Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Is het misschien een idee om de generic nummerplaten van GTA San Andreas te veranderen met de naam van de stad erop? Lijkt me leuk en met de auto spawns is het dan ook mogelijk om de nummerplaat een bepaalde naam of nummer te geven.

Greetz :sigaar:

Ik wil wet wat ontwerpen in Cinema4D (wat zijn de maten dan?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het misschien een idee om de generic nummerplaten van GTA San Andreas te veranderen met de naam van de stad erop? Lijkt me leuk en met de auto spawns is het dan ook mogelijk om de nummerplaat een bepaalde naam of nummer te geven.

Greetz :sigaar:

Ik wil wet wat ontwerpen in Cinema4D (wat zijn de maten dan?)

Nee dat hoeft niet, we hoeven alleen een texture een beetje mooier te maken en te veranderen.

Kan jij goed modelen met Cinema 4D? Want ik kan de objecten converteren naar .3ds en dan zou iemand van het MS team (wazuup bijvoorbeeld) je object kunnen converteren zodat het in GTA gebruikt kan worden.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mafia Stories: uitgebreid nieuw systeem:

Inleiding:

Met dit systeem dat wellicht kan worden uitgevoert kan vollop gegarandeerd worden dat MS sneller gaat over het algemeen. Waardoor we dus kans hebben dat er dus meer af is voor de eerste release in juni 2008

Wat is de reden waarom dit systeem in stand zal komen?

De rede naar mijn vermoeden is dat GTA MAFIA STORIES niet goed structureel is geregeld. Het is in ieder geval wel zo dat de leden in MS een eigen functie hebben. Maar crewmembers daarentegen niet.

Bijvoorbeeld naast modelleren op Cita di Corruzione houdt ik me ook nog bezig met het script, de belichting, regelement, daarnaast benader ik MS leden om bijvoorbeeld hun files te uploaden. En om screens te laten zien.

Dit is mij zeg maar: ‘teveel aan het hoofd’ Iedere keer denk ik dus van: ‘Dit en dat moet ook nog worden gedaan’ Hierdoor kan ik dus niet volop aandacht geven aan Citá di Corruzione. Dit is dus denk ik ok wel de reden waardoor Mafia Stories dus niet bepaald vlot verloopt. Dit zal zich ook kunnen afspelen bij andere crew members, en leden.

Het systeem:

De oplossing die ik heb bedacht voor het voorafgaande probleem heb ik hieronder beschreven:

Ik wil dus in praktijk nemen, dat MS word opgedeeld in bepaalde onderdelen. Die verbonden staan met een functie die een lid heeft.

Ieder onderdeel heeft zijn eigen topic en is is geheel onafhankelijk van de andere onderdelen. In zo’n topic komen alle dingen die met het onderdeel te maken heeft. Bijvoorbeeld: in het topic van Citá di Corruzione (appart onderdeel MS vanaf heden). Kun je o.a. lots huren, maar je kan er screens laten zien, en bekijken. In dit geval is er dus geen topic waar alle screens van MS in het algemeen, worden geshowd, zoals het Preview picture topic.

Ieder onderdeel heeft dus zijn eigen leider. De leider staat geheel in zijn eigen schoenen. En is daardoor dus ook zelf verantwoordelijk voor alles wat zich binnen een onderdeel bevindt. De leider beslist zelf hoe hij alles regelt in zijn onderdeel.. Overleg met andere leiders van andere onderdelen is niet nodig. Tenzij het noodzakelijk is. Wellicht hoor je je wel aan de algemene regels te houden. Let erop dat het reglement binnen een onderdeel, binnen de algeme voorwaarden en regels vallen.

De onderdelen:

Voor de volgende onderdelen word een appart topic aangemaakt, Het is heel belangrijk dat het topic erg overzichtelijk is. Dat kan dus door bijvoorbeeld posts te ‘reserveren’, zodat je die kunt gebruiken voor belangrijke posts, daardoor zal het een stuk overzichtelijker worden.

Dit zijn de voorlopige onderdelen, per onderdeel één topic:

Algemene Categorie:

• Algemene informatie, en Regels.

• Reclame borden/artwork

• Voertuigen

• Radiozenders/geluid

• Multimedia (o.a. trailer)

Modelleren:

• Genericks

• Cita di Corruzione Tim

• Countryside

• Cita di Corruzione Blastov

• Lynx city

SCM

Nog n.v.t., dit zal later komen.

Aanmelden, Afmelden.

Wanneer je je wilt aanmelden bij Mafia Stories kies je zoals gewoonlijk een functie, en laat je o.a. ook iets van je vaardigheden zien, zoals screens e.d. Ook moet je aangeven voor welk onderdeel je wilt werken.

De leider van je onderdeel keurt de dingen die je hebt laten zien bij het aanmelden. Maar het kan zijn dat de leider niet aanwezig is. Het is dus handig als je hem dus een PB stuurt. De leider geeft je ook informatie over de oprachten die moeten worden gedaan binnen je onderdeel. En draagt je o.a. het werk op.

Afmelden spreekt voor zich.

Extra informatie over de structuur in topics, en regels erover.

Aangezien er meedere dingen in een topic worden gedaan, is het belangrijk dat het topic erg overzichtelijk wordt. Zoals ik al zei kun je posts ‘reserveren’. Het is ook handig om een verwijzing te posten naar de begin post, wanneer deze is geupdate.

Je eerst post bevat zoals gewoonlijk algemene informatie over het onderdeel. In de gereserveerde post kun je opdrachten geven. Ook kun je in deze posts bijvoorbeeld lots verhuren, en is het ook handig om screens van verschillende leden naderhand bij elkaar in een post te zetten. Zodat men meteen de screens kan bekijken.

Regels:

• een onderdeel mag maar 1 topic hebben

• leiders zijn zelf verantwoordelijk in het onderdeel waar ze leiding geven

• Je mag maar bij 1 onderdeel tegelijk leiding geven

• De topic mag geen spamtopic worden

Voorderest gelden de algemene voorwaarden en regels in MS

Leiders:

We moeten nog kiezen wie van welk onderdeel de leiding krijgt.

-verder nog geen info beschikbaar-

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik Reclame borden/artwork leiding mogen geven?

Lijkt me wel cool. ^_^

Ik vind het systeem ook erg slim bedacht. Op deze manier geef je leden de verantwoordelijkheid over iets en zullen de meeste een stuk actiever zijn.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk bedacht! :tu: Slim systeem dit, zo hebben de ''echte'' leiders van Mafia Stories niet van alle onderdelen de zorgen aan hun kop. :)

Ik zou, net als de 2 heren hierboven, wel het ''Reclame Borden'' topic willen leiden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje, maar ik had een vraag. Wat moet er eigenlijk nog precies gedaan worden aan die radio stations? Moeten er bijvoorbeeld ook nog stemmen ingesproken worden ofzo? Ik zou namelijk best willen helpen. :) Ik heb een paar weken geleden een écht goede microfoon gekocht. Ik had daarvoor al een paar goedkope microfoons van rond de €15,- gehad, maar die gaven slechte geluidskwaliteit, en die gingen best snel kapot. :7 Dus ik dacht, als ik een nieuwe microfoon koop, doe ik het gelijk goed. :D Toen had ik de Shure PG81 gekocht, heeft ook wel wat gekost, maar hij geeft echt héle goede geluidskwaliteit. En als er niks ingesproken hoeft te worden, kan ik dan nog wel op andere manieren helpen met de radio stations?

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje, maar ik had een vraag. Wat moet er eigenlijk nog precies gedaan worden aan die radio stations? Moeten er bijvoorbeeld ook nog stemmen ingesproken worden ofzo? Ik zou namelijk best willen helpen. :) Ik heb een paar weken geleden een écht goede microfoon gekocht. Ik had daarvoor al een paar goedkope microfoons van rond de €15,- gehad, maar die gaven slechte geluidskwaliteit, en die gingen best snel kapot. :7 Dus ik dacht, als ik een nieuwe microfoon koop, doe ik het gelijk goed. :D Toen had ik de Shure PG81 gekocht, heeft ook wel wat gekost, maar hij geeft echt héle goede geluidskwaliteit. En als er niks ingesproken hoeft te worden, kan ik dan nog wel op andere manieren helpen met de radio stations?

Ja, we hebben nog wel iemand nodig die stemmen in kan spreken maar ik ga er pas in het weekend mee aan de slag.

Greetz :sigaar:

BTW Ik denk dat reclames van Ped over Night wel leuk zijn, vond ze altijd erg origineel en ze zijn toch wel leuk.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk bedacht! :tu: Slim systeem dit, zo hebben de ''echte'' leiders van Mafia Stories niet van alle onderdelen de zorgen aan hun kop. :)

Ik zou, net als de 2 heren hierboven, wel het ''Reclame Borden'' topic willen leiden. :7

Misschien kunnen we samen Multimedia en Radiozenders runnen?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, het lijkt me niet zo handig om met meer dan één persoon leiding te geven. :7

Ik was van plan om de borden te gaan maken in 3dsmax, wat er op de borden te staan komt, dat laat ik over aan de photoshoppers. En daar waar het mag/kan zet ik een reclamebord neer in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...