Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.

Greetz :sigaar:

oke dan wachten we nog even maar.

op welke systemen komt dit uit?

in juni 2008 komt de eerste publieke beta

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.

Greetz :sigaar:

oke dan wachten we nog even maar.

op welke systemen komt dit uit?

in juni 2008 komt de eerste publieke beta

maar het zal niet op pc komen neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.

Greetz :sigaar:

oke dan wachten we nog even maar.

op welke systemen komt dit uit?

in juni 2008 komt de eerste publieke beta

maar het zal niet op pc komen neem ik aan?

Als je GTA4 bedoeld zal die inderdaad dan niet op PC verschijnen, we zullen maar zegggen eind 2009 ofzo. Mafia Stories komt daarentegen wel (alleen) voor pc uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Eej,

Ik weet niet of jullie nog Photo(paint)shoppers nodig hebben, maar ik zou het wel willen doen. Als jullie nog nodig hebben wat zijn precies de taken van een Photoshopper en hoeveel tijd moet je eraan besteden? Ik ben al een beetje bezig geweest dit is het resultaat:

1195761124-560.png

Als jullie het niks vinden wees dan wel eerlijk.

EDIT: Ik zag al op de vorige page dat jullie al genoeg photoshoppers hebben ;)

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ook benieuwt. Wazuup had een tijdje geleden mijn trailer aan zijn moeder laten zien en die vond hem mooi ^_^:7

Hey, we lopen al redelijk achter, deze week moest eigenlijk allang onze trailer op youtube staan. Laten we het er op houden dat we kiezen tussen de Trailer van Galiorix of de Trailer van Roadrunner.

Roadrunner zal nog wat dingetjes hebben verandert. Namate wat dingen gecorrigeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, da's echt nice frank! Erg netjes bewerkt,leuke overgang enzo. Aleen vind ik dat die tekst mischien wat anders en een klein beetje groter kan? Voor der rest is de screenkeuze echt top! Ga zo door met die handel _O_ .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, da's echt nice frank! Erg netjes bewerkt,leuke overgang enzo. Aleen vind ik dat die tekst mischien wat anders en een klein beetje groter kan? Voor der rest is de screenkeuze echt top! Ga zo door met die handel _O_ .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Agree :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Al een tijdje hebben jullie niets meer van ons gehoort. Maar ik vond het daarom weer eens tijd om wat algemene screens te posten.

@wazuup: wil jij deze plaatjes op wikigta, en op de blog zetten, alvast bedankt :Y

action4vl4.jpg

action1jw0.jpg

action2yr7.jpg

action3sz8.jpg

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...