Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

*Dubbelpostje*

Ik had even niks te doen, en toen had ik nog even een andere uitvoering gemaakt van het reclamebord van Angelo Litricadré. Want één reclamebord per bedrijf/winkel is natuurlijk leuk, maar meerdere reclameborden per bedrijf/winkel is nog leuker. :D Dit is 't geworden:

V1:

angelolitricadrepak2is7.png

V2:

angelolitricadrepak22wl5.png

V3:

angelolitricadrepak23ea7.png

Gewoon CJ een ander pak gegeven, daar een screentje van gemaakt, gerenderd, en in het orginele Angelo Litricadré ontwerp gezet. :)

P.S. Ik snap natuurlijk ook wel dat het een grotere prioriteit heeft om ervoor te zorgen dat we eerst alle andere reclameborden afhebben voordat we verschillende reclameborden voor hetzelfde bedrijf/winkel gaan maken. Maar aangezien ik het ontwerp al had, kostte het niet veel tijd om dit te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

*Dubbelpostje*

Ik had even niks te doen, en toen had ik nog even een andere uitvoering gemaakt van het reclamebord van Angelo Litricadré. Want één reclamebord per bedrijf/winkel is natuurlijk leuk, maar meerdere reclameborden per bedrijf/winkel is nog leuker. :D Dit is 't geworden:

V1:

angelolitricadrepak2is7.png

V2:

angelolitricadrepak22wl5.png

V3:

angelolitricadrepak23ea7.png

Gewoon CJ een ander pak gegeven, daar een screentje van gemaakt, gerenderd, en in het orginele Angelo Litricadré ontwerp gezet. :)

P.S. Ik snap natuurlijk ook wel dat het een grotere prioriteit heeft om ervoor te zorgen dat we eerst alle andere reclameborden afhebben voordat we verschillende reclameborden voor hetzelfde bedrijf/winkel gaan maken. Maar aangezien ik het ontwerp al had, kostte het niet veel tijd om dit te maken.

Het ziet er goed uit hoor maar : een beetje leeg op de vorige pagina staan mijn border, die zijn een beetje opgevuld :)

Ik wil je er wel mee helpen?

Ach ja,

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad BaasB daar heb je volkomen gelijk in. Maar ik heb besloten dat jij ook gerust Lucas ofzo mag inspreken. het inspreken van personages is niet meer van belang voor mij, omdat ik aan cita di corruzione werk.

Ook zal ik lucas pas kunnen inspreken ergens in juni. Maar tot die tijd is het niet nodig om tijd te verspillen. Het is juist goed dat jullie vanaf nu aan het script gaan werken. ^_^ .

Wat het topic betreft: Galiorix is leider van het multimedia gedeelte. Dus hij is verandwoordelijk voor het 'opnames topic'. Maar ik denk dat het erg overzichtelijk zal zijn, als radiozenders, en het inspreken van stemmen werden besproken in een topic die multimedia heet. Zo hou je het erg overzichtelijk. En heb je alles snel bij de hand.

Nou, ik wens jullie super veel succes met de opnames, let er wel op dat het script nog niet af is. Ik denk dat er pas ergens in juni ofzo een update van het script zal komen. Aangezien ik tot die tijd me bezig houd met cita di corruzioe.

m.v.g. Tim :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnekort is even aan de slag met de logo`s van de radiostations :)

Maaruh, er zitten toch ook logo`s ingame?

hoe doen jullie dat dan en zijn daar nog photoshoppers voor nodig :)

En A.U.B kan er een lijst komen net als bij de recllame borden met welke style dat en dat moet zijn?

Mvg

Traser

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnekort is even aan de slag met de logo`s van de radiostations :)

Maaruh, er zitten toch ook logo`s ingame?

hoe doen jullie dat dan en zijn daar nog photoshoppers voor nodig :)

En A.U.B kan er een lijst komen net als bij de recllame borden met welke style dat en dat moet zijn?

Mvg

Traser

Zalig dat je die logo's wil maken. Ik weet niet hoe dat zit voor ingame, maar je kan het gerust al maken.

-Double Cleff Fm: probeer het logo van dat uit gta liberty city (stories) aan te passen in mafia stijl

-Kan je eens proberen bij het logo van Vrock van andere gta's de kraai een hoed te geven en een sigaar/geweer, m.a.w. een gangster van maken.

-Mob Talk: het logo van Chatterbox FM aanpassen of gewoon zelf een uitvinden.

-Voor het logo van Radio Del Mundo voor ingame, zou je dat vanop de eerste pagina maar dan de letters op de italiaanse vlag.

Logo's van Chatterbox, Vrock, radio del mund en Double cleff kan je op wikipedia of gewoon google vinden

succes en als je vragen hebt kan je altijd PM sturen.

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje: Wat is de laatste versie van MS?(die ook stabiel is) Ik heb m'n computer namelijk geformatteerd, en ik wil MS dus weer erop zetten.

We hadden laatst een update naar 0.7.0 dacht ik, maar die is later onstabiel verklaard dus de laatste stabiele versie is volgens mij 0.6.8, of ik heb een update naar 0.6.9 gemist....

Gretz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje: Wat is de laatste versie van MS?(die ook stabiel is) Ik heb m'n computer namelijk geformatteerd, en ik wil MS dus weer erop zetten.

We hadden laatst een update naar 0.7.0 dacht ik, maar die is later onstabiel verklaard dus de laatste stabiele versie is volgens mij 0.6.8, of ik heb een update naar 0.6.9 gemist....

Gretz :sigaar:

je moet eerst 0.6.8 installeren, en daaroverheen 0.7.0, maar ik heb wat problemen in 0.7.0 omdat er wat foutjes van de ID nummers inzitten.

Je moet zelf ff kijken ofie het doet, namate je wat data hebt weggehaald uit de gta.dat. sorry voor dit ongemak

Link to comment
Delen op andere websites

MS updates:

Beste mensen. In deze post komen voortaan de updates van Mafia Stories, enkel voor de leden.

Ik heb voor MS update 0.7.1 uitgebracht. Deze zal het, met tegenstelling tot 0.7.0, Het wel goed doen. Er zijn nog wel veel bugs. zoals dingen die niet goed getextured zijn:

MS 0.7.1 bevat de volgende specificaties:

  • Corruziones square (WIP)
  • Nick11123 lots
  • Tim lots
  • Countryside (gedeelte: Crowning Hills)
  • Cittá di Corruzione Tim update
  • paths voetgangers Corruziones Square (WIP)

Link hersteld. Wanneer je nog steeds niet kan downloaden, moet je deze link proberen

DOWNLOAD

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

MS updates:

Beste mensen. In deze post komen voortaan de updates van Mafia Stories, enkel voor de leden.

Ik heb voor MS update 0.7.1 uitgebracht. Deze zal het, met tegenstelling tot 0.7.0, Het wel goed doen. Er zijn nog wel veel bugs. zoals dingen die niet goed getextured zijn:

MS 0.7.1 bevat de volgende specificaties:

  • Corruziones square (WIP)
  • Nick11123 lots
  • Tim lots
  • Countryside (gedeelte: Crowning Hills)
  • Cittá di Corruzione Tim update
  • paths voetgangers Corruziones Square (WIP)

DOWNLOAD

Mooi ^_^

Alleen de link doet het niet :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Link is hersteld, mocht tie het nog niet doen, gebruik dan deze link.

P.S. Updates post is aangepast, ik heb ff MS0.7.0 geupdate, nu kan je hem weer gewoon downloaden.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Cool, ej jup, mag ik van jou wat werk zien in cinema4D, dat lijkt me wel vet. Ik zal over een tijdje de .max van de lots geven aan iemand die het om kan zetten naar C4D.

m.v.g. Tim

Wat werk,

www.traserr.deviantart.com :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...