kees1991 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 heel erg bedankt Glorex ik kan hem nu gaan retexturen en dan ingame zetten. Tim je hebt gelijk ik ga dat denk ik inderdaat op die manier doet bijden bedankt. en jullie sien snel weer wat van mij
Galiorix Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 heel erg bedankt Glorex ik kan hem nu gaan retexturen en dan ingame zetten. Tim je hebt gelijk ik ga dat denk ik inderdaat op die manier doetbijden bedankt. en jullie sien snel weer wat van mij En je had het in je vorige post over een markt en dat zou een goed idee zijn voor een ander lot, want die Reuzenrad is eigenlijk we zo mooi dat ie er gewoon in moet
DB10 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Eej, Het nieuwe logo voor V-Rock is af, wat vinden jullie ervan? Dit is hem geworden: EDIT: Ook enkele leuke nummers voor de playlist: Guns 'N Roses - November Rain Guns 'N Roses - Knockin' on Heaven's Door Guns 'N Roses - Welcome to the Jungle Iron Maiden - Fear of the Dark Ozzy Osbourne - Road to Nowhere Queen - A Kind Of Magic Slayer - South of Heaven Bewerkt: 9 januari 2008 door DB10
kees1991 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Eej,Het nieuwe logo voor V-Rock is af, wat vinden jullie ervan? Dit is hem geworden: EDIT: Ook enkele leuke nummers voor de playlist: Guns 'N Roses - November Rain Guns 'N Roses - Knockin' on Heaven's Door Guns 'N Roses - Welcome to the Jungle Iron Maiden - Fear of the Dark Ozzy Osbourne - Road to Nowhere Queen - A Kind Of Magic Slayer - South of Heaven je logo is erg mooi geworden. maar wat die muziek betreft ik heb er geen verstand van maar is dat allemaal wel gratis muziek dat je legaal hebt gedownlaod ?? k weet niet of dit van belang is maar volgens mij moeten we wel zo veel mogelijk legaal blijfen verder goed werk hier tim je beslising is denk ik zeer goed. laat deze mensen hier bezig met het maaken van de audio en laaten wij nu maar bezig gaan met het moddelen en efentuweel scripten..
DB10 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Eej,Het nieuwe logo voor V-Rock is af, wat vinden jullie ervan? Dit is hem geworden: EDIT: Ook enkele leuke nummers voor de playlist: Guns 'N Roses - November Rain Guns 'N Roses - Knockin' on Heaven's Door Guns 'N Roses - Welcome to the Jungle Iron Maiden - Fear of the Dark Ozzy Osbourne - Road to Nowhere Queen - A Kind Of Magic Slayer - South of Heaven je logo is erg mooi geworden. maar wat die muziek betreft ik heb er geen verstand van maar is dat allemaal wel gratis muziek dat je legaal hebt gedownlaod ?? k weet niet of dit van belang is maar volgens mij moeten we wel zo veel mogelijk legaal blijfen verder goed werk hier tim je beslising is denk ik zeer goed. laat deze mensen hier bezig met het maaken van de audio en laaten wij nu maar bezig gaan met het moddelen en efentuweel scripten.. Ok nice dat je hem mooi vind Ik zal ook nog ff naar de andere logo's kijken Over of de muziek legaal moet zijn ik verwacht niet dat limewire als legaal mag worden betiteld, de enige legale manier lijkt me dat je de CD hebt gekocht of in de Itunes shop koopt.
kees1991 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 legaal is het aleen maar als je het van oficiel sites hebt gehaalt agezien je het met limewire heb gedaan is het iligaal en mag het eigelijk niet omdat wij de mod weer op internet zetten met dus ook die muziek er bij. maar ik denk niet dat mensen die iligaale dingen zoeken in mod's gaan zitten kijken of er iets ieligaals tussen zit dus laat maar lekker en zoek maar mooie muziek
DB10 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Mij lijkt het sowieso moeilijk om te checken of iets nou legaal of illigaal is
Galiorix Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Nouja volgens mij is het al een keertje door Tim gezegt: Fock copyrights! Zoiezo kunnen ze het nooit na checken en hoe moeten we anders op een legale manier aan muziek komen? Kopen? Dacht het niet Vind het logo eigenlijk wel mooi, misschien de V opvullen met een gradient mapje maar verder ziet het er zeer goed uit
DB10 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Daar kan ik me dan helemaal in vinden, anders word het veel te moeilijk. Ik ga binnenkort ook met de andere logo's aan de gang, maar ik begon met V-Rock omdat dat echt mijn muzieksmaak is
Traser Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Uzi - *VRIJ*, Ik ga een Mafia style uzi Moddelen, (Wat zijn ong de maten waar ik binnen moet houden)?
laverd3 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) k heb een beetje zitten proberen. rates, comments en tips zijn welkom Bewerkt: 11 januari 2008 door laverd3
Traser Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Een leuk doorzichtig Bannertje En een leuk doorzichtig Vrock logo
Traser Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Alstu Kleuren etc kan aangepast worden
Tim Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ey, Omdat 3ds max weer zo nodig een bestandje het criminele pad op moest sturen (corrupt maken) was ik mijn lot kwijt. Gelukkig heb ik nu met 5 backups het toch weer opnieuw gemaakt. Ook is er een stanbeeld bijgekomen. Statue della Corruzione: UBERWIP
Recommended Posts