Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ziet er alweer gelikt uit Tim, ook leuk om nu al generics te zien staan enzo :puh:

Welke groezelige persoon moet die skin voorstellen ? xD Hij ziet er goed uit maar zijn handen passen niet echt op de rest van het lichaam.

Tom :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou ik zal je het volgende bekend maken.

Misschien (wat al bijna zeker is) word dit de hoofdpersoon in GTA MS:

Lucas Cilli. En wat zn handen betreft. Ik zie geen vreemde dingen aan zijn lichaam. Hij is wel een beetje geskinned, mss dat de armen nog donker zijn gebleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de drie dubbele post, maar anders valt deze reactie waarschijnlijk niet op als ik mijn vorige post zou editen. Gaan we bij MS werken met het Vice City kleding systeem, dus met die buttons dat je van outfit veranderd of als het mogelijk zou zijn met winkels? Ik ga ieder geval binnenkort verder met wat variaties maken met het huidige model ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de drie dubbele post, maar anders valt deze reactie waarschijnlijk niet op als ik mijn vorige post zou editen. Gaan we bij MS werken met het Vice City kleding systeem, dus met die buttons dat je van outfit veranderd of als het mogelijk zou zijn met winkels? Ik ga ieder geval binnenkort verder met wat variaties maken met het huidige model ;)

Ik denk niet dat het Vice City principe haalbaar is maar het winkel systeem ook niet, denk ik tenminste. Dat moeten we veel te veel models aanpassen enzo. Toch wil ik even checken hoe alles precies zit, dus je hoord nog van mij ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Winkels is naar mijn weten met SCM veel te gecompliceert en dus niet haalbaar, misschien door PatrickW maar die heeft wel wat beters te doen. (of niet dan Patrickje!?!).

>>> Door PatrickW: Idd, Big Force<<<

>>> Door DaBeast: Hoi Pat :) .<<<

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Winkels is naar mijn weten met SCM veel te gecompliceert en dus niet haalbaar, misschien door PatrickW maar die heeft wel wat beters te doen. (of niet dan Patrickje!?!).

Greetz,

Black Force

Is het ook niet mogelijk om de codes uit de originele broncode van het spel te rippen en dan aan te passen of desnoods helemaal het zelfde laten, maar dan er voor zorgen dat de coördinaten met de winkels klopt?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

gasten,

In GTA n00bmode is er ook gebruik gemaakt van menus, Dus ik denk dat menu's niet echt moeilijk zal zijn. Maar natuurlijk komt er veel meer bij kijken.

Ik zal wel contact opnemen met Eclipse. Die zal ons wel hiermee kunnen helpen. Ik heb hem op msn

>>> Door PatrickW: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...t&p=2944995<<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Deze screens zijn gemaakt met SAn An studios. Waar we dus een een ped (uiteraard aangepast) hebben gebruikt als hoofdpersoon.

Maar we zitten nu ons wel heel erg te concentreren op het feit dat deze skin werkelijk CJ vervangt. We moeten nog bepaalde mogelijkheden bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje :)

in het members topic (wie aan ms meewerkt staat dit)

Jup117

Info: Photoshoper

Rang: Lid.

Functie:Artwork maken

Dit moet zijn

Traser

Info: Photoshoper/reclameborden

Rang: Lid.

Functie: Artwork maken

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...