gybrus Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 ja dat was me oude verzie in de nieuwe zie je het beter. maar welke kleur willen we nou gebruiken? greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Sorry ik vergat ff dat het maffia moest zijn... Is Desert Eagle wel mogelijk.. ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Meerdere havens (haventjes) zijn toch ook mogelijk.. ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Nice!! moet maar snel mieuwe ideen opmaken voor lot 18!!! maar ik kan niks bedenken greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 je hebt minimaal 2 havens nodig!! net als 2 vliegvelden niet in deze mod hoor. kijk 1 is vertrek andere aankomst. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 tnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Ziet er netjes uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 volgesmij is een desert eagle een gun die later dan 1960 kwam, maar ik beslis dat niet. (heb wel al ooit een DE gemoddelt ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Wooow die op het 3e plaatje zijn flex... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Door deze deur kan ik heen lopen?? ik weet niet of dit zo hoort maart volgens mij is het een bug.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Yup dat is er eentje. Was ik vergeten te melden. Je kan helemaal tot binnen wandelen . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 niet fixen leuke plek voor een hidden packages!! Greets Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Nice all, CHRISTIAN HET IS EINDELIJK GELUKT!! ik drink etop Nice!!moet maar snel mieuwe ideen opmaken voor lot 18!!! maar ik kan niks bedenken greets gybrus Ehm... Parkeerplaats? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 vergeet alles wat je op lot 18 zag het wordt gereset!!! nu komt er een mafia schuil plaats met een diepvries met lijken ofzo mischien als blaster en dabest alle leider het goed vinden zouden we daar een save kunnen plaatsen leek mij de perfeckte plek. wat komt er in. 5 pcj 600's = voor snelle roberies. 3 sentinel XS wagens = voor grote robs. op het dak 1 mooie chopper = voor verhaal lijn ofzo wat ik ergens anders al poste dat die van de airport komt en dan ergens land en dat dit dan mischien de start save house is??? niet mee eens zeg het dan he.(verhaaltje ) wat nog meer oohja mooi interior na robs mischien een paar hoopjes geld ofzo weet nog niet zeker. in idergeval een gangsta house babe. greets gybrus. ooh wat ik eigenlijk wou zeggen..... alle 25 hidden packages op industrial island zonder bugs werkend gekregen. screene. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Gybrus, slim van je om het te zeggen nu weet de hele wereld het Maja het is wel een bug, maar zo erg vind ik hem niet. Ik laat het wel aan baz over wat die er aan doet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts