Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

ik heb nog wat artwork gemaakt:

gtams4.jpg

gtams3.jpg

gtams2.jpg

Rates en Comments zouden zeer welkom zij ;-)

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind ze verschrikkelijk. Vooral de 2de vind ik niet mooi. Voorderest zijn de plaatjes bij het 1ste en het 3de plaatje wel mooi. Maar het geheel is niet mooi. Omdat de tekst zo onduidelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klinkt super allemaal, zeer goede ideeén allemaal. Zeker de executie en het martellen moeten we met SCM heel erg goed uitwerken, omdat het er dan helemaal gelikt uitziet :D

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Hierbij zou ik me ook graag willen aanmelden als modeller. Ik wil het liefste niet compleete eilanden maken, maar gewoon kleine dingetjes. En ik werk met Autodesk 3d Studio Max 7. En misschien ook handig om te weten, dat ik kleurenblind ben. Maar meetsal als ik iets moet texturen ofzo, en ik weet niet of iets de goede kleur is, dan vraag ik het aan m'n pa/ma of broer (die zijn niet kleurenblind). Hier een paar dingen die ik gemodelt heb ik 3ds.

Onze keuken negemodelt:

73os19t.jpg

Zo'n shot'n drop dinges van de kermis:

8558ohv.jpg

Coca-cola automaat:

72t4tuh.jpg

Coca-cola automaat met reflecties:

7wtrvhw.jpg

Alvast bedankt,

Kwaakje

Bewerkt: door kwaakje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je skills wel goed genoeg zijn om ons team te kunnen joinen. Let op dat het hier vooral om gebouwen gaat. Overigens hoef je helemaal geen eilanden te maken, die zijn al gemaakt. Nu nog de bebouwing.

Aangenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

geef dan eens een suggestie van wat jij wil zien

nou in ieder geval zien de afbeeldingen er goed, behalve de tweede. Ik vind het niet mooi dat CJ er zo in is geplakt. Dat vloekt bij de rest van de affbeelding ^_^

Maar iig is het enige wat je moet doen, is de tekst (GTA MAFIA STORIES) duidelijkermaken. Het ziet er heel erg afgesneden uit zegmaar. een duidelijker logo (of als je geen logo kan vinden, de tekst Mafia stories) zal goed doen.

maar kutgw. Trouwens, maak eens een reclame bord (je kunt in het artwork topic vinden welke er gemaakt moeten worden) daar is op dit moment heel veel vraag naar

m.v.g. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben overgestap op een andere proefversie van paintshop (Corel Paint Shop PRO X2). Ik heb het V-Rock logo wat aangepast ik had gekeken hoe het er uit zag met een gun in zijn vleugel, maar dat verknalde vooral het logo. Dit is het resultaat geworden:

1200505418.png

EDIT: Ik heb ook een idee voor een reclamebord, maar dan heb ik wel de playlist nodig. Ik dacht namelijk om een paar logo's van de band op een reclamebord voor V-Rock te doen met de tekst van ''We got them all'' En dan het V-Rock logo er extra groot laten uitspringen. Vinden jullie dat een goed idee? Dan zou ik ook graag de afmetingen willen weten voor het bord ;)

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

oke, is dit beter? eerste afbeelding kan eventueel als het noodzakelijk is nog van een logo voorzien worden.

IMGS

zoals altijd: rates, comments en tips zijn welkom!

KIjk dat ziet er een stuk beter uit :puh:. Ziet er mooi uit. Alleen het eerste plaatje vind ik erg rommelig, maar het tweede daarentegen is wel goed

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben overgestap op een andere proefversie van paintshop (Corel Paint Shop PRO X2). Ik heb het V-Rock logo wat aangepast ik had gekeken hoe het er uit zag met een gun in zijn vleugel, maar dat verknalde vooral het logo. Dit is het resultaat geworden:

1200505418.png

EDIT: Ik heb ook een idee voor een reclamebord, maar dan heb ik wel de playlist nodig. Ik dacht namelijk om een paar logo's van de band op een reclamebord voor V-Rock te doen met de tekst van ''We got them all'' En dan het V-Rock logo er extra groot laten uitspringen. Vinden jullie dat een goed idee? Dan zou ik ook graag de afmetingen willen weten voor het bord ;)

Nou wat die afmetingen betreft van het reclamebord is niet zo noodzakelijk. Natuurlijk moet het logo niet oversized worden. Mar als we een vierkant vormig bord vinden, Dan zal het logo daar echt niet op verneukt worden.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even snel een reclame in elkaar geflanst het logo is niet erg mooi uitgesneden en de tekst staat niet perfect, maar het gaat vooral om het beeld als jullie het een goede vinden dan pas ik hem wat aan ;) En anders ga ik opnieuw aan de slag.

1200593836.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...