Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ja, die max file die heb ik ook gedownload, maar ik krijg hem niet geopend? :S

Misschien komt het doordat ik 3ds max 7 heb en dat bestand in 3ds max 8 is? Er komt dan te staan als ik hem probeer te openen, iets van Dll's ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste leden van MS.

In de volgende trailer zullen jullie het hoofdpersonage kunnen bezichtigen in GTA MS. In de trailer word o.a. ook kennis gemaakt met nog 2 andere personen. Tot nu toe hebben we peds gebruikt. maar we willen ze niet peds houden. We gaan de peds een texture makeover geven waardoor ze een heel andere uitstraling krijgen, en er anders uit gaan zien.

Hieronder laat ik screens zien van de personages die ik heb uitgezocht.

:: Lucas Cilli ::

Lucas is een rustig, intelligent personage. Daarentegen is Lucas ook erg fel. En vind hij niet gauw het vertrouwen in personen. Lucas houding is daarom ook wel een beetje koeltjes tegenover anderen. Ook is Lucas zelfbewust, en vol met zelfvertrouwen. Lucas' slogan is: Life is complicated, but we all gotta deal with it.

lucassb1.jpg

::Gregor Verspachi::

In de storyline is gregor verspachi in het begin je opdracht gever. Gregor Verspachi is ook een goede vriend van Paul Angelo. Maar later in het verhaal zul je merken dat het allemaal niet zo is als dat je denkt dat het is.

verspachidn9.jpg

:: Paul Angelo::

Paul Angelo is al jarenlang een goede vriend van Lucas. Samen hebben ze ook een belangrijke plaats in de Leones family gehad, toen alles en iedereen nog zuiver was in de family. Paul Angelo heeft ook een beeldschone vrouw genaamd Isabell, Isabell speeld ook een belangrijke rol in de storyline (in 2009 zal MS te downloaden zijn met storyline. En dan komt de laatste final versie)

paulkz6.jpg

Jullie mogen zelf ook wat poppetjes uitzoeken die de hoofdpersonages spelen.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Kerel dit is ziek hard, waar haal je die peds vandaan?

Zijn standaart SA peds dacht ik, maar Gybrus ging toch een eigen personage maken en hij kan toch ook riggen? :*D

Anyway het ziet er ziekelijk goed uit Tim, geweldig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Rigged box dude Pwnage!!

Wat is er te zien.

links een gozer die wegrent tegen een hek... :O

Rechts eentje die schiet :7

Hier kun je heel goed zien hoe een skelet in SA werkt meer binnenkort.

post-27392-1200855355_thumb.png

Original screen

,K

Link to comment
Delen op andere websites

De peds heb ik met San An Studios kunnen uitzoeken.

Voorderest heb ik de peds niet gemodificeert, ze zijn allemaal nog standaart uit GTA.

Bij de eerste heb ik daarentegen wel wat in de texture aangepast. Oorspronkelijk was dit poppetje van de italiaanse mafia, ik heb bij dit poppetje alleen de snor en bakkebaarden weggehaald. En het shirt een andere kleur gegeven. Zodat hij wat uniek lijkt, en minder erg italiaans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan texturen en text aan passen maar dat hebben ze hier weer net effe niet nodig. :duh: ...

En misschien ook handig om te weten, dat ik kleurenblind ben

Ik leef met je mee gast, ik ben ook kleurenblind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan texturen en text aan passen maar dat hebben ze hier weer net effe niet nodig. :duh: ...
En misschien ook handig om te weten, dat ik kleurenblind ben

Ik leef met je mee gast, ik ben ook kleurenblind.

nee helaas. We kunnen er niets aan doen. We zijn vooral opzoek naar modellers, maar kan je mss andere dingen waarvan je wel denkt dat ze nuttig zijn in MS

Link to comment
Delen op andere websites

Ha Djp.

Ik geloof goed dat je supergeile plaatjes kan maken. Maar op dit moment hebben we niet echt fotoshoppers nodig. Dat spijt ons echt heel erg.

Maar probeer eens GTA Tigre, die mod is zeker op zoek naar goede fotoshoppers zoals jij. Mss zal dat project met jou hulp wel eens het beste project van GTAgames.nl worden!.

Maar voor MS hebben we je niet nodig.

afgewezen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...