Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou zeker ook GTA: Tigre proberen ;) Die kunnen je zeker gebruiken

Mss zal dat project met jou hulp wel eens het beste project van GTAgames.nl worden!.

Helemaal juist, 5e keer goede keer he xD

Tom :cya:

GVD Apple-Mac antwoordt es op me vraag..

Bewerkt: door .:TOM:.
  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trouwens.

Ik denk dat je voor het maken van de trailer wel een uitgebreide uitwerking moet hebben op papier. In ieder geval moeten we je dus de coordinaten geven waarop bepaalde dingen in de trailer plaatsvinden. En natuurlijk waar de camera staat bij een scene.

Het lijkt me belangrijk dat er in dat overzicht in volgorde word aangegeven wat er moet gebeuren. bijvoorbeeld:

Camerastandpunt: 123.3, 345.5, 20.6,

rotatie: 90 graden Z coord, 0 graden Y coord, -20 graden (340) X coord

Auto locatie:: 123.12, 370.2, 6.2, gaat bocht om rijdt door tot punt 340.3, 380.2 6.2

LET OP DIT IS VOORBEELD, DE COORDS KLOPPEN NIET.

Ik moet nog wel ff met Blackforce bespreken hoe ik nou zo'n ovezicht precies moet maken. Het moet zo duidelijk mogelijk voor hem zijn.

Galiorix?, wou jij dat overzicht op papier maken of zal ik het doen.

We zien wel verder.

_O_ Dit word de allerbeste trailer ooit gemaakt in de modding community, bereid je voor op de aller zwaarste 0wnage van MS ooit gerealiseert _O_

M.v.g. Tim :7

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Ik maak het overzicht wel :D Ik begin er vanavond aan en zal alles tot in de puntjes uitwerken :Y

Jullie horen nog van mij :7

Geplaatst:

Eej,

Ziet er leuk uit, maar ik zou graag ook nog wel even naar het hoofdpersoon willen kijken of ik nog wat er kan aanpassen als je het goed vind. Zou je me dan de twee oorspronkelijke bestandjes willen sturen en de huidige?

MVG,

DB10

Geplaatst:
Eej,

Ziet er leuk uit, maar ik zou graag ook nog wel even naar het hoofdpersoon willen kijken of ik nog wat er kan aanpassen als je het goed vind. Zou je me dan de twee oorspronkelijke bestandjes willen sturen en de huidige?

MVG,

DB10

Oke, Ik heb de files geupload, hier is de download link. Veel succes. Er zijn 2 txd bestanden, en 1 dff.

DOWNLOAD

Geplaatst:

Tim, nice man geen steen texture,s meer maar gewoon stukwerk! :Y dat komt misschien echt wel mooi te staan in ms KUTGW.

alleen ik kan deze week denk ik niet modden want ik moet leren voor tentame,s en ik ben nu op dit moment ziek :7

Geplaatst:

Er zijn niet veel screens, maar als er screens zijn dan zien ze er über uit.

Keep it up guys! :tu:

Ok thanks ik zal er even naar kijken of ik er nog wat leuks aan kan aanpassen :)

EDIT: Het schiet al best op met de skin, misschien dat hij morgen klaar is. Ik verwacht zelf van niet aangezien ik pas laat uit ben 10 over 4 en dus pas iets van kwart voor 5 thuis :( Ik heb al het een en ander aangepast, zoals een ander shirt en een bruine haarkleur in plaats van de zwarte. Ik ben nog aan het kijken of ik de broek en de schoenen verander. Dus ik zou zeggen stay tuned, hopelijk word het wat :sigaar:

Bewerkt: door DB10
Geplaatst:

Nou weetje wat de reden daarvoor is.

Ik moet eerlijk toegeven dat er nu nog bugs in het spel zitten, o.a. lightning bugs. Deze worden pas later gefixt zodat alles goed bij mekaar past.

In iedergeval zal het zonde zijn als ik jullie een superlelijke screen laat zien van iets wat half wip ingame staat. Vandaar dat we vooral specifiek mooie stukjes zoeken.

En natuurlijk verdiend een mooi stukje ook, dat er mooie plaatjes van worden gemaakt

greetz :cya:

Geplaatst:

Weer een WIPje. De schaal is iets aangepast, en ik heb hem al getextuurd. (dit is nog maar een deel van mijn lot, nog niet alles!)

3448fus.jpg

Groeten,

Kwaakje :puh:

KutGW kwaakje,

Ik vind het mooi gedetaileert, ook is het mooi dat je zo die regenpijpen hebt gemaakt. Maar ik vraag me eigenlijk af hea, volgens mij staat een regenpijp niet mooi aan een hoog gebouw, of in ieder geval een gebouw hoger als 5 verdiepingen,

OJa, van onze kwaakje hebben we nu iets mooi kleins gezien. We gaan nu over naar mijn lot. Waar alle gebouwen nu van af zijn. Helaas heb ik wat problemen met exporteren, de DFF polycount komt over de 50000 polies (en dat zijn nog maar 2 gebouwen) dus ik kan niets importeren, en exporteren.

Maar in ieder geval hier een render. P.S. het hoogste gebouw teld zo'n 35 verdiepingen.

post-3-1201017285.jpg

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Eej,

Hij is af ik hoop dat jullie het wat vinden ;) Ik heb verschillende dingen veranderd aan de skin die Tim een klein beetje had ge-edit. Ik heb hem een bruine haarkleur gegeven ipv een zwarte en een andere armband eerst was ie goud, maar ik ging voor een zilvere en ik heb de donkerbruine schoenen veranderd in witte en het shirt heb ik ook veranderd eerst was het een grijze en nu een wit gestreepte. Mochten jullie dit wat vinden wil ik ook wel naar de andere main characters kijken van Mafia Stories ;)

Hier wat screens:

1201031874.jpg

1201031897.jpg

1201031918.jpg

1201031942.jpg

1201032742.jpg

1201032795.jpg

MVG,

DB10

PS: Mocht ie goed zijn post ik de bestandjes hier of ik stuur ze naar Tim ;)

Geplaatst:

ik vind die Lucas erg op Meneer Wijnker lijken :7 lol oude economie leraar :Y maargoed ziet er wel gaaf uit!

MS groeit al beter Tim! :Y goed werk

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...