Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met welk programma maken jullie al deze mooie opjecten. Ik wil ook dat programma uitpluizen en mezelf leren te gebruiken. en wie weet kan ik jullie dan ook wel wat geven als ik het onder de knie heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Met welk programma maken jullie al deze mooie opjecten. Ik wil ook dat programma uitpluizen en mezelf leren te gebruiken. en wie weet kan ik jullie dan ook wel wat geven als ik het onder de knie heb.

Al deze dingen worden gemaakt met het programma 3DS Max, een 3d ontwerp programma van ruim 3000 Dollar. Het leren van dit programma doe je niet zomaar 1-2-3 maar het resultaat kan later echt super mooi worden :D

In de modding fora zijn er veel tutorials over 3DS Max te vinden, je kan daar in de MTL ook de link vinden naar een trial versie van 3DS Max 2008 (er staat dat het voor 3DS Max 7 of 8 is, maar je komt uit op de pagina van 2008 :)). Als je het goed kan, kan je altijd ons project joinen ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Met welk programma maken jullie al deze mooie opjecten. Ik wil ook dat programma uitpluizen en mezelf leren te gebruiken. en wie weet kan ik jullie dan ook wel wat geven als ik het onder de knie heb.

Al deze dingen worden gemaakt met het programma 3DS Max, een 3d ontwerp programma van ruim 3000 Dollar. Het leren van dit programma doe je niet zomaar 1-2-3 maar het resultaat kan later echt super mooi worden :D

In de modding fora zijn er veel tutorials over 3DS Max te vinden, je kan daar in de MTL ook de link vinden naar een trial versie van 3DS Max 2008 (er staat dat het voor 3DS Max 7 of 8 is, maar je komt uit op de pagina van 2008 :)). Als je het goed kan, kan je altijd ons project joinen ;)

Greetz :sigaar:

Eh.... Ik denk dat jullie er met de trail versie ook wel uitkomen aan het prijskaartje te zien? (of stiekem gedoawnload).

In ieder geval, lukt het al met de trial?

>>> Door Wazuup: Dit is PTT, vragen in de modding fora aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je zegt klopt deels, je hebt een V-Rock hotel in Las Venturas in San Andreas. Maar daar komt het niet van het is een radiozender in GTA VC en VCS die vooral rock draait en naar mijn mening de beste zender :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Me trial van paintshop is verlopen, dus het komt er even niet van. Ik ben nu weer op zoek naar een andere trial. Eigenlijk wil ik een full versie, maar ik ga er niet voor betalen en heb nog geen goede gevonden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Me trial van paintshop is verlopen, dus het komt er even niet van. Ik ben nu weer op zoek naar een andere trial. Eigenlijk wil ik een full versie, maar ik ga er niet voor betalen en heb nog geen goede gevonden :(

welke paintshop heb je dan kan ik ff kijken wat ik voor je kan doen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

TIM!!!

ziet er echt goed uit KUTGW :7

ehm jij vroeg op msn of ik dat interieur kon maken he ?? je moet dat weer ff vertellen met meer detai dan op msn dan kan ik gaan beginnen eerst ff 3ds max installeren :7

maargoed ziet er erg mooi uit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Me trial van paintshop is verlopen, dus het komt er even niet van. Ik ben nu weer op zoek naar een andere trial. Eigenlijk wil ik een full versie, maar ik ga er niet voor betalen en heb nog geen goede gevonden :(

welke paintshop heb je dan kan ik ff kijken wat ik voor je kan doen ^_^

Ik gebruik Jasc Paintshop 9 PRO, maar hij is op dit moment al een paar dagen verlopen ;)

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het orginele downloads topick wat romelig werd heb ik nu een niew topick gemaakt met alle download die je nodig hebt bij elkaar.

MSv0.7.1

- Corruziones square (WIP)

- Nick11123 lots

- Tim lots

- Countryside (gedeelte: Crowning Hills)

- Cittá di Corruzione Tim update

- paths voetgangers Corruziones Square (WIP)

Download

MSv0.6.8:

- Wazuup zijn nieuwe lot

- Blastov zijn brug

- Blastov zijn hotel

- Meer generics

- Radiosity en Night Vertex Colors op Blastov zijn eiland

Hoe te gebruiken:

Shrijf alles over v0.6.7 heen.

Download

MSv0.6.7:

Vanaf nu moet je alle MS pakketen op een Clean SA installeren.

Hoe te gebruiken:

Pak het pakket uit

Kopieer of knip alle bestanden uit de map en plak ze in de Clean SA

Download

Clean SA

Hoe te gebruiken:

Pak Clean_SA.rar uit.

Kopieer of knip je Audio map uit je bestaande SA en plak hem in die Clean SA map

Download

download lotverhuur middenste gedeelte.

de download link, (zie gewoon forum voor post)

DOWNLOAD

Groeten Martijn

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Het trailer plan:

Scene 1

De eerste scene begint met een flyover over Crowning Hills, waarbij je een eenzame auto ziet rijden door de natuur. Later word er overgeschakelt naar een camera die gepositioneerd is op de grond, een stukje van de weg waar de auto rijd en die draait dan mee als de auto langs komt rijden.

Dit is een beetje het intro deel, misschien komt er wat tekst in ofzo of een logo, dat zien we later nog wel.

Hoewel het misschien een beetje een kort idee is, moet we kunnen kijken of we het misschien langer kunnen laten duren zodat het niet een mager begin is.

Scene 2

We komen nu aan in Citá di Corruzione met dezelfde auto, die we volgen tot een bepaald stuk, waar de auto stopt en 2 mensen stappen uit. Dan hoor je Paul zeggen 'Welcome to my hometown, Citá di Corruzione.'. Dit word gevolgt door een flyover, draaiende en wat statische camera stand punten in de stad, waardoor je een mooi beeld krijgt hoe het het er uit ziet. Bovendien hadden Tim en ik een geweldige ingeving tijdens een gesprek: een veerboot! :D Onze super scripter Black Force heeft al gezegt hier voor te gaan zorgen, hij moet alleen nog gemodelt worden, wat ik heel misschien wel wil doen. De trein zou ook goed er in kunnen komen, maar dan op een andere plek als het station van laatst.

Scene 3

Actie is het sleutelwoord in deze scene, maar hoe het precies allemaal moet gaan dat weet ik nog niet en ik heb het er ook nog niet met Tim over gehad. Aangezien ik jullie graag wil betrekken bij deze trailer, mogen jullie een leuke (Haalbare!) scene bedenken, en wie weet kies ik die van jou uit! :D

Scene 4

Voorlopig de laatste scene, camera is hoog in de lucht geplaatst met een goed overzicht van het deel van de stad wat af is en langzaam fade de tekst 'Welcome to the town of corruption' in beeld, daarna fade het beeld zwart en fade het MS logo in. Dat is het einde :D

Hoofdpost word ook geüpdate, ik kijk uit naar jullie iedeeën.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dan bij deze melden, dat ik weer de verantwoording zal nemen over het SCM deel van trailer 2, als iedereen daarmee instemd natuurlijk. Maar daar ga ik wel vanuit.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...