Tim Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Hij ziet er goed uit. Maar ik raad je wel aan om de afbeelding wat te verzachten, Zn gezicht komt wat grof over. Misschien ligt het ook aan jou SA instellingen. Je moet even kijken bij je anti aliasing
DB10 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik verwacht dat het aan me SA ligt, want ik heb niks aan het gezicht veranderd, behalve de haarkleur verder is ie precies dezelfde zoals die jij mij had gestuurd Als ie goed is post ik hem hier wel
FIRE1BULL Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ziet der allemaal gelikt uit man! Echt mooi!
Tim Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Beste leden, Ik heb lot8 ingame gekregen, en heb nu een redelijk stadszicht. Maar toch vind ik er iets niet mooi aan. En dat ligt aan de gebouwen. Ik vind de gebouwen van lot8 eigenlijk helemaal niet zo goed passen bij de rest. Ze zien er ook minder gedetaileerd uit. Hoewel ze dat wel zijn, en rond de 4000 polies zijn. In ieder geval moet ik nog wat detail toevoegen, maar helaas heb ik daarvoor niet genoeg inspiratie. Iig ga ik op het dak nog een schoorsteen neerzetten, en misschien wat randjes. Maar dan nog ziet het er nog niet spectaculair uit. Ook vind ik de gebouwen logischerwijs niet mooi bij mekaar staan. Op een of andere manier is een 90 meter hoog gebouw helemaal geplamuurt best vaag. Ik vraag me nu af. Of ik nou de texture zal veranderen in een steentexture. Waardoor deze nog steeds de bruine accenten van CDC ondersteunen. Of zal ik het zo laten, en verder detaileren, als dat ik heb gezegt in deze post. let op: MS ziet er niet uit vanwege de lightning, maar dit word gefixed. Bewerkt: 26 januari 2008 door Tim
Black Force Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 nja, ik vind het er opzich best wel mooi uitzien hoor. Greetz, Black Force
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zou de grond texture veranderen, hij lijkt nogal op die van het gebouw. Verder zou ik eerst er voor zorgen dat de lightning goed is, en dan weer met elkaar vergelijken (de gebouwn offcourse) Greetz
Tim Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Nou als ik met mijn huidige dffs lightning wil toepassen dan zal de 8800 gt daar zelf moeite mee hebben, Het grote gebouw is 20000 polies, en de rest is rond de 8000 polies.
DB10 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Eej, Hier is de download van mijn skin Lucas.rar
kwaakje Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Als ik een wapen "Huur", Hoe weet ik welk wapen ik moet na-modellen. Of moet ik er zelf een kiezen? EDIT: Doe mij maar de Colt 45. Alleen er staan heel veel wapens bij, die je in GTA SA niet eens hebt (ruger, etc) Bewerkt: 27 januari 2008 door kwaakje
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Aight kerel, dat is best hip. Alleen die lightning is echt hard nodig. Ik ben momenteel bezig met het samenvoegen van alles zodat alle lots in één download zitten, aangezien in de laatste versie bijvoorbeeld mijn lots er niet in zitten.
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het is me gelukt om de twee versies samen te voegen, geen crashes meer. Dus mensen die nog spul hebben dat ze in de volgende versie terug willen zien, graag naar mij mailen of via msn versturen. Bijvoorbeeld Tim zijn gebouwtjes.
nick11123 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik vind het er niet slecht uitzien hoor. alleen bomen en planten bankjes en lantaarn doen echt wonderen. voorderest vind ik het er wel bijpassen generic,s zal wel zeker helpen
Tim Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Nieuwe ingame screens van Corruziones Squires, enjoy:
Tim Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Nou dit topic is best wel oud, en stamt nog af van het MS VC tijdperk. Iig mag je zelf beslissen wat je wilt maken. greetz. Tim
Recommended Posts