Tim Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Whaha, het lijkt me niet zo handig om met meer dan één persoon leiding te geven. Ik was van plan om de borden te gaan maken in 3dsmax, wat er op de borden te staan komt, dat laat ik over aan de photoshoppers. En daar waar het mag/kan zet ik een reclamebord neer in het spel. NOu twenty, we zijn vooral echt opzoek naar mensen die het Countryside topic willen runnen. Die zelf ook al wat ervaring hebben. Op dit moment is genericks niet echt noodzakelijk naar mijn gevoel, we kunnen ook gewoon dingen uit GTA SA zelf gebruiken. Maar dan ff nog iets. Ik weet niet hoe ik dit ga aanpakken, maar omdat George niet meer actief is, heb ik dus geen leider voor lynx city. Dus als je je wilt opgeven voor Lynx city, of Countryside, dan moet je maar hier ff posten. Let er wel op dat je zelf dan verandwoordelijk bent voor hele belangrijke onderwerpen in MS Bewerkt: 19 december 2007 door Tim
Wazuup Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Lynx zuigt, skip dat hele gebeuren. Ik kan btw wel bomen en shit mappen op CH.
Traser Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Whaha, het lijkt me niet zo handig om met meer dan één persoon leiding te geven. Ik was van plan om de borden te gaan maken in 3dsmax, wat er op de borden te staan komt, dat laat ik over aan de photoshoppers. En daar waar het mag/kan zet ik een reclamebord neer in het spel. Nee kijk jij beheert de 3D objecten (borden etc) en ik beheer de photoshop Objecten,, ?
Galiorix Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Whaha, het lijkt me niet zo handig om met meer dan één persoon leiding te geven. Ik was van plan om de borden te gaan maken in 3dsmax, wat er op de borden te staan komt, dat laat ik over aan de photoshoppers. En daar waar het mag/kan zet ik een reclamebord neer in het spel. Nee kijk jij beheert de 3D objecten (borden etc) en ik beheer de photoshop Objecten,, ? Generics zijn nu niet echt van toepassing, dat hoort meer in een later stadium aan bod te komen. 2 Mensen op één topic kán, maar als voorwaarde móéten jullie alles met elkaar bespreken voordat jullie dingen beslissen. 3 Mensen lijkt mij gewoon te veel, dat is niet te over zien.
Traser Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik ga ermee akoord als een van die 2 andere dat ook doet ?
Tim Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) Ik ga ermee akoord als een van die 2 andere dat ook doet ? Jup, iemand benoem ik niet zomaar tot leider, hij moet wel wat modding ervaring hebben, en de ervaring om verandwoordelijk te zijn voor iets. Ik zeg niet dat jij niets kan, maar toch ben je nog niet ervaren genoeg om leider te zijn van een onderdeel. Want je moet dat onderdeel eigenlijk zien als een heel belangrijk iets. Ons team bestaat uit professionele leden, die al veel ervaring hebben opgedaan. En bij deze leden heb ik er ook het volste vertrouwen dat ze iets kunnen betekenen voor MS, en dat ze zelf verandwoordelijk kunnen zijn voor iets. Jup, jij bent ook goed in het maken van artwork. Maar als ik zo de manier bekijk waarop jij post, heb ik toch af en toe het gevoel dat je nog niet helemaal weet wat de normen zijn op een forum. Natuurlijk zal je die nu wel aangeleert hebben. Maar ik heb ook gemerkt dat je niet echt de juiste beslissingen kunt nemen als het om een GTA modding project gaat. Zo was het helemaal niet de bedoeling dat je die minitrailers maakten, want niet-officieel materiaal willen we liever niet produceren. Je kunt wellicht wel screens laten zien op GTAFORUM, maar niets publiceren op een andere site, die veel aandacht trekt, zoals Youtube. m.v.g Tim Bewerkt: 20 december 2007 door Tim
Twenty Eyes Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Whaha, het lijkt me niet zo handig om met meer dan één persoon leiding te geven. Ik was van plan om de borden te gaan maken in 3dsmax, wat er op de borden te staan komt, dat laat ik over aan de photoshoppers. En daar waar het mag/kan zet ik een reclamebord neer in het spel. NOu twenty, we zijn vooral echt opzoek naar mensen die het Countryside topic willen runnen. Die zelf ook al wat ervaring hebben. Op dit moment is genericks niet echt noodzakelijk naar mijn gevoel, we kunnen ook gewoon dingen uit GTA SA zelf gebruiken. Maar dan ff nog iets. Ik weet niet hoe ik dit ga aanpakken, maar omdat George niet meer actief is, heb ik dus geen leider voor lynx city. Dus als je je wilt opgeven voor Lynx city, of Countryside, dan moet je maar hier ff posten. Let er wel op dat je zelf dan verandwoordelijk bent voor hele belangrijke onderwerpen in MS Noemen we Jorge vanaf nu George? Ik wil me trouwens best inzetten voor Countryside of Lynx city in plaats van de reclameborden. Zou ik dan wel wat meer informatie mogen over de status etc. van de twee eilanden. Ojah, check je inbox.
DaBeast Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ben bezig aan een gang waggie voor ms. Het is een Datsun Bluebird 310. Mischien ga ik hem Blackbird XS noemen. Nieuwe grill front: Edit: Voorlichten gefixt. Owja, Jup117, waarom zeg je dat je niet kan modelen als je op je deviantart models hebt staan? Vriendelijke groeten, DaBeast
Galiorix Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Nice DaBeast, vind hem er geweldig uit zien(nu al). Jup modelt met het programma Cinema 4D. Ik kan .3ds bestanden omzetten naar C4D (en omgekeerd) dus in feite zou hij wel kunnen modelen voor ons. Greetz
Traser Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik ga ermee akoord als een van die 2 andere dat ook doet ? Jup, iemand benoem ik niet zomaar tot leider, hij moet wel wat modding ervaring hebben, en de ervaring om verandwoordelijk te zijn voor iets. Ik zeg niet dat jij niets kan, maar toch ben je nog niet ervaren genoeg om leider te zijn van een onderdeel. Want je moet dat onderdeel eigenlijk zien als een heel belangrijk iets. Ons team bestaat uit professionele leden, die al veel ervaring hebben opgedaan. En bij deze leden heb ik er ook het volste vertrouwen dat ze iets kunnen betekenen voor MS, en dat ze zelf verandwoordelijk kunnen zijn voor iets. Jup, jij bent ook goed in het maken van artwork. Maar als ik zo de manier bekijk waarop jij post, heb ik toch af en toe het gevoel dat je nog niet helemaal weet wat de normen zijn op een forum. Natuurlijk zal je die nu wel aangeleert hebben. Maar ik heb ook gemerkt dat je niet echt de juiste beslissingen kunt nemen als het om een GTA modding project gaat. Zo was het helemaal niet de bedoeling dat je die minitrailers maakten, want niet-officieel materiaal willen we liever niet produceren. Je kunt wellicht wel screens laten zien op GTAFORUM, maar niets publiceren op een andere site, die veel aandacht trekt, zoals Youtube. m.v.g Tim Jammer.
DaBeast Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Als leider van het voortuigen gedeelte ben ik het over een paar dingen niet me eens. Alle auto's moeten SA stijl zijn (met de grunge, lichten en reflectie). Tevens moeten de auto's ook wat in het thema passen, en dus niet hedendaagse overpowered super auto's of sportauto's (zoals bv een F1 wagen of een nieuwe Mercedes SLR ofzo). Laat de auto's ook niet te fel op het origineeel lijken, zorg dat ze 'spoof' of 'knockoff' zijn. En last but not least, laat de auto's niet te highpoly worden, zorg dat ze ongeveer 15 000-20 000 polygonen hebben (minder mag ook, meer zeker niet). Hierdoor zijn er geen te groote verschillen in de qualiteit van de models, en niet iedereen heeft een monster pc (sommige mensen kunnen maar net SA draaien). Vriendelijke groeten, DaBeast
Flame^ Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 hoi, ik kan ook wel een beetje mudden 2) ja 3) modeller 4) na een tutorial gezien te hebben vast wel 5) Autodesk 3DS Max 9
Galiorix Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ok, ik zal mijn 240SX lichtelijk wijzigen en er een andere naam voor verzinnen. De auto is volgens mij niet super high poly, 2000 ongeveer dacht ik. En moet die grunge erop, want ik vind die viezigheid gewoon echt lelijk Greetz
DaBeast Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Liefst wel ja, de kleuren komen dan beter uit, aangezien het witte van de textue als een soort van 'overlay' functioneerd. Ook worden de vormen veel beter zichtbaar waneer er grunge gemapt word op de body. Tevens is het doel ook dat alle auto's in dezelfde stijl gemaakt worden. Vriendelijke groeten, DaBeast
DaBeast Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik weet wat je kan, dus van mij mag je er zeker in (leuk dat je na al die jaren weer gaat modden ) Owja, nog één klein dingetje; de DFF export scripts werken niet goed op 3DS Max 9. Dus je zult 7 of 8 nog moeten downloaden. Aangenomen Viendelijke groeten, DaBeast
Recommended Posts