Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

@traser + DB10:

Ja idd, in de master tutorial list is er een videotutorial over te vinden gemaakt door onze Wazuup. Let op dat hij wel met oudere scripts werkt. Maar het principe is hetzelfde, zelfs makkelijker. Mss dat er een nieuwe versie is geupload, maar dat weet ik niet zeker. Maar ik zal je dan die in ieder geval aanraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Eej,

Ik wil ook wel helpen met het maken van logo's voor de radiostations. Ik wil die proberen van Vendetta Rock. Maar ik wil ook nog wel helpen met de afspeellijst wil je echt alleen maar Rock of mag ook Metal en wil je alleen muziek uit 1992 of mag ook vanaf iets van 1986?

Link to comment
Delen op andere websites

hey, het is al een hele tijd geleden dat ik screens heb laten zien. Ik zal me moeten doodschamen :-( .

Maar in ieder geval heb ik hier wel screen van mijn nieuwe lot. Het is nog wel UBERUBERUBERUBER WIP, maar daar komt veradering in.

Het word een toeristisch gebied:

post-3-1199811001.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een paar slecht mederdeligen :S

1: ik moet een spreekbuurt maaken dus heb geen tijd meer :S wat erg dom is want ik zit in t examen jaar en dan moet ik nog een spreekbuurt maaken. vint ik meer wat voor de basisschool maar ja

2: mijn lot 22 die ik ingame wou gaan zetten kan ik nietm eer opene :S kan iemand het anders ff probeeren ??

http://rapidshare.com/files/82287623/lotsMS22e.max.html

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een paar slecht mederdeligen :S

1: ik moet een spreekbuurt maaken dus heb geen tijd meer :S wat erg dom is want ik zit in t examen jaar en dan moet ik nog een spreekbuurt maaken. vint ik meer wat voor de basisschool maar ja

2: mijn lot 22 die ik ingame wou gaan zetten kan ik nietm eer opene :S kan iemand het anders ff probeeren ??

http://rapidshare.com/files/82287623/lotsMS22e.max.html

Nou, hij doet het helaas niet op 3ds max 8, ik krijg een dll error. het beste om als 3ds te exporteren, alleen dan gaan de textures ook weg ben ik bang

Link to comment
Delen op andere websites

dat maakt niet zo heel erg veel uit dat de texutres weg zijn. het ruezerad was het meerste werk om die te texturen maar die krijg ik denk ik nooit ingame tenzij ik hem in 30 stukken ga knippen en dat is beetje veel werk. het gaat voral om al die andere gebouwen die vont ik er goed gelukt ik zet op die plaats van het reuzerad denk ik een markt neer of zo.

dus Glorex als je hem kan openen plz sla hem op als 3ds gewoon met opslaan dus want ik heb max 8 wel, en exporteer hem ook maar ff als .3ds dan zou ik jou heel dankbaar zijn want dat heeft veel tijd en moeite gekost om dat te maaken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar natuurlijk, ik had het er al met Tim over hoe vreselijk jammer het zou zijn als jou lot op deze manier opeens verloren gaat :*D Vind het vreemd dat ie met de laatste versie wel geopend kan worden, maar ok.

Hier nog een render, zonder textures helaas :7

post-22900-1199827621_thumb.jpg

En HIER de download link :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar natuurlijk, ik had het er al met Tim over hoe vreselijk jammer het zou zijn als jou lot op deze manier opeens verloren gaat :*D Vind het vreemd dat ie met de laatste versie wel geopend kan worden, maar ok.

Hier nog een render, zonder textures helaas :7

post-22900-1199827621_thumb.jpg

En HIER de download link :)

Het ziet er nog steeds mooi uit. En ik herinner me pas dat ik em volgens mij ook op mijn pc heb staan. Maar in plaats van iets in 30 stukken knippen kan je de COL ook lowpoly maken. bijvoorbeeld cilinder voor reuze, en dan doe je vervolgens alleen de bakjes. Let er wel op dat de coordinaten hetzelfde moeten blijven

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...