Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie nergens v0.6.8 ?

En ik krijg het niet geinstaleerd :(

Clean SA downloaden,0.6.8 erover heen gooien en dan 0.7.1 :)

Greetz :sigaar:

mischien dome vraag hoor...

moet ik voor het instaleeren van 6.8 ook nog 6.7 instaleeren ??

:cya:

laat maar hoeft dus niet :D deze mod begint nu echt steets meer vorm te krijgen en ik heb er zin in om mijn lot ingame te gaan setten ga ik binenkort me bezig

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet juíst v0.6.7 hebben, misschien wel verstandig om 0.6.8 ook er overheen te doen. Maar de basis is v0.6.7, en is te vinden in een appart topic hier in prive.

Wazuup help me :o,,

Ik speel nu niet veel gta Sa,, dus heb ik hem gecleant met die Gta map cleaner,, maar nu moet ik het gta Ms bestand hebben dat zeg maar alles wat er tot nu toe is erin pleurt:)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even een advies mag geven... Natuurlijk kan je al wel missies scripten. Dat duurt gigantisch lang om een mooie missie te scripten... Het enige wat misschien nog veranderd moet worden dan, zijn de coördinaten. Wil je goede missies hebben, dan duurt het erg lang voordat die af zijn. Zit echt heel wat uren werk in. Mijn advies (zeker als je al een storyline hebt): ga alvast beginnen met de missies, bijvoorbeeld gewoon in San Andreas, en verander later de coördinaten van alles. Anders is straks alles af en duurt het nog maanden voordat er een paar missies bijstaan.

Nou bedankt voor het advies dutchy, maar we zitten blijkbaar toch met een probleem, Inderdaad kunnen we missies wel maken en later de coordinaten veranderen. Maar er komen ook cutscenes in MS, en die hebben een belangrijke rol. Cutscenes worden gescript op een bepaalde locatie, en wanneer die locatie er niet is, is het heel moeilijk in te schatten hoe de coordinaten moeten worden ingesteld. Stel dat we de camera te laag plaatsen zodat hij bijvoorbeeld door het gebouw heen steekt, en dat je dus de binnenkant daarvan ziet.

In MS gaan wij veel gebruik maken van camerastanden (kijk maar de naar onze trailer), en je kan nooit zeker weten of alles op het eind wel goed ingesteld is.

Wellicht kunnen we alvast missies maken waarvan we de locatie al ingame hebben. Maar op dit moment zijn dit er nog niet veel. Wanneer ons eiland: Citá di Corruzione vol is gebouwt, zal het aanzienelijk makkelijker worden.

Maar ik zal hierover wel met Blackforce praten. :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er zeker supermooi uit. En hiermee zullen we je ook wel geloven dat je gebouwen van kwaliteit kunt maken. Alleen je moet nog een vraagje beantwoorden ^_^ : Wil je werken aan de countryside of wil je lots volbouwen op Citta di corruzione

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet juíst v0.6.7 hebben, misschien wel verstandig om 0.6.8 ook er overheen te doen. Maar de basis is v0.6.7, en is te vinden in een appart topic hier in prive.

Wazuup help me :o,,

Ik speel nu niet veel gta Sa,, dus heb ik hem gecleant met die Gta map cleaner,, maar nu moet ik het gta Ms bestand hebben dat zeg maar alles wat er tot nu toe is erin pleurt:)

Hiermee kan ik je ook wel helpen.

in update 0.7.1 is alleen het modelleer werk geupdate. In MSv0.6.8 zit ook de SCM e.d. Je moet eerst die installeren, voordat je 0.7.1 kan installeren. 0.6.8 kun je als het goed is nog downloaden (zie eerst post van dit topic)

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

1- Wat is je nickname? DB10

2- Heb je GTA San Andreas? Ja

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshopper

4- Kun je models in GTA SA zetten? Nee

5- Met welk tekenprogramma werk je? Paintshop PRO 9

Hier wat werkjes:

Reclamebord wat ik laatst had gemaakt voor MS:

reclamebordcafic8.png

MS Signature

mafiastoriessighc0.png

Hier ook nog wat van een ander spel wat ik speel:

mtoscar24kj6.png

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

Cool, ik zal je hierbij wel aannemen. In het photoshop opdrachten topic kan je zien welke reclameborden er moeten worden gemaakt voor MS

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag op het platteland modellen

Grtz Goz3rr

oke dit kan volgens mij wel. we hebben een gebergte met wat volgens mij uitsekent is voor platteland. laat aleen wel eerst even zien wat je allemaal al gemaakt hebt met 3D max en meld ook even of je models ingame kan zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag op het platteland modellen

Grtz Goz3rr

oke dit kan volgens mij wel. we hebben een gebergte met wat volgens mij uitsekent is voor platteland. laat aleen wel eerst even zien wat je allemaal al gemaakt hebt met 3D max en meld ook even of je models ingame kan zetten

Hij heeft al screens laten zien. Hij heeft goede kwaliteiten.

@DB10: Je bent nu aangenomen in MS, dus dan mag je van mij betreft ook het wachtwoord hebben. ik zal het je per PB sturen. Je moet wel ff laten weten of je models ingame kunt zetten.

@Goz3rr: Mooi ik zal je hierbij Aannemen.Ik raad je wel aan om contact op te nemen met twenty eyes.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...