Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Liefst wel ja, de kleuren komen dan beter uit, aangezien het witte van de textue als een soort van 'overlay' functioneerd. Ook worden de vormen veel beter zichtbaar waneer er grunge gemapt word op de body. Tevens is het doel ook dat alle auto's in dezelfde stijl gemaakt worden.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Ja, ok. Maar hoezo in de zelfde stijl?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Netjes mensen =D

Hele erge early w.i.p

,K

[EDIT]

Het idee is om een soort kerststalletje te maken als een soort teaser mod voor ms.

Dus het plan.

Voor 1ste kerstdag dit releasen voor de gewone GTA.

Paar sluikreclame elementen toevoegen.

Even later dit gebruiken als een boerderij of stal achtig iets. =D

,K

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag:

Zullen de personages uit Mafia Stories ook een eigen unieke stem krijgen?

Of is er alleen maar ondertiteling?

Van Johannes47

Jazeker, wij gaan de missies helemaal inspreken met onze eigen stemmen :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Zodat alle auto's alle onderdelen hebben. Dus met de lichten, grunge, reflectie, etc etc. En niet de ene auto een andere reflectie image als de andere. Zo word het niet een boeltje en past alles veel mooier in mekaar.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Zodat alle auto's alle onderdelen hebben. Dus met de lichten, grunge, reflectie, etc etc. En niet de ene auto een andere reflectie image als de andere. Zo word het niet een boeltje en past alles veel mooier in mekaar.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Dat zit wel snor, het enige wat ik nog niet erop heb zitten is de grunge ^_^

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan in principe, wel een paar autos zoeken, van voor en in 1992. Maar dan is het probleem, hoe ze gemoddeld worden, want het zijn best veel autos. Want we kunnen ook de originele auto's in sa, die al een beetje mafia stijl zijn, erin laten. Bijvoorbeeld de Hustler, en de Stallion. Maar zeg maar, of ik auto's moet zoeken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan in principe, wel een paar autos zoeken, van voor en in 1992. Maar dan is het probleem, hoe ze gemoddeld worden, want het zijn best veel autos. Want we kunnen ook de originele auto's in sa, die al een beetje mafia stijl zijn, erin laten. Bijvoorbeeld de Hustler, en de Stallion. Maar zeg maar, of ik auto's moet zoeken. ;)

Waar zoek je die dan? Vind overigens de Stallion niet zo super mafia en het lijkt me leuker als we de auto's wat mooier maken, vind de standaart SA auto's niet zo geweldig weetje :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wat je kan, dus van mij mag je er zeker in (leuk dat je na al die jaren weer gaat modden :7 )

Owja, nog één klein dingetje; de DFF export scripts werken niet goed op 3DS Max 9. Dus je zult 7 of 8 nog moeten downloaden.

Aangenomen

Viendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

ahum.... ik heb me oowk aan gemeld :duh:

maar als het niet hoeft... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb besloten welk lid van welk onderdeel leider word. Hieronder heb ik een luistje

samengesteld.

We willen het systeem misschien deze week uitvoeren. Dat betekend

dat ons forum grondig word opgeschoont, en dat er voor iedere categorie een topic komt

waar iemand leider van is.

• Algemene informatie, en Regels.: Hele crew, (geen leiderschap voor nodig)

• Reclame borden/artwork: BaasB

• Voertuigen: dabeast

• Radiozenders/geluid: leone

• Multimedia (o.a. trailer): galiorix

Modelleren:

• Cita di Corruzione Tim: Tim

• Countryside/genericks: twenty eyes

• Cita di Corruzione Blastov: wazuup

• Lynx city: geen onderdeel meer van ms

m.v.g Tim.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een idee voor een goede radiozender: de zender bestaat uit allemaal quotes uit mafia films. Deze zender kan dan "Mob Talk" heten. Ik kan deze zender gemakkelijk maken want ik heb zeer veel mafia films op n pc staan.

Maar eerst wil ik weten of jullie dit een goed idee vinden.

Juist gezien dat ik leider ben over radiostations: Galliorix ik zou graag eens een voorproefje van jou reclamespotjes of radiohost wat je zelf wil opnemen met de micro horen. Dit om zeker te zijn of dit wel gaat werken en niet te amateuristisch klinkt.

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

Tim pmde me dat ik ook ff moest doorgeven waarbij ik wil werken, maar ik zie net dit topic staan dus ik zeg het dan wel gelijk tegen iedereen: Ik wil wel meehelpen aan crowning hills :-(

Bewerkt: door Flame^
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga morgen of overmorgen echt aan de slag met V-Rock, daar werd het wel eens tijd voor :D

Maar ik kan atijd een voorproefje hier posten, zodat je kan bepalen of het wel goede kwaliteit is ^_^

@Mob-Talk: Tja ik weet het niet, het is dan niet echt een radiostation maar meer een bepaalde zender met wat gelul..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...