Tim Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ha rullez. We zijn idd op zoek nar mensen die willen photoshoppen voor ms. MS heeft trouwens nog een heleboel reclame borden nodig. IK wil nog wel even je een opdracht geven voordat je difinitief bent aangenomen door een crew member. Ik wil dat je een reclame bord maakt voor de volgende club Banchino's jazzclub (club) (niet te modern, ook niet te oud. maar nog wel met ouderwets houten podium enzo) Je werk moet de afmetingen van 128 bij 512 bevatten. En je dient het te posten in het artwork of photoshop opdrachten topic veel succes
Tim Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 OOh das dan chill maar ik denk dat waneer die uit is dat men al is overgestapt naar gta 4tenzij de bemanning wodt vergroot en harder wordt gewerkt en sneller klaar is weetje. GTA IV komt pas uit in mei of april, voor de PS3, en XBOX360. Het zal daarna nog gauw anderhalf jaar duren voordat hij op de pc uit is. daarentegen heeft GTA IV een hele andere engine, waardoor het extra werk kost deze uit te zoeken. mvg Tim
kees1991 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 damn micky die auto is echt super lijp. ben blij dat je er weer bent
Twenty Eyes Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Je hebt toch niet een dubbelaccount aangemaakt, Bastiaan? En ik vind dat het niet zo heel erg is dat er momenteel niet zo heel veel vaart in zit, dat komt nog wel. Natuurlijk is het beter voor een mod als iedereen er volop aan meewerkt. Maar omdat er een trailer gemaakt moest worden is het helemaal niet zo erg lijkt mij. Maar..., ik heb toch een voorstel... Ik ga dit weekend mijn lot afmaken. Wie doet er mee?
Traser Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Oowja,, tim heb jij nog meer reclameborden werk voor mij? I like that
Wazuup Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Zie het desbetreffende topic in het prive subforum.
supacrew Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 heey ik wil me wel aanmelde maar het niet echt waar jullie om hebben gevraagt:N maarjah 1- Wat is je nickname supa 2- Heb je GTA San Andreas* Yup 3- Welke functie(s) wil je doen? ik wil wel muziek mixen voor stemmen enz 4- Kun je models in GTA SA zetten?** noP 5- Met welk tekenprogramma werk je - lol met paint.net (niet dat ik hoefde te andwoorde) zeg het maar als het nodig is
Twenty Eyes Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Sorry voor de dubbelpost, maar doet er serieus niemand mee?
Wazuup Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ja ik en Tim natuurlijk ook, btw Twenty als je nu begint model dan dit keer aub alles aan elkaar en niet met losse planes als dak enzo, ingame gaat dat problemen geven. En zorg dat je COL vriendelijk modelt, aub.
Traser Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Nee ik doe niet mee kan niet modelen,,
Galiorix Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Hier moeten we ff het overzicht posten van alle auto's die nog in MS moeten en de auto's die er al in zitten. De SA voertuigenlisjt met daarnaast de replacements: SUV's & Stationwagons Huntley Landstalker Mesa Moonbeam Perennial Rancher Regina Romero Solair Stratum RC Voertuigen RC Bandit RC Baron RC Cam RC Goblin RC Raider RC Tiger 2-Deurs Alpha Blista Compact Bravura Buccaneer Cadrona Club Esperanto Feltzer Fortune Hermes Hustler Majestic Manana Picador Previon Stallion Tampa Virgo Windsor 4-Deurs Admiral Elegant Emperor Glendale Greenwood Intruder Merit Nebula Oceanic Premier Primo Sentinel Stafford Stretch Sunrise Tahoma Vincent Washington Willard Muscle Cars Buffalo Clover Phoenix Sabre Street Racers Elegy Flash Jester Sultan Uranus Lowriders Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tornado Voodoo Sportwagens Banshee Bullet Cheetah Comet Euros Hotknife Hotring Racer Infernus Super GT Turismo ZR 350 - Nissan 240SX - Status: WIP Busjes Bobcat Berkley's RC Van Burrito Hotdog Mr Whoopee Newsvan Pony Rumpo Sadler Walton Yosemite Vervoer & Transport Baggage Brown Streak Bus Cabbie Coach Forklift Freight Securicar Taxi Towtruck Tug Recreatie Bandito BF Injection Bloodring Banger Caddy Camper Dune Journey Kart Monster Mower Sandking Quad Bike Tweewielers Bike BF-400 BMX Faggio FCR-900 Freeway Mountain Bike NRG-500 PCJ-600 Pizzaboy Sanchez Wayfarer Boten Coast Guard Dinghy Jetmax Launch Marquis Predator Reefer Speeder Squalo Tropic Vortex Vrachtwagens & Werkverkeer Benson Boxville Black Boxville Cement Truck Combine Harvester DFT-30 Dozer Dumper Flatbed Linerunner Mule Packer Roadtrain Sweeper Tanker Tractor Trashmaster Utility Van Yankee Luchtvoertuigen Andromada AT 400 Beagle Cargobob Cropduster Dodo Leviathan Maverick Nevada News Chopper Raindance Rustler Seasparrow Shamal Skimmer Sparrow Stuntplane Overheid Ambulance Barracks Enforcer FBI Rancher FBI Truck Fire Truck HPV1000 Hunter Hydra Patriot Police Police Maverick Ranger Rhino S.W.A.T. Opleggers, Aanhangers & Wagons Baggage box Container Frees Freight box Freight flat Gesloten oplegger Open oplegger Stairs Streak carriage Tankoplegger Utility aanhanger Speciale Voertuigen Kapotte Glendale Kapotte Sadler Kogelvrije Walton Leviathan Skycrane Lure Rancher Mothership Tram Voor nieuwe voertuigen: Let er op dat het voertuig niet uit een jaartal ná 1992 komt, MS speelt zich namelijk in 1992 af. Zorg er ook voor dat er geen voertuigen in zitten (of in ieder geval niet teveel) die eigenlijk niet of nooit in de VS beschikbaar waren, al is dat niet zó erg. De auto's hoeven NIET percee uit om en nabij '92 te komen, een aantal klassiekers is altijd mooi Deze lijst word zo up-to-date mogelijk gehouden, bij een fout stuur een PM. Laatst geupdate op: Bewerkt: 15 december 2007 door Galiorix
Twenty Eyes Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik ben ongeveer klaar met mijn lot. Morgen laat ik nog wat meer zien, en wat close-ups. Maar nu laat ik jullie even deze screen zien. Weltrusten
.:TOM:. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 :O Heavy pwnage !!! Mooie render , en voor een keer dan geen vreselijk getilede muren Tom
Galiorix Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Is het misschien een idee om de generic nummerplaten van GTA San Andreas te veranderen met de naam van de stad erop? Lijkt me leuk en met de auto spawns is het dan ook mogelijk om de nummerplaat een bepaalde naam of nummer te geven. Greetz
Recommended Posts