Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

is big bear nog vanplan om hier iets te gaan maaken?? zo nee dan wil ik graag dat lot hebben.

ik weet aleen niet of de schaal wel goed is. kan iemand mischien een schaalmodel uploaden in 3ds file?

babriekcu7.jpg

babriek2iy4.jpg[

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Goedendag,

Eigenlijk had ik al gehoopt om mijn hippe animatie intro al af te hebben maar door gebrek aan tijd en zooi is het er niet van gekomen... ;-(

Ik moet wel zeggen dat ik ongelofelijk down-to date ben ...

Naja Ik wel nog een inbrengst doen in MS SA dus ik hoop om binnenkort weer wat actiever te worden op dit front. :puh:

zoals die site eens afmaken waar ik al zolang over lul xD

Wel een geile scene op Blast's zijn perron ;O

Ik wens alle deelnemers aan de Trailer build en win eer challenge nog veel geluk en maak er iets moois van =D

,K

Link to comment
Delen op andere websites

Goedendag,

Eigenlijk had ik al gehoopt om mijn hippe animatie intro al af te hebben maar door gebrek aan tijd en zooi is het er niet van gekomen... ;-(

Ik moet wel zeggen dat ik ongelofelijk down-to date ben ...

Naja Ik wel nog een inbrengst doen in MS SA dus ik hoop om binnenkort weer wat actiever te worden op dit front. :puh:

zoals die site eens afmaken waar ik al zolang over lul xD

Wel een geile scene op Blast's zijn perron ;O

Ik wens alle deelnemers aan de Trailer build en win eer challenge nog veel geluk en maak er iets moois van =D

,K

Zo, lang niet meer van jou gehoort :Y

Hopelijk dat je met die site een beetje vaart maakt, wil hem wel eens zien :puh: Jammer van je animatie intro, maar de trailers zijn nog altijd open voor verbeteringen, de trailer komt een paar dagen na de forumawards uit dus als je wil kan je kijken of je het nog kan fixen :)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.

Greetz :sigaar:

oke dan wachten we nog even maar.

op welke systemen komt dit uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, lang niet meer van jou gehoort :Y

Hopelijk dat je met die site een beetje vaart maakt, wil hem wel eens zien :puh: Jammer van je animatie intro, maar de trailers zijn nog altijd open voor verbeteringen, de trailer komt een paar dagen na de forumawards uit dus als je wil kan je kijken of je het nog kan fixen :)

Greetz :sigaar:

Te lang niks van me laten horen :puh:

Ben gisteren begonnen met het moddelen en zal dit eindigen in het weekend.

(heb net de uber geile orangebox gedownload =D Omg. is al 20 minuten aan het uitpakken....krijg je als je 50 000 files in 1 rar pleurt.. :()

Nog veel succes mensen.

,K

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds benieuwd naar Jorge's creatie. ^_^

Gybrus, Orange box is het leukste spel wat ik in mijn hele leven heb gespeeld. :7

Vooral omdat het mijn eerste ervaring was met Half-Life².

Ojah, Antonio mogen wij hem ook zien, of is hij alléén bedoelt voor Wazuup voorlopig?

Misschien wil je hem niet laten zien aan ons? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...