Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

He Jongens Waneer Komt Gta Sa Maffia Stories Uit als je het weet laat me weten thank's!

GTA Mafia Stories komt uit in de zomer van 2008. Dat duurt nog even, maar dan krijg je ook wat :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

deze schreens heb ik al eens eerder gepost maar toen zou miky ze in game setten. hij is er ook me bezig geweest. hij had 1 auto ingame.

maar ik zie miky hier nooit meer en volgens mij doet hij er ook niks meer mee. ik zie nu dat Galiorix ook heel goed autos ingame kan zetten dus vraag ik het ff aan hem.

ik heb hier 2 renders met 4 auto's ik zelf vint die echt super goede maffia stijl. dus als je zin en tijd hebt wil/kun je die dan ingame zetten voor maffia story's ?? k heb de textures ook nog ergens maar moet ff soeken.

carskj9.jpg

cars2av9.jpg

en hier met textures.

cars3mh2.jpg

ook ik ga zo snel mogelijk weer aan t modden. maar ik ben nog steets durk bezig met mijn kamer en school.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

deze schreens heb ik al eens eerder gepost maar toen zou miky ze in game setten. hij is er ook me bezig geweest. hij had 1 auto ingame.

maar ik zie miky hier nooit meer en volgens mij doet hij er ook niks meer mee. ik zie nu dat Galiorix ook heel goed autos ingame kan zetten dus vraag ik het ff aan hem.

ik heb hier 2 renders met 4 auto's ik zelf vint die echt super goede maffia stijl. dus als je zin en tijd hebt wil/kun je die dan ingame zetten voor maffia story's ?? k heb de textures ook nog ergens maar moet ff soeken.

carskj9.jpg

cars2av9.jpg

en hier met textures.

cars3mh2.jpg

ook ik ga zo snel mogelijk weer aan t modden. maar ik ben nog steets durk bezig met mijn kamer en school.

Ze zien er geweldig uit en ik zou ze graag ingame zetten :D Zijn goed toepasselijk voor het industrie gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

deze schreens heb ik al eens eerder gepost maar toen zou miky ze in game setten. hij is er ook me bezig geweest. hij had 1 auto ingame.

maar ik zie miky hier nooit meer en volgens mij doet hij er ook niks meer mee. ik zie nu dat Galiorix ook heel goed autos ingame kan zetten dus vraag ik het ff aan hem.

ik heb hier 2 renders met 4 auto's ik zelf vint die echt super goede maffia stijl. dus als je zin en tijd hebt wil/kun je die dan ingame zetten voor maffia story's ?? k heb de textures ook nog ergens maar moet ff soeken.

carskj9.jpg

cars2av9.jpg

en hier met textures.

cars3mh2.jpg

ook ik ga zo snel mogelijk weer aan t modden. maar ik ben nog steets durk bezig met mijn kamer en school.

Dachten jullie dat ik dood was? :puh:

Nee, ik ben een tijdje weg geweest, aangezien m'n computer volledig was gecrasht, en omdat ik met school bezig was.

Maar nu ben ik dus weer terug en ik ga me weer goed inzetten voor MS :D

Om te beginnen ben ik alvast maar eens hier mee begonnen:

100xb4.jpg

101qn0.jpg

102wd3.jpg

Overigens kees, die wagens wil ik nog steeds wel voor je doen, maar volgens mij ben ik je files kwijt. Ik heb ze al gevonden.

PS: Tim, speelt MS zich nu opeens wel af in de moderne tijd of niet? (aangezien dat ook de mogelijkheid schept voor een rijk gedeelte met moderne(re) auto's)

Link to comment
Delen op andere websites

Na wat besprekingen met Tim zijn we tot de beslissing gekomen dat MS zich in de early jaren negentig afspeelt (zeg maar 1992) , maar auto's die ouder zijn zijn zeer welkom (je 300 SL PWNT als de hel :D). Maar dat schept veel mogelijkheden voor de auto's. Zullen we beide 2 auto's van Kees doen?

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Na wat besprekingen met Tim zijn we tot de beslissing gekomen dat MS zich in de early jaren negentig afspeelt (zeg maar 1992) , maar auto's die ouder zijn zijn zeer welkom (je 300 SL PWNT als de hel :D). Maar dat schept veel mogelijkheden voor de auto's. Zullen we beide 2 auto's van Kees doen?

Greetz :sigaar:

2 Auto's is prima, ik heb die vrachtwagen (op het plaatje met textures helemaal rechts) al gedaan (weet niet zeker of ik die dff en txd nog heb), en dan dan doe ik ook nog wel een andere. (die kleine auto bijvoorbeeld?)

1992 is trouwens een prima tijd, dat geeft inderdaad iets meer speling wat auto's en ook bouwwerken betreft.

Mickey :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij ook die kleine doet, doe ik de andere 2 wel :)

Ik heb ook nog wat andere ideeën maar die post ik later wel, 's middags in ieder geval.

Greetz :sigaar:

BTW weet jij hoe je vleugedeuren maakt voor de 300SL? Ik wel namelijk ^_^

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...