Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hey,

Ieder onderdeel in MS heeft zijn eigen leider gekregen. Hieronder geef ik je er een lijstje van. Maar ik wil wel dat leden in MS ff posten aan welk onderwerp ze willen werken.

• Reclame borden/artwork: BaasB

• Voertuigen: dabeast

• Radiozenders/geluid: leone

• Multimedia (o.a. trailer): galiorix

Modelleren:

• Cita di Corruzione Tim: Tim

• Countryside/genericks: twenty eyes

• Cita di Corruzione Blastov: wazuup

• Lynx city: geen onderdeel meer van ms

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet nu niet of jullie nog altijd een scm coder nodig hebben maar als jullie 1 nodig hebben PB me, ik werk nu ook aan Dead Zone maar het coding gebeuren komt daar pas later en aangezien Tim al een hele verhaallijn heeft kan dat ook helpen, want wij hebben nog geen. Ik zou dan wel graag beginnen met de car spawns. Alle car spawns dus : firetruck, police tot dumpers en gewone auto's in een ga rage. Daarna da weapon spawns etc.. Daarna zien we wel en daarna de missies etc..

Tom :cya:

PS: Als je een beetje werk van me wil zien, ik kan een missie geven van vorig jaar in julie die

ik half afgemaakt heb. (hij valt nog mee hoor)

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nu niet of jullie nog altijd een scm coder nodig hebben maar als jullie 1 nodig hebben PB me, ik werk nu ook aan Dead Zone maar het coding gebeuren komt daar pas later en aangezien Tim al een hele verhaallijn heeft kan dat ook helpen, want wij hebben nog geen. Ik zou dan wel graag beginnen met de car spawns. Alle car spawns dus : firetruck, police tot dumpers en gewone auto's in een ga rage. Daarna da weapon spawns etc.. Daarna zien we wel en daarna de missies etc..

Tom :cya:

PS: Als je een beetje werk van me wil zien, ik kan een missie geven van vorig jaar in julie die

ik half afgemaakt heb. (hij valt nog mee hoor)

Oke mooi, we hebben zeker SCMmers nodig. Helaas heeft SCM nog geen zin, omdat eerst het modelleer werk moet worden afgemaakt. Iedere locatie is nog helemaal perfect gemapt enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag ook bij de mod willen als modeler of photoshopper

ik heb GTA:SA

Ik kan (nog) geen models in gta zetten

ik heb paint shop pro X & 3ds max 8 staat te 'jeweetwellen' (Ik heb 3dsmax 9 maare jullie zeiden dat de scripts niet goed werkte)

Ik stuur nog wel een screen van een model van me zodra 3dsmax 8 'klaar' is

Grtz Goz3rr

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag ook bij de mod willen als modeler of photoshopper

ik heb GTA:SA

Ik kan (nog) geen models in gta zetten

ik heb paint shop pro X & 3ds max 8 staat te 'jeweetwellen' (Ik heb 3dsmax 9 maare jullie zeiden dat de scripts niet goed werkte)

Ik stuur nog wel een screen van een model van me zodra 3dsmax 8 'klaar' is

Grtz Goz3rr

Heb je misschien ook een render uit 3DS Max 9?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag ook bij de mod willen als modeler of photoshopper

ik heb GTA:SA

Ik kan (nog) geen models in gta zetten

ik heb paint shop pro X & 3ds max 8 staat te 'jeweetwellen' (Ik heb 3dsmax 9 maare jullie zeiden dat de scripts niet goed werkte)

Ik stuur nog wel een screen van een model van me zodra 3dsmax 8 'klaar' is

Grtz Goz3rr

Heb je misschien ook een render uit 3DS Max 9?

Greetz :sigaar:

Ja....

Maar dan moet ik eerst 3dsmax 9 weer opzoeken :bonk:

had hem verwijderd vanwegen (moet je rade) problemen met dff scripts...... :bonk::cab:

Dus ik denkt dat het sneller gaat om ff te w88 op nr 7

Grtz Goz3rr

Link to comment
Delen op andere websites

Cool dat we weer eens iemand hebben die zich wil aanmelden als modeller. Maar voordat je begint moet je natuurlijk een render ofzo laten zien, wanneer je 3ds max in orde is. Maar je moet ook kiezen wat je wilt gaan doen, qua modelleren.

we hebben 2 categorien:

*Cittá di Corruzione, de stad in GTA Mafia Stories. Hiervoor zoeken we mensen die lots willen volbouwen. Als je hieraan wilt werken moet je ff contact opnemen met mij voor het wachtwoord van de Private section, waar je op lots kunt modelleren. (Nu zijn er lots te huur van het industriegebied). Je mag ook werken aan het havengebied. Maar daarvoor moet je mij ff spreken, op msn ofzo.

*countryside, dit is het plattenland in GTA Mafia Stories. Het heeft een siciliaans tintje. Voor Countryside kun je ervoor kiezen om het uit te breiden (dus eilanden maken)(zorg er wel voor dat de vorm mooi bij de vorm van een ander countryside eiland past). Hiervoor moet je ff contact opzoeken met Twenty Eyes

voorderest veel plezier in MS, wanneer we je kunnen aannemen.

m.v.g. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

@Flame: Laptop was gecrasht nadat ik 1 mod teveel in sa had gezet :D

Hier wat renders:

Deze heb ik in 5 min gemaakt:

Piramide

Kraampje

Ik heb een soort strandwacht hut gemaakt die wat beter is als die andere hier De link

Ik hoop dat jullie het wat vinden... ^_^

Grtz Goz3rr

Bewerkt: door goz3rr
Link to comment
Delen op andere websites

@Flame: Laptop was gecrasht nadat ik 1 mod teveel in sa had gezet :D

Hier wat renders:

Deze heb ik in 5 min gemaakt:

Piramide

Kraampje

Ik hoop dat jullie het wat vinden... ^_^

Grtz Goz3rr

Het ziet er mooi uit, Aleen we kunnen nog niet aan de hand van jou screens de kwaliteit ervan bepalen. Probeer eens een highpoly gebouw te maken ofzo,

De piramide, ziet er we erg simpel uit. Je had vast en zeker niets meer nodig dan een piramide, een box om te boleanen, een plane voor het paatje, en 2 cilinders voor de palen

Het kraampje ziet er veel professioneler uit. Alleen ik kan nog niet helemaal bepalen of het aan de kwaliteit van MS voldoet. Het is ook een simpel gebouwtje. Hieruit kun we moeilijk ons besluit nemen.

probeer minstens naar deze kwaliteit te streven. (er zijn hier lightning effecten gebruikt. Maar je kunt wel zien hoe highpoly de gebouwen zijn)

uberownage2sx6.png

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

@Flame: Laptop was gecrasht nadat ik 1 mod teveel in sa had gezet :D

Hier wat renders:

Deze heb ik in 5 min gemaakt:

Piramide

Kraampje

Ik hoop dat jullie het wat vinden... ^_^

Grtz Goz3rr

Het ziet er mooi uit, Aleen we kunnen nog niet aan de hand van jou screens de kwaliteit ervan bepalen. Probeer eens een highpoly gebouw te maken ofzo,

De piramide, ziet er we erg simpel uit. Je had vast en zeker niets meer nodig dan een piramide, een box om te boleanen, een plane voor het paatje, en 2 cilinders voor de palen

Het kraampje ziet er veel professioneler uit. Alleen ik kan nog niet helemaal bepalen of het aan de kwaliteit van MS voldoet. Het is ook een simpel gebouwtje. Hieruit kun we moeilijk ons besluit nemen.

probeer minstens naar deze kwaliteit te streven. (er zijn hier lightning effecten gebruikt. Maar je kunt wel zien hoe highpoly de gebouwen zijn)

uberownage2sx6.png

Hoe vind jeDeze dan?

En bekijk ook dat Standwacht hutje

Grtz goz3r

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even een advies mag geven... Natuurlijk kan je al wel missies scripten. Dat duurt gigantisch lang om een mooie missie te scripten... Het enige wat misschien nog veranderd moet worden dan, zijn de coördinaten. Wil je goede missies hebben, dan duurt het erg lang voordat die af zijn. Zit echt heel wat uren werk in. Mijn advies (zeker als je al een storyline hebt): ga alvast beginnen met de missies, bijvoorbeeld gewoon in San Andreas, en verander later de coördinaten van alles. Anders is straks alles af en duurt het nog maanden voordat er een paar missies bijstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

k snap er geen donder van. welke MS versies heb je nu nodig om deze te istaleeren? kan iemand al die versies die je nodig bend ff uploaden en in 1 post zetten??

haal anders de hele chit uit de eerste post weg en zet het goede er weer neer das wel zo makelijk :) k wil binekort weer gaan muden maar wil ik wel graag de niewste ms hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

k snap er geen donder van. welke MS versies heb je nu nodig om deze te istaleeren? kan iemand al die versies die je nodig bend ff uploaden en in 1 post zetten??

haal anders de hele chit uit de eerste post weg en zet het goede er weer neer das wel zo makelijk :) k wil binekort weer gaan muden maar wil ik wel graag de niewste ms hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...