Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:
Laat ik dan bij deze melden, dat ik weer de verantwoording zal nemen over het SCM deel van trailer 2, als iedereen daarmee instemd natuurlijk. Maar daar ga ik wel vanuit.

Greetz,

Black Force

Graag, maar dat weet je natuurlijk al :schater:

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, maarja^, ik hoor ook graag van de rest van het masterteam dat ze het erg vet vinden dat ik, de beste *AHUM*, weer de trailer wil maken. :puh:

(Als patrickW dit ooit leest, ik weet wel dat jij de beste bent hoor^ :cya: )

>>> Door PatrickW: I know ^^<<<

Haha^ daar heb ik niks op terug...:puh:

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force

Doublepost, sue me :clown:

Na een redelijk lang gesprek met Tim hebben we al heel wat nieuwe dingen besproken over de trailer, we gaan bijvoorbeeld 2 muziek stukken gebruiken, een meer rustige en eentje waar een beetje tempo in zit, voor de actie scenes. Er zijn tijdens het gesprek al heel wat niewe ideeën bij gekomen, hieronder zet ik alvast de ideeën die zeker vast staan:

• Explosie - waarschijnlijk op het binnenplaatsje, achter het Hotel Chaprone bord
  • Achtervolging - de meest oostelijke weg op CDC-Tm (langs het park) , vanuit het zuiden, door de bocht en dan nog een stukje naar het oosten.
  • Executie - op het einde word er iemand geëxecuteerd, met een leuke tekst dialoog eronder

Deze ideeën staan zoiezo vast, de locatie eigenlijk ook. Er zijn ook nog ideeën waar we nog een klein beetje over aan het twijfelen zijn, of we hebben nog niet een goed beeld er van of we missen de locatie.

• Overval
  • Martel scene

Hoofdpost word geüpdate.

Bewerkt: door Galiorix

In iedergeval is de martel scene en executie scene in een interieur. De executie scene vind zich plaats in het huis van Gregor Verspachi. Gregor verspachi word flink hard vermoord. Degene die word gemarteld is Paul.

De overval zal plaats vinden in een club/cafe. In ieder geval een Jazz club. En ik denk dat we hiervoor het beste Banchino's Jazzclub kunnen gebruiken. Omdat dat ook een belangrijke locatie is bij de verhaal lijn.

In iedergeval moeten we dus 2 interieurs hebben:

*Banchino's jazzclub

*Villa

Alleen de binnenkant hoeft gemaakt te worden. Via een enex kun je de interieurs betreden.

Voor de rest als iemand nog ideeen heeft zijn die zeer welkom

greetz. Tim.

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

DaBeast heeft een tijdje geleden gemeld dat we zijn webspace mogen gebruiken voor Mafia Stories doeleinden. Binnenkort zal ik hier een texture pakket uploaden:

Geplaatst:
In iedergeval is de martel scene en executie scene in een interieur. De executie scene vind zich plaats in het huis van Gregor Verspachi. Gregor verspachi word flink hard vermoord. Degene die word gemarteld is Paul.

De overval zal plaats vinden in een club/cafe. In ieder geval een Jazz club. En ik denk dat we hiervoor het beste Banchino's Jazzclub kunnen gebruiken. Omdat dat ook een belangrijke locatie is bij de verhaal lijn.

In iedergeval moeten we dus 2 interieurs hebben:

*Banchino's jazzclub

*Villa

Alleen de binnenkant hoeft gemaakt te worden. Via een enex kun je de interieurs betreden.

Voor de rest als iemand nog ideeen heeft zijn die zeer welkom

greetz. Tim.

Klinkt goed, ik update de hoofdpost ff. :bier:

Geplaatst:

Een vraagje tussendoor wat is het wachtwoord voor de downloads of zijn deze downloads alleen voor de modders onder ons?

Geplaatst:
Een vraagje tussendoor wat is het wachtwoord voor de downloads of zijn deze downloads alleen voor de modders onder ons?

Nee hoor, het is voor iedereen die lid is ^_^ CBM58 was volgens mij het wachtwoord, anders H4Mster89>

Geplaatst:

Galiorix er klopt iets niet. De martel scene is niet in de jazzclub, daar is alleen een overval. De martel scene is in de villa.

Geplaatst:
Galiorix er klopt iets niet. De martel scene is niet in de jazzclub, daar is alleen een overval. De martel scene is in de villa.

Sorry, ging in de haast verkeerd :7

Geplaatst:

Zeker ;), anders is er ook geen privé sectie die is niet voor niks anders kan iedereen al het gemaakte werk kunnen verpreiden over internet.

ik heb nog wat artwork gemaakt:

gtams4.jpg

gtams2.jpg

Rates en Comments zouden zeer welkom zijn ;-)

Bewerkt: door laverd3
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...