Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kan je aanmelden voor de volgende 3 dingen:

* 3D Modeller (Learning Cinem4D aan het leren dus)(beginner)

* SCM Coder

* Photoshopper

Aanmelden

Als je je wilt aanmelden voor de mod post je dat in het Aanmeld topic. Je moet dan het volgende vermelden:

1- Wat is je nickname? Traser

2- Heb je GTA San Andreas* Ja

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshoper (en learning only 3d modeller)

4- Kun je models in GTA SA zetten?** Nee

5- Met welk tekenprogramma werk je?*** Photoshop cs2/cs3

*Geld niet voor photoshoppers

**Geld alleen voor 3D Modellers

***Geld alleen voor Photoshoppers

Voorbeelden van 3d werk en photoshop www.traserr.deviantart.com

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je aanmelden voor de volgende 3 dingen:

* 3D Modeller (Learning Cinem4D aan het leren dus)(beginner)

* SCM Coder

* Photoshopper

Aanmelden

Als je je wilt aanmelden voor de mod post je dat in het Aanmeld topic. Je moet dan het volgende vermelden:

1- Wat is je nickname? Traser

2- Heb je GTA San Andreas* Ja

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshoper (en learning only 3d modeller)

4- Kun je models in GTA SA zetten?** Nee

5- Met welk tekenprogramma werk je?*** Photoshop cs2/cs3

*Geld niet voor photoshoppers

**Geld alleen voor 3D Modellers

***Geld alleen voor Photoshoppers

Voorbeelden van 3d werk en photoshop www.traserr.deviantart.com

beste jup,

Voor MS garanderen wij een hoge qualiteit aan modelling, en als je dan een beginner heb. Heb ik helaas nog neit de benodigde skills die we voor MS nodig hebben. Dus ik kan je helaas niet aan nemen

Ik heb ook gelezen dat je stemmen wilt inspreken. Maar daar moeten we ons nu helemaal niet mee bezig houden. Cita di Corruzione is amper af. mss kun je over een half jaar terugkomen, als de publieke release is geweest

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je aub ophouden met het aanmaken van nieuwe topics in dit subforum? Dat is niet helemaal de bedoeling. Je kunt artwork neerzetten in het daarvoor bestemde ''artwork'' topic, met de add reply knop dus.

In ieder geval ziet je wallpaper er wel goed uit, je hebt het netjes in elkaar gezet. Maar het is niets voor MS omdat je alleen plaatjes uit de orginele SA hebt gehaald, en geen screenshots van MS gebruikt hebt.

Merged met artwork topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je aub ophouden met het aanmaken van nieuwe topics in dit subforum? Dat is niet helemaal de bedoeling. Je kunt artwork neerzetten in het daarvoor bestemde ''artwork'' topic, met de add reply knop dus.

In ieder geval ziet je wallpaper er wel goed uit, je hebt het netjes in elkaar gezet. Maar het is niets voor MS omdat je alleen plaatjes uit de orginele SA hebt gehaald, en geen screenshots van MS gebruikt hebt.

Merged met artwork topic.

Sorry sorry ik had geen artwork topic gezien :N

Uhm kan je mij mischien ong 10 tot 15 goede screens sturen naar mijn inbox of hier zetten dan kan ik die wel gebruiken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hee, waarom moet alles weer tegenzitten. Ik heb heb hem gewoon geupload bij filefront. zucht, ik zet wel een keer een nieuwe download link neer, ik zet hem wel op de FTP van MS, daar zal die het zeker op doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je aub ophouden met het aanmaken van nieuwe topics in dit subforum? Dat is niet helemaal de bedoeling. Je kunt artwork neerzetten in het daarvoor bestemde ''artwork'' topic, met de add reply knop dus.

In ieder geval ziet je wallpaper er wel goed uit, je hebt het netjes in elkaar gezet. Maar het is niets voor MS omdat je alleen plaatjes uit de orginele SA hebt gehaald, en geen screenshots van MS gebruikt hebt.

Merged met artwork topic.

Sorry sorry ik had geen artwork topic gezien :N

Uhm kan je mij mischien ong 10 tot 15 goede screens sturen naar mijn inbox of hier zetten dan kan ik die wel gebruiken :D

Je kan goede screens vinden in de Blog

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hee, waarom moet alles weer tegenzitten. Ik heb heb hem gewoon geupload bij filefront. zucht, ik zet wel een keer een nieuwe download link neer, ik zet hem wel op de FTP van MS, daar zal die het zeker op doen.

Goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

http://kevindierkx.dabeast.net/images/mslogotranspa.png

testimg.png

Op aanvraag een transparante verzie van het MS-Logo.

,K

[EDIT]

Om verwarring te voorkomen Deze afbeelding heeft niks met MS te maken!!

deze afbeelding is gekozen om zo verschillende kleuren goed te laten zien en zo de afbeelding goed te kunnen testen.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...