.

maar screens komen nog :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, al een tijdje hadden we in gedachten dat er een eiland kwam met alleen natuur. Al een hele tijd geleden (een jaar bekant) heb ik ooit eens Crowning Hills gemaakt.

Laats zat ik eraan te denken om hem weer eens ingame te pleuren, en dat was succesvol gelukt. Ook heb ik crowning hills een prachtige makeover gegeven,

voor degene die Crowning Hills ooit hebben gezien, herinneren jullie je nog hoe het er toen nog uitzag, met dat felgroene gras, en die gare weg.

Nou ik vind dus zelf dat ik nog weinig van de oude crowning hills terug herken. Zelf vind ik het nu meer iets weg hebben van een landschap op een mediteriaans gebied

cho1kl7.jpg

ch03sd5.jpg

ch04wd8.jpg

cho5wr8.jpg

cho6gt6.jpg

cya :cya:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Tim en natuurlijk de andere leden, ik moet zeggen proficiat, als je dit topic zo nu en dan volgt dan zie je de mod zo stilaan echt tot stand komen.

Ik hoop dat deze echt toch ooit gaat uitkomen, hoe lang het ook duurt.

Het enige spijtige aan heel de mod vind ik dat als je in de stad loopt dat echt alle textures van de muren zo dan zijn en raar uitziet ik hoop dat in de final release echt nog eens hernieuw gedaan wordt.

Tom :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Tim en natuurlijk de andere leden, ik moet zeggen proficiat, als je dit topic zo nu en dan volgt dan zie je de mod zo stilaan echt tot stand komen.

Ik hoop dat deze echt toch ooit gaat uitkomen, hoe lang het ook duurt.

Het enige spijtige aan heel de mod vind ik dat als je in de stad loopt dat echt alle textures van de muren zo dan zijn en raar uitziet ik hoop dat in de final release echt nog eens hernieuw gedaan wordt.

Tom :cya:

Over de textures:Dit word een kwestie van goede LOD's, daar word pas later aan gewerkt denk ik.

Hij gaat zeker uitkomen, al gaat dat nog wel ff duren. Maar als ie uitkomt, gaat hij hard pwnen :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt cool uit :tu: Die crowning hills zijn erg mooi net als de gebouwen. Hoe vordert het met de mod, is al bekend wanneer ie af is? Dan ga ik hem zeker downloaden.

op 1 juni 2008 willen we een release uitbrengen. Het modelleer werk zal dan al af moeten zijn. (gebouwen enzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...