Tim Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Mensen, aangezien mijn systeem van actieve en nonactive leden niet blijkt te werken, doe ik deze regel afschaffen, je bent dus vrij om een lot te huren. Want nu zijn alle Actieve leden ook wat minder gaan doen, merk ik de laatste tijd , maar dat is niet erg. De meeste lots op CDC left zijn door mij al gehuurt. Maar Industrie gedeelte is helemaal vrij. En laat het nu net zon succes worden toen er nog een lange tijd geleden lots werden gehuurt op industrial island (Dat het industriegebeid op CDC zich net zo goed ontwikkeld als toen het geval was met industrial island) cya
kees1991 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 klopt. ik ben ook al een tijd niet echt aktief hier. maar ik ben momenteel besig met de verbouwing van mij slaapkamer. heb net een hele week geen pc tot mijn beschikking gehat. kan er sints vandaag weer op maar niet erg veel omdat ik voral in mijn slaapkamer besig ben dus. ik had eerst een portable 3d max 8 zodat ik op school lkkr kon modden. maar op de een of t andere reden werkt het niet meer :S hij start wel op, maar loopt dan vast :S nou ja.. grz....
Wazuup Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Beste mensen, Over de FINAL ingame screenshots, die in de blog en op wikigta komen, heb ik een mededeling. Stuur deze namelijk via msn of hoe dan ook naar mij op, want ze krijgen een nieuwe look, namelijk zo: Zo gaan dus voortaan alle final ingame screens eruit zien, stuur ze naar mij op en ik fix het binnen 5 minuten.
Tim Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Hey, ik heb het op de FTP gezet: DOWNLOAD inlognaam: ms#hyperheid.nl wachtwoord: mafiaCBM58
Galiorix Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Hey, ik heb het op de FTP gezet:DOWNLOAD inlognaam: ms#hyperheid.nl wachtwoord: mafiaCBM58 Kan dit over versie 0.6.8?
Tim Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Hey, ik heb het op de FTP gezet:DOWNLOAD inlognaam: ms#hyperheid.nl wachtwoord: mafiaCBM58 Kan dit over versie 0.6.8? ja dat kan, voorderest is het alleen een extra map. DE ID nummers zullen niet voor bugs zorgen in 0.6.8
Wazuup Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Vandaag buigt de MS crew zich over de volgende twee trailers, om er onze officiele uit te kiezen: - Galiorix - 007Roadrunner Wij laten zo snel mogelijk weten welke van deze twee het wordt.
Wazuup Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Hebben jullie net een trailer gehad, is de volgende al weer aan de beurt. Deze keer niet één van Rockstar, maar van ons eigen GTA Mafia Stories team dat al geruime tijd op gtaforum draait. GTA Mafia Stories is een total conversion mod voor San Andreas, wat betekend dat de orginele SA map wordt verwijderd, en vervangen door een door het team zelf gemaakte map. Deze trailer geeft een indruk hoe het eruit komt te zien. Klik op de afbeelding om de trailer te bekijken! Voor meer informatie over dit gtagames project, kun je in het speciale subforum hiervoor kijken dat te vinden is onder het kopje ''Hosted Projects'' op het Nederlandse GTAforum!
Fiegel5 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.Greetz oke dan wachten we nog even maar. op welke systemen komt dit uit? in juni 2008 komt de eerste publieke beta maar het zal niet op pc komen neem ik aan? Als je GTA4 bedoeld zal die inderdaad dan niet op PC verschijnen, we zullen maar zegggen eind 2009 ofzo. Mafia Stories komt daarentegen wel (alleen) voor pc uit. dat bedoelde ik
Traser Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Even een vraagje tussendoor,, IS mafia stories eigenlijk Multyplayer of gewoon een Total conversion mod ?
Galiorix Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Even een vraagje tussendoor,,IS mafia stories eigenlijk Multyplayer of gewoon een Total conversion mod ? GTA MS is een TC Greetz
Traser Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Even een vraagje tussendoor,,IS mafia stories eigenlijk Multyplayer of gewoon een Total conversion mod ? GTA MS is een TC Greetz Kee dan,, Ja ik ben nu bezig met de photoshop reclameborden te maken zodat modelers die in hun stuk kunnen zetten,, Ik kan als iemand wil ook wel 2d wapens maken zodat dat een beetje een voorbeeld of scetch is voor nieuwe wapens Bv: Tommy gun Granaat machine geweer etc Mvg -T
Wazuup Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Jup117 is wel aangenomen voor Photoshoppen, aangezien zijn werk er super uit ziet. Welkom!
Wazuup Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 De trailer is nu te bezichtigen op http://www.gtagames.nl heel veel dank aan iedereen die hieraan heeft meegeholpen!!
Recommended Posts