Galiorix Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 He Jongens Waneer Komt Gta Sa Maffia Stories Uit als je het weet laat me weten thank's! GTA Mafia Stories komt uit in de zomer van 2008. Dat duurt nog even, maar dan krijg je ook wat Greetz
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Dankjewel! Bewerkt: 2 december 2008 door GTA Haas
kees1991 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) deze schreens heb ik al eens eerder gepost maar toen zou miky ze in game setten. hij is er ook me bezig geweest. hij had 1 auto ingame. maar ik zie miky hier nooit meer en volgens mij doet hij er ook niks meer mee. ik zie nu dat Galiorix ook heel goed autos ingame kan zetten dus vraag ik het ff aan hem. ik heb hier 2 renders met 4 auto's ik zelf vint die echt super goede maffia stijl. dus als je zin en tijd hebt wil/kun je die dan ingame zetten voor maffia story's ?? k heb de textures ook nog ergens maar moet ff soeken. en hier met textures. ook ik ga zo snel mogelijk weer aan t modden. maar ik ben nog steets durk bezig met mijn kamer en school. Bewerkt: 10 december 2007 door kees1991
Galiorix Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 deze schreens heb ik al eens eerder gepost maar toen zou miky ze in game setten. hij is er ook me bezig geweest. hij had 1 auto ingame.maar ik zie miky hier nooit meer en volgens mij doet hij er ook niks meer mee. ik zie nu dat Galiorix ook heel goed autos ingame kan zetten dus vraag ik het ff aan hem. ik heb hier 2 renders met 4 auto's ik zelf vint die echt super goede maffia stijl. dus als je zin en tijd hebt wil/kun je die dan ingame zetten voor maffia story's ?? k heb de textures ook nog ergens maar moet ff soeken. en hier met textures. ook ik ga zo snel mogelijk weer aan t modden. maar ik ben nog steets durk bezig met mijn kamer en school. Ze zien er geweldig uit en ik zou ze graag ingame zetten Zijn goed toepasselijk voor het industrie gebied.
kees1991 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 oke. dan zet ik ze ff voor je online. de textures zitten er ook in. ik zelf heb 3ds 9 dus ik heb er het gewoonen max file in maar ook een .3ds k weet niet zeker of je de max wel kan oopene. http://rapidshare.com/files/75689694/Desktop.rar.html
Galiorix Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ik download ze even om te kijken of ik ze kan importeren in Zmod
mickey Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 deze schreens heb ik al eens eerder gepost maar toen zou miky ze in game setten. hij is er ook me bezig geweest. hij had 1 auto ingame.maar ik zie miky hier nooit meer en volgens mij doet hij er ook niks meer mee. ik zie nu dat Galiorix ook heel goed autos ingame kan zetten dus vraag ik het ff aan hem. ik heb hier 2 renders met 4 auto's ik zelf vint die echt super goede maffia stijl. dus als je zin en tijd hebt wil/kun je die dan ingame zetten voor maffia story's ?? k heb de textures ook nog ergens maar moet ff soeken. en hier met textures. ook ik ga zo snel mogelijk weer aan t modden. maar ik ben nog steets durk bezig met mijn kamer en school. Dachten jullie dat ik dood was? Nee, ik ben een tijdje weg geweest, aangezien m'n computer volledig was gecrasht, en omdat ik met school bezig was. Maar nu ben ik dus weer terug en ik ga me weer goed inzetten voor MS Om te beginnen ben ik alvast maar eens hier mee begonnen: Overigens kees, die wagens wil ik nog steeds wel voor je doen, maar volgens mij ben ik je files kwijt. Ik heb ze al gevonden. PS: Tim, speelt MS zich nu opeens wel af in de moderne tijd of niet? (aangezien dat ook de mogelijkheid schept voor een rijk gedeelte met moderne(re) auto's)
Galiorix Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Na wat besprekingen met Tim zijn we tot de beslissing gekomen dat MS zich in de early jaren negentig afspeelt (zeg maar 1992) , maar auto's die ouder zijn zijn zeer welkom (je 300 SL PWNT als de hel ). Maar dat schept veel mogelijkheden voor de auto's. Zullen we beide 2 auto's van Kees doen? Greetz Bewerkt: 10 december 2007 door Galiorix
mickey Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Na wat besprekingen met Tim zijn we tot de beslissing gekomen dat MS zich in de early jaren negentig afspeelt (zeg maar 1992) , maar auto's die ouder zijn zijn zeer welkom (je 300 SL PWNT als de hel ). Maar dat schept veel mogelijkheden voor de auto's. Zullen we beide 2 auto's van Kees doen?Greetz 2 Auto's is prima, ik heb die vrachtwagen (op het plaatje met textures helemaal rechts) al gedaan (weet niet zeker of ik die dff en txd nog heb), en dan dan doe ik ook nog wel een andere. (die kleine auto bijvoorbeeld?) 1992 is trouwens een prima tijd, dat geeft inderdaad iets meer speling wat auto's en ook bouwwerken betreft. Mickey
Galiorix Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Als jij ook die kleine doet, doe ik de andere 2 wel Ik heb ook nog wat andere ideeën maar die post ik later wel, 's middags in ieder geval. Greetz BTW weet jij hoe je vleugedeuren maakt voor de 300SL? Ik wel namelijk Bewerkt: 11 december 2007 door Galiorix
Little Fish Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Lekker actief!! , ik ben trouwends bastiaan voor de mensen die het niet weten
Wazuup Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 De MS trailer is tot afgelopen zondag 1350 keer bekeken, en inmiddels dus nog meer.
Abey Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) dus je wilt het alleen niet omdat je dan moet kloten met coords of omdat het gewoon niet leuk is?greets gybrus wat egt dom is dat het niet voor de Sa is. Bewerkt: 11 december 2007 door Abey
Wazuup Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 GTA Mafia Stories is nog niet te downloaden aangezien er nog aan gewerkt wordt, overigens is het wel degelijk voor GTA San Andreas. Vroeger was het nog voor VC, maar we zijn al lang overgestapt.
Abey Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 OOh das dan chill maar ik denk dat waneer die uit is dat men al is overgestapt naar gta 4 tenzij de bemanning wodt vergroot en harder wordt gewerkt en sneller klaar is
Recommended Posts