Galiorix Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Laat ik dan bij deze melden, dat ik weer de verantwoording zal nemen over het SCM deel van trailer 2, als iedereen daarmee instemd natuurlijk. Maar daar ga ik wel vanuit. Greetz, Black Force Graag, maar dat weet je natuurlijk al
Black Force Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Ja, maarja^, ik hoor ook graag van de rest van het masterteam dat ze het erg vet vinden dat ik, de beste *AHUM*, weer de trailer wil maken. (Als patrickW dit ooit leest, ik weet wel dat jij de beste bent hoor^ ) >>> Door PatrickW: I know ^^<<< Haha^ daar heb ik niks op terug... Greetz, Black Force Bewerkt: 14 januari 2008 door Black Force
Galiorix Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 [..]>>> Door PatrickW: I know ^^<<< [..] Pwnage
Galiorix Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Doublepost, sue me Na een redelijk lang gesprek met Tim hebben we al heel wat nieuwe dingen besproken over de trailer, we gaan bijvoorbeeld 2 muziek stukken gebruiken, een meer rustige en eentje waar een beetje tempo in zit, voor de actie scenes. Er zijn tijdens het gesprek al heel wat niewe ideeën bij gekomen, hieronder zet ik alvast de ideeën die zeker vast staan: Explosie - waarschijnlijk op het binnenplaatsje, achter het Hotel Chaprone bord Achtervolging - de meest oostelijke weg op CDC-Tm (langs het park) , vanuit het zuiden, door de bocht en dan nog een stukje naar het oosten. Executie - op het einde word er iemand geëxecuteerd, met een leuke tekst dialoog eronder Deze ideeën staan zoiezo vast, de locatie eigenlijk ook. Er zijn ook nog ideeën waar we nog een klein beetje over aan het twijfelen zijn, of we hebben nog niet een goed beeld er van of we missen de locatie. Overval Martel scene Hoofdpost word geüpdate. Bewerkt: 15 januari 2008 door Galiorix
Tim Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) In iedergeval is de martel scene en executie scene in een interieur. De executie scene vind zich plaats in het huis van Gregor Verspachi. Gregor verspachi word flink hard vermoord. Degene die word gemarteld is Paul. De overval zal plaats vinden in een club/cafe. In ieder geval een Jazz club. En ik denk dat we hiervoor het beste Banchino's Jazzclub kunnen gebruiken. Omdat dat ook een belangrijke locatie is bij de verhaal lijn. In iedergeval moeten we dus 2 interieurs hebben: *Banchino's jazzclub *Villa Alleen de binnenkant hoeft gemaakt te worden. Via een enex kun je de interieurs betreden. Voor de rest als iemand nog ideeen heeft zijn die zeer welkom greetz. Tim. Bewerkt: 15 januari 2008 door Tim
Tim Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 DaBeast heeft een tijdje geleden gemeld dat we zijn webspace mogen gebruiken voor Mafia Stories doeleinden. Binnenkort zal ik hier een texture pakket uploaden:
Galiorix Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 In iedergeval is de martel scene en executie scene in een interieur. De executie scene vind zich plaats in het huis van Gregor Verspachi. Gregor verspachi word flink hard vermoord. Degene die word gemarteld is Paul. De overval zal plaats vinden in een club/cafe. In ieder geval een Jazz club. En ik denk dat we hiervoor het beste Banchino's Jazzclub kunnen gebruiken. Omdat dat ook een belangrijke locatie is bij de verhaal lijn. In iedergeval moeten we dus 2 interieurs hebben: *Banchino's jazzclub *Villa Alleen de binnenkant hoeft gemaakt te worden. Via een enex kun je de interieurs betreden. Voor de rest als iemand nog ideeen heeft zijn die zeer welkom greetz. Tim. Klinkt goed, ik update de hoofdpost ff.
DB10 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Een vraagje tussendoor wat is het wachtwoord voor de downloads of zijn deze downloads alleen voor de modders onder ons?
Galiorix Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Een vraagje tussendoor wat is het wachtwoord voor de downloads of zijn deze downloads alleen voor de modders onder ons? Nee hoor, het is voor iedereen die lid is CBM58 was volgens mij het wachtwoord, anders H4Mster89>
Tim Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Galiorix er klopt iets niet. De martel scene is niet in de jazzclub, daar is alleen een overval. De martel scene is in de villa.
DB10 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Bedankt Zit nu op een andere comp, dus ik probeer het straks uit.
Galiorix Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Galiorix er klopt iets niet. De martel scene is niet in de jazzclub, daar is alleen een overval. De martel scene is in de villa. Sorry, ging in de haast verkeerd
Wazuup Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Je snapt natuurlijk wel dat met deze informatie zeer zorgvuldig moet worden omgegaan.
DB10 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Zeker , anders is er ook geen privé sectie die is niet voor niks anders kan iedereen al het gemaakte werk kunnen verpreiden over internet.
laverd3 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) ik heb nog wat artwork gemaakt: Rates en Comments zouden zeer welkom zijn ;-) Bewerkt: 16 januari 2008 door laverd3
Recommended Posts