Galiorix Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Looking good, doe wat aan de afwerking en hij is super!
DB10 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Nedankt, ben ik ook van plan als de meeste hem goed vinden, maar het ging vooral om het algemene beeld. Als jullie hem goed vinden dan maar ik de afwerking beter
kwaakje Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ik ben al best ver met m'n lot. Nummer 14 op het industrie gebied. Hij word best mooi vind ik, ik zal vanmiddag een render posten, want nu moet ik naar school.
Tim Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 hey people. ben bezig geweest met lot8, er moet nog een gebouw worden gemaakt, en het de oppervlakte zelf krijgt meer detail. Hier heb ik 3 screens voor jullie:
Tim Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Hey mensen. Ik heb de afgelopen dagen samen met Galiorix heel veel besproken over de trailer. En daaruit zijn geweldige ideeen gekomen. Ik zal in deze post beschrijven hoe ik de trailer in gedachten ziet. Misschien als jullie willen kunnen jullie iets toevoegen. Het trailer plan:[/i] Scene 1 De eerste scene begint met een flyover over Crowning Hills, waarbij je een eenzame auto ziet rijden door de natuur. Later word er overgeschakelt naar een camera die gepositioneerd is op de grond, een stukje van de weg waar de auto rijd en die draait dan mee als de auto langs komt rijden. Dit is een beetje het intro deel, misschien komt er wat tekst in ofzo of een logo, dat zien we later nog wel. Hoewel het misschien een beetje een kort idee is, moet we kunnen kijken of we het misschien langer kunnen laten duren zodat het niet een mager begin is. Scene 2 De camera gaat vanuit Crowning Hills naar Cittá di Corruzione toe. De camera beweegt nu langs de kustlijn af, nadat de kustlijn is bezichtigd krijgen we een beeld te zien het grote park, de camera gaat in dit stuk door het park heen. Vervolgens zoomed de camera uit, en verplaatst de camera zich naar de stad. Daar gaat de camera langs de gebouwen van Corruziones Square af. Vervolgens word er nog verder uitgezoomed. De camera staat nu redelijk hoog in de lucht en draait nu naar rechts, zodat je een heel overzicht ziet van het bebouwde stuk op CDC. Vervolgens zie je in de verte dezelfde auto aanrijden als in Scene 1. Scene 3 De muziek valt uit, en komt er een dialoog. Waarin het volgende word gezegt: --*-- Lucas: Are you sure that these files will be safe here. in this town?. We gotta make sure no-one will find them. Paul: Don't worry lucas. I know enough hiding places for those files. It's not likely that anyone will find them down there. We could burry them under the carped. Lucas: Oh, that sounds great. Paul: But lucas, wadda you say. look outside. Welcome to my hometown Cittá di Corruzione Lucas: well I should say, it's looks pretty nice. Paul: Wrong answer Lucas, wrong answer. Lucas: Why's that? Paul: Soon Lucas, You wish you've never said that... Scene4 De muziek stopt, en het beeld word donker en ruizig. Dan begint de hele spannende muziek. En vervolgens (met de muziek mee) komen er flitsscenes. En tussen de flits scenes in word het weer voor een paar seconde zwart/ruizig. De pauzes worden worden daarna steeds korter, en de flits scenes gaan langer duren. Wanneer de muziek over zijn qlimax (opkoming) heen is dan beginnen de actie scenes. Overzicht flitsscenes (actie flitsscenes) willkeurige locatie op CDC Lucas en Paul lopen met geweer door een steeg willekeurige locatie op CDC Lucas slaat iemand in mekaar willekeurige locatie op CDC Lucas en Paul lopen met geweer door jazzclub, Vervolgens loopt die laatste flitssene over in de jazzclub overval Dan beginnen de actiescenes. Het is handig dat de actiescenes op volgorde worden gezet. Anders klopt het niet. Actie scene scene's Overval - in Bachino's Jazzclub. Explosie - waarschijnlijk op het binnenplaatsje, achter het Hotel Chaprone bord Achtervolging - de meest oostelijke weg op CDC-Tm (langs het park) , vanuit het zuiden, door de bocht en dan nog een stukje naar het oosten. Martel scene - in interieur van Gregor Verspachi's villa, schrik niet maar Lucas moet Paul martelen van Gregor Verspachi. Die hem heeft voorgelogen dat Paul corrupt bezig is geweest, terwijl Verspachi zelf corrupt bezig is, en Lucas gebruikt om Paul te willen vermoorden. Wanneer Lucas op het punt staat Paul te vermoorden ontdekt hij een bepaalde tik bij Gregor Verspachi, die hij altijd heeft als hij iemand vermoord of laat vermoorden in zijn opdracht, terwijl hij toekijkt. De martelscene is nog onduidelijk in de trailer en je kan niet zien wie er aanwezig is. Bij de Martelscene is de muziek op zn aller hoogste punt en hoor je Paul schreeuwen, vervolgens valt de muziek snel uit. En hoor je wind ruisen. Vervolgens zie je de Villa van Gregor Verspachi. Dan komt er de scene in een kamer waarin Gregor Verspachi word geëxecuteerd. Het is helemaal stil, Je hoort alleen de wind buiten zachjes ruisen. Let op dat deze ruimte wel hetzelfde moet zijn, als die van de martelscene. In de scene hoor je het volgende dialoog: Verspachi: remember , when you kill me. You won’t get yourself out of trouble… Lucas: Yeah, I know, at least, I got the biggest trouble out of my life then… And guys like you don’t deserve to be alive either Verspachi ligt op de grond word vermoord, het camerastandpunt is vanuit de grond naar boven gericht, op lucas. Vervolgens komt er een aftiteling waarbij de muziek weer begint. Met de tekst: Welcome to the town of corruption. En dan vervolgens: public beta coming summer 2008 Greetz Bewerkt: 21 januari 2008 door Tim
Wazuup Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Nice nice, allemaal hard aan het werk dan maar.
Wazuup Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Omg ouwe, dat ziet er nice en clean uit. Het blokkerige is helemaal weg door die vormen aan de bovenkant en die bogen onderin. Keep it up, het gaat lekker zo.
Galiorix Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Superb Tim, het word echt een knaller
Black Force Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Ziet er zeer goed uitgewerkt uit, en het is technisch haalbaar met SCM, op het geluid na dan, waar ik nog steeds niet uit ben hoe dat nou in de godsnaam werkt. Voor de rest top uitgewerkt en ik zie er al tegenop om het te maken. Greetz, Black Force
leone Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Het is echt prachtig, dit geeft ons goede moet om aan de stations te werken.
kwaakje Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik ben al best ver met m'n lot. Nummer 14 op het industrie gebied. Hij word best mooi vind ik, ik zal vanmiddag een render posten, want nu moet ik naar school. Ik weet toch niet of ik hem ga posten, ik denk dat ik een nieuwe fabriek maak, want dit was meer een opslagloods, en dat hoort zeker niet op het industrieterein. Ik vind deze ook vet lelijk van mij. Ik ga dus ff een andere fabriek maken.
Galiorix Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Wip voor lot 17, waarschijnlijk.
kwaakje Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Wip Lot 14. Ik weet het, 't is niet veel, maar dat denk ik dat ik in de afgelopen tijd te kort aan inspiratie had.., en anders houd ik me niet aan de afspraak: "Post minimaal 1x in de week een render van je lot.
Galiorix Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Je kan in het lot verhurings topic (niet die in de private section maar die in het normale MS forum) een max file downloaden met de goede grote van jou lot Het is ook handig als je dan een player schaalmodel gebruikt, zodat je de verhoudingen weet Verder ziet het er al niet verkeerd uit Greetz
Recommended Posts