Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Nou ik weet niet, de 240 sx is niet echt mafia stylish, De nissan 240 sx stamt ook af midden/eind jaren 80 ofzo, Ga er vanuit dat ms zich afspeeld in 1980. Het punt is: zou het echt lukken om alle SA auto's te vervangen voor mafia stylisch wagens? Ik denk van niet namelijk. En waarom zat er een SLR in de trailer als MS zich in de jaren 80 afspeelt
Tim Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Nou ik weet niet, de 240 sx is niet echt mafia stylish, De nissan 240 sx stamt ook af midden/eind jaren 80 ofzo, Ga er vanuit dat ms zich afspeeld in 1980. Het punt is: zou het echt lukken om alle SA auto's te vervangen voor mafia stylisch wagens? Ik denk van niet namelijk. En waarom zat er een SLR in de trailer als MS zich in de jaren 80 afspeelt ja, daar heb je me Maak maar gewoon hedendaagse autos. Maar doe niet veel techniek adverteren ofzo, zoals radiocdspeler, dvd speler, in car entertainment enzo
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dat word nog wel verandert. Intussen deze pwnage screen: Greetz Hedendaags genoeg?
Traser Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Mini Trailer Trailer!! Front pic Loading pic Menu pics 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tja ,, Graag veel reacties en comments Bewerkt: 9 december 2007 door jup117
Rullez Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 1- Wat is je nickname Rullez 2- Heb je GTA San Andreas* 3- Welke functie(s) wil je doen? 4- Kun je models in GTA SA zetten?** 5- Met welk tekenprogramma werk je Photoshop CS3 en/of CS2
Tim Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dat word nog wel verandert. Intussen deze pwnage screen: Greetz Hedendaags genoeg? ja, btw, ik weet hoe we het gaan doen. MS speeld zich af in de moderne tijd. Maar heel veel mensen hebben er nog oude autos, omdat niemand in CDC erg rijk is. Ook word er ook geen hele moderne technishe dingen geadverteert.
Tim Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Mini TrailerFront pic Loading pic Menu pics Tja ,, Graag veel reacties en comments Jet ziet er geweldig uit. Maar ik zou het lettertype iets simpeler houden. Het is erg druk. het moet een beetje het lettertype zijn die is gebruikt in Mafia, of in the godfather. Maar in ieder geval wat elganter
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dat word nog wel verandert. Intussen deze pwnage screen: Greetz Hedendaags genoeg? ja, btw, ik weet hoe we het gaan doen. MS speeld zich af in de moderne tijd. Maar heel veel mensen hebben er nog oude autos, omdat niemand in CDC erg rijk is. Ook word er ook geen hele moderne technishe dingen geadverteert. Ok, de 240SX is uit de late jaren 80 dus dat zit wel snor Maar het is zeker niet geweldig als ik mijn auto ook publiek release?
Tim Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dat word nog wel verandert. Intussen deze pwnage screen: Greetz Hedendaags genoeg? ja, btw, ik weet hoe we het gaan doen. MS speeld zich af in de moderne tijd. Maar heel veel mensen hebben er nog oude autos, omdat niemand in CDC erg rijk is. Ook word er ook geen hele moderne technishe dingen geadverteert. Ok, de 240SX is uit de late jaren 80 dus dat zit wel snor Maar het is zeker niet geweldig als ik mijn auto ook publiek release? hijs nog wel erg wip, maar ik heb een idee. we kunnen ook autos uit NFS carbon convertern
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Dat word nog wel verandert. Intussen deze pwnage screen: Greetz Hedendaags genoeg? ja, btw, ik weet hoe we het gaan doen. MS speeld zich af in de moderne tijd. Maar heel veel mensen hebben er nog oude autos, omdat niemand in CDC erg rijk is. Ook word er ook geen hele moderne technishe dingen geadverteert. Ok, de 240SX is uit de late jaren 80 dus dat zit wel snor Maar het is zeker niet geweldig als ik mijn auto ook publiek release? hijs nog wel erg wip, maar ik heb een idee. we kunnen ook autos uit NFS carbon convertern WIP? De screen is niet echt uptodate meer, het was zomaar een voorbeeld screen. Ik zit eigenlijk te denken aan een final version Ik zou namelijk nog niet weten wat er verbeterd aan kan worden, hij heeft damage models, een full 3d engine, een interieur.... Hij komt BTW ook uit NFS C Bewerkt: 9 december 2007 door Galiorix
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Ik heb een Trailer gezien van GTA SA Maffia Stories het wordt volgens mij een veel belovende TC Mod ! Maar ik heb nog een vraag wanneer komt Maffia Stories uit? Bewerkt: 8 juni 2008 door GTA Haas
BigM Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hij is nog niet uit. De Makers ervan hebben alleen een trailer gemaakt om je alvast een gevoel te geven hoe het word. Als de makers hem vrij geven, Komt hij vast wel in de dataBase sectie : 'downloads'Te staan van het gta forum .
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Dank je wel wel jongens Bewerkt: 8 juni 2008 door GTA Haas
Traser Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Nog ff een trailertje Gta Ms mini trailer 2
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 He Jongens Waneer Komt Gta Sa Maffia Stories Uit als je het weet laat me weten thank's!
Recommended Posts