Bradley H. Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Netjes tim, heel netjes. Je neemt ook altijd de tijd om een screen te maken, daar hou ik van.
Tim Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Beste mensen, ik heb nog wat screens van Crowning hills.
Galiorix Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Geweldig, het ziet er echt mega uit
Black Force Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ziet er zeer goed uit tim!!
kees1991 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) is big bear nog vanplan om hier iets te gaan maaken?? zo nee dan wil ik graag dat lot hebben. ik weet aleen niet of de schaal wel goed is. kan iemand mischien een schaalmodel uploaden in 3ds file? [ Bewerkt: 19 november 2007 door kees1991
Galiorix Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 is big bear nog vanplan om hier iets te gaan maaken?? zo nee dan wil ik graag dat lot hebben. Big bear is uit het project gestapt.
kees1991 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ow dat is wel jammer. maar ik denk dat dit dan dus wel betekent dat ik lot 15 mag hebben ?? heeft iemand een schaal model voor mij?
Wazuup Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Natuurlijk heb ik dat, ziet er nice uit btw. Maak ook je eigen ondergrond, dan wordt het helemaal vet. player.rar
Tim Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 ow dat is wel jammer. maar ik denk dat dit dan dus wel betekent dat ik lot 15 mag hebben ??heeft iemand een schaal model voor mij? oke lot15 is vanaf nu aan jou overgedragen
gybrus Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Goedendag, Eigenlijk had ik al gehoopt om mijn hippe animatie intro al af te hebben maar door gebrek aan tijd en zooi is het er niet van gekomen... ;-( Ik moet wel zeggen dat ik ongelofelijk down-to date ben ... Naja Ik wel nog een inbrengst doen in MS SA dus ik hoop om binnenkort weer wat actiever te worden op dit front. zoals die site eens afmaken waar ik al zolang over lul xD Wel een geile scene op Blast's zijn perron ;O Ik wens alle deelnemers aan de Trailer build en win eer challenge nog veel geluk en maak er iets moois van =D ,K
Galiorix Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Goedendag,Eigenlijk had ik al gehoopt om mijn hippe animatie intro al af te hebben maar door gebrek aan tijd en zooi is het er niet van gekomen... ;-( Ik moet wel zeggen dat ik ongelofelijk down-to date ben ... Naja Ik wel nog een inbrengst doen in MS SA dus ik hoop om binnenkort weer wat actiever te worden op dit front. zoals die site eens afmaken waar ik al zolang over lul xD Wel een geile scene op Blast's zijn perron ;O Ik wens alle deelnemers aan de Trailer build en win eer challenge nog veel geluk en maak er iets moois van =D ,K Zo, lang niet meer van jou gehoort Hopelijk dat je met die site een beetje vaart maakt, wil hem wel eens zien Jammer van je animatie intro, maar de trailers zijn nog altijd open voor verbeteringen, de trailer komt een paar dagen na de forumawards uit dus als je wil kan je kijken of je het nog kan fixen Greetz
Fiegel5 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.Greetz oke dan wachten we nog even maar. op welke systemen komt dit uit?
gybrus Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Zo, lang niet meer van jou gehoort Hopelijk dat je met die site een beetje vaart maakt, wil hem wel eens zien Jammer van je animatie intro, maar de trailers zijn nog altijd open voor verbeteringen, de trailer komt een paar dagen na de forumawards uit dus als je wil kan je kijken of je het nog kan fixen Greetz Te lang niks van me laten horen Ben gisteren begonnen met het moddelen en zal dit eindigen in het weekend. (heb net de uber geile orangebox gedownload =D Omg. is al 20 minuten aan het uitpakken....krijg je als je 50 000 files in 1 rar pleurt.. ) Nog veel succes mensen. ,K Bewerkt: 21 november 2007 door Dhr.Gybrus
Twenty Eyes Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik ben nog steeds benieuwd naar Jorge's creatie. Gybrus, Orange box is het leukste spel wat ik in mijn hele leven heb gespeeld. Vooral omdat het mijn eerste ervaring was met Half-Life². Ojah, Antonio mogen wij hem ook zien, of is hij alléén bedoelt voor Wazuup voorlopig? Misschien wil je hem niet laten zien aan ons?
Galiorix Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ben ook benieuwt. Wazuup had een tijdje geleden mijn trailer aan zijn moeder laten zien en die vond hem mooi
Recommended Posts